Aalton Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hentet inn Thiago fra Barcelona og det angrer jeg ikke på, han styrer midtbanen og skaper utrolig mange sjanser. Har forøvrig sendt speidere for å følge de andre som ble nevnt ganske nøye, så får vi se om jeg klarer å hente en av dem i sommervinduet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Etter min andre start med liverpool vant jeg serien, 2 poeng foran United. Gullet ble tatt i siste runde, grunnet Wolves klarte 0-0 på OT. God stemning! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Og der, etter 12 kamper, fikk Villas-Boas sparken i Chelsea (da lå de på 8. plass) og så ansatte de Van Gaal istedet. Fint da! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Etter min andre start med liverpool vant jeg serien, 2 poeng foran United. Gullet ble tatt i siste runde, grunnet Wolves klarte 0-0 på OT. God stemning! Er det bare meg som synes wolves overpreseterer i fm 12? Gjør det bra på alle saves jeg har Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Det er fordi Wayne Hennessey er så sykt overrata. Har klaga over det i flere versjoner. Nekter å slippe inn mål. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er fordi Wayne Hennessey er så sykt overrata. Har klaga over det i flere versjoner. Nekter å slippe inn mål. Ikke her. Han har sluppet inn 4 og 9 mål mot meg denne sesongen... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Hehehe. Forresten synes jeg Fm12 kjører sykt smoothere enn FM11, og denne lappisen har vært med siden FM08... Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen andre enn meg som får opp "Spillet er for øyeblikket utiligjengelig. Prøv på nytt senere"? Jævla dritt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen andre enn meg som får opp "Spillet er for øyeblikket utiligjengelig. Prøv på nytt senere"? Jævla dritt. Jeg og! Hadde det ikke vært for Steam, så hadde det gått. Men man er jo LÅST til steam. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen andre enn meg som får opp "Spillet er for øyeblikket utiligjengelig. Prøv på nytt senere"? Jævla dritt. Funker fint her Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Fyr Steam i offline-mode da? Lenke til kommentar
Everket Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Moro med ligacup, premier league lagene sender alltid ut reservemannskapet. Så det ble ligacup finale mellom meg leicester og reading Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sender alltid beste mannskap i ligacup (mot champ og ned bruker jeg noen unge også) en pokal er pokal ^^ Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fyr Steam i offline-mode da? Funker ikke da heller.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da fikk jeg endelig spillet, og inn på maskinen med det. Jeg hadde mest lyst å starte med Austevoll siden de er ganske nærmt Sotra, og Nest har litt krav, men siden en annen bruker startet med det valgte jeg heller å kjøre i gang med Førde. Vi får se hvordan dette går. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fyr Steam i offline-mode da? Hvordan? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) feil Endret 3. november 2011 av tobn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Helt hårreisende hvor sterkt lag Newcastle har på spillet, med en slik tropp skulle man tro de kunne utfordra de fire store i år.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som har funnet ut hva man skal si på team talk før bortekamper? Slipper alltid inn et mål før det har gått 5 minutt -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå