cannavaro Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har selv testet litt nå med Eastwood, som Patrick sier er det fryktelig vanskelig å forlenge kontrakten til spillere. har det ikke like ekstremt selv, men kommer til å miste endel spillere etter sesongen. Heldigvis har jeg godt nok lag til å rykke opp nå, så de skal bare forsvinne Ellers er det mye merkelig fra støtteapperatet. Fikk anbefalt 2 nye trenere, viser seg at han ene vil ha 78 000, mens den andre vil ha rundt 30 000, snittlønnen er på 1200, og maks er rundt 2000. eveant, på fm11 spilte jeg med Accrington i Npower2, var sykt artig, men så liker jeg å hente spillere da! Hentet vell ca 7 nye førstelagsspillere hver sesong, noe som førte til opprykk hver sesong og seier i PL etter min 3/4 sesong der! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Herregud jeg hater Brann styret! Nekter å gå med på alle forespørsler jeg har og etter at jeg klarte å vinne tippeligaen i nest siste serierunde etter at de andre topplagene leverte en svak sesong forventes det minimum at jeg vinner tippeligaen 2012. Urealistisk og dumt. Styret er like på tryne som irl. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Såfremt ikke styret gir meg en massiv økning i lønnsbudsjettet til neste sesong så har ikke jeg en sjanse til å få et bedre lag til neste år. Ligger for øyeblikket på 620.000 og har en grense på 640.000. Når de snilleste spillerne "bare" vil ha 18.000 så sier det seg selv at det blir vanskelig... Alle som er av samme kaliber vil også ha lønninger rundt 40.000. Ikke tro at stallen er så latterlig god heller, vi er tippet til sisteplass Er rimelig sikker på at jeg unngår nedrykk, men kan bli verre siden jeg må bygge ned laget sånn som situasjonen er nå. Endret 1. november 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ble litt lei Everton saven så gikk på ferie et par år på en ny save game og så starte unemployed med null erfaring. Fikk kontrakt til St. Albans i BSS. Ser etter gode regens nå ^^ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Haha, ligacuptrekninger er så random. 2. runde: Møter Sheffield United hjemme. 3. runde: Møter Sheffield Wednesday hjemme. Fint da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nesten tidenes FM-start for min del. Startet spillet og etter en fattig uke kom ryktene om overtakelse. Etter tre uker var de seriøse og det var overgangsstopp og jeg var på grensen til å miste jobben om det ble tatt over. Dette etter under en måned, før sesongen hadde startet. Hadde vært rekord. Sliter ellers i serien med RBK. Hadde ikke nok batteri til å sette meg ned å lage taktikker. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Neon tips om lovende unge midtbanespillere som kan være lurt å følge med på? Skulle hatt 1 offensiv midtbane eller 2 inn i troppen med tanke på neste sesong. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og hvilket lag er du? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nesten tidenes FM-start for min del. Startet spillet og etter en fattig uke kom ryktene om overtakelse. Etter tre uker var de seriøse og det var overgangsstopp og jeg var på grensen til å miste jobben om det ble tatt over. Dette etter under en måned, før sesongen hadde startet. Hadde vært rekord. Hahah! Jeg sa jo det: du kom til å få spille fm2012 før meg. Mulig at det kommer i posten i dag, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Han har glemt laderen sin i Asker da. Så han får ikke spilt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen her som har prøvd å starte med et lag i laveste divisjonen i england, for så å komme seg oppover i divisjonene? Vurderer dette selv, men vil gjerne høre fra andre som har prøvd det samme. Finnes det noen annen måte å spille FM på? :o Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Han har glemt laderen sin i Asker da. Så han får ikke spilt Lader i posten i dag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Det jeg tror er den største grunnen til å spille sitt favorittlag på FM, er at man kan gi de unge talentene som aldri får førstelagssjanse IRL en sjanse. Sånn som nå, stiller med Suso og Sterling fra start i en ligacupkamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Etter å ha skjønt jeg mest sannsynlig vil måtte selge hele start-elleveren til neste år uansett hva som skjer, så har jeg kommet på en ting FM virkelig burde hatt: - Muligheten til å ta opp lån i svarte penger hos mafiabosser. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Synes spillet virker litt lettere i år enn i fjor. Vant ligacupen, ligaen, og CL med United i første sesongen, uten å hente noen store stjerner. Det er bra at man ikke trenger å bytte formasjon slik man måtte gjøre i 2011 etter en stund. Nå virker det som at man bare kan finne en taktikk som funker og kjøre på med den. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Husker fra FM10 at etter nøyaktig halvspilt sesong måtte du endre taktikk. I Tippeligaen kjørte jeg på med 4-1-4-1 i 15 kamper før jeg brukte 4-1-2-1-2 i de neste 15. Rinse and repeat. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har akkurat startet en save med Austevoll IK, blir spennende det. Synd at ikke en eneste spiller holder mål, bortsett fra keeperen som ble reserve akkurat Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvordan i helvete svarer man folk som mener man underpresterer? Fått halve laget sure nå. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Synes spillet virker litt lettere i år enn i fjor. Vant ligacupen, ligaen, og CL med United i første sesongen, uten å hente noen store stjerner. Det er bra at man ikke trenger å bytte formasjon slik man måtte gjøre i 2011 etter en stund. Nå virker det som at man bare kan finne en taktikk som funker og kjøre på med den. Hehe så vanskelig å spille med united å vinne? Og united er bedre i år enn i fm 11, ser de vinner ligaen når man ikke spiller med dem, på 11 var de ikke på cl plasser Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) I present to you, the hero from Liechenstein! Endret 2. november 2011 av Syncz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå