Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponert at du har greid å spille så langt allerede. Haha

 

Hadde ikke gått om ikke:

 

- Jeg var på ferie den halvdelen av året det ikke skjer noe (-de få årene jeg faktisk har klart kvalikk til gruppespillet i EL/CL, men selv da er det minst 4 måneders ferie).

- Ligaen varte lengre enn 22 kamper.

 

Litt skuffende at jeg ennå ikke har klart å gå igjennom ligaen ubeseiret. De to siste åra har jeg faktisk tapt tre kamper totalt, de to siste ifjor og den siste iår. :roll:

 

Oppe i 132 timer spilt nå forøvrig, men blitt lite siste to døgn siden Uncharted 2 desverre kom tidligere enn forventet.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Hm, noen som vet om det er vanskelig å editere ligaer og gjøre om på ligasystemer? Har en modell jeg skulle prøvd i norsk ligasystem, men lurer på om dette er kompliserte greier (eller om det er mulig i det hele tatt)?

 

Inne i sesong #19 med HK nå forresten. :love:

Det er ikke noe serlig vanskelig. I alle fall om du vet hva du holder på med :p Du har en test knapp på editoren og den forteller hvilken feil det er, så egentlig vansklig å gjøre feil.

 

Venstre eller høyre?

 

Joakim Våge Nilsen fra Haugesund blir latterlig god. Venstreback.

Vilsvik er også en billig spiller! Hent han tidlig, og du får han for rundt 1 mill.

Har begge på Brann nå :D

Lenke til kommentar

Etter å ha kommet meg videre fra 2 runde i kvalikken skal jeg nå ut mot FCK i 3 kvalikkamp før evt. CL.

Får håpe jeg klarer å lede laget til CL spill så styre blir noen lunde fornøyd med meg.

 

Er også i semi i cupen, håper å komme videre da jeg møter Sarpsborg og de gikk det lekende lett mot i TL.

 

I TL sliter jeg litt mer. Slipper inn mål nærmest i hver kamp, og målene kommer omtrent med engang jeg har scoret. Ligger på en 6 plass til nå, er i August måned.

 

Takk :) Skal se på tipsene dere. Micke og Lustig (forsvinner ved sesongslutt) er borte fra klubben så trenger alternativer.

Lenke til kommentar

Driver på med Barnet fra nPower League 2 nå. Går tålelig greit sett bortfra det som nesten må være en bug når det kommer til å gi spillere nye kontrakter. Så godt som alle spillerne vil ha en lønnsøkning på mellom 50% og 80%! Har forsøkt å låse lønna, men det gjør alt bare verre...

 

Spissen min ville gå fra 48.000 til 78.000 i lønn, kampbonusen hans skulle øke fra 800 til 3500 og det samme med målbonusen. Da jeg låste lønna på et normalt nivå ville han ha en klausul hvor etter 20 kamper så skulle han få 85.000 i lønn!

 

Håper at dette er feil, hvis ikke blir det umulig å spille med lag i lavere divisjoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...