DJ_Dark Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 En på jobben har samme type pc som meg. *stjele lader* Blir FM i dag da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg fant et bilde av Dark på artige.no: http://www.artige.no/bilde/15842 D'oh, fuck no notification if new post made while typing. Point still stands. Endret 1. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hm, noen som vet om det er vanskelig å editere ligaer og gjøre om på ligasystemer? Har en modell jeg skulle prøvd i norsk ligasystem, men lurer på om dette er kompliserte greier (eller om det er mulig i det hele tatt)? Inne i sesong #19 med HK nå forresten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Imponert at du har greid å spille så langt allerede. Haha Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Imponert at du har greid å spille så langt allerede. Haha Hadde ikke gått om ikke: - Jeg var på ferie den halvdelen av året det ikke skjer noe (-de få årene jeg faktisk har klart kvalikk til gruppespillet i EL/CL, men selv da er det minst 4 måneders ferie). - Ligaen varte lengre enn 22 kamper. Litt skuffende at jeg ennå ikke har klart å gå igjennom ligaen ubeseiret. De to siste åra har jeg faktisk tapt tre kamper totalt, de to siste ifjor og den siste iår. Oppe i 132 timer spilt nå forøvrig, men blitt lite siste to døgn siden Uncharted 2 desverre kom tidligere enn forventet. Endret 1. november 2011 av PSV Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Så FINT at jeg får tre nøkkelspillere skadd i løpet av landslagspause, og at første kamp etter pausen er på Old Trafford. Herlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Trenger tips til en god back. Skal spille i tippeligaen. Helt billig også! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Prøv deg på Anthony Vanden Borre, skal holde fint tippeliga-nivå. Var hvertfall billig på FM11. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Okei, skal teste ut om jeg kan få tak i han. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Venstre eller høyre? Joakim Våge Nilsen fra Haugesund blir latterlig god. Venstreback. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Vilsvik er også en billig spiller! Hent han tidlig, og du får han for rundt 1 mill. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hm, har god erfaring med å hente afrikanske spillere med 20 i determination. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hm, noen som vet om det er vanskelig å editere ligaer og gjøre om på ligasystemer? Har en modell jeg skulle prøvd i norsk ligasystem, men lurer på om dette er kompliserte greier (eller om det er mulig i det hele tatt)? Inne i sesong #19 med HK nå forresten. Det er ikke noe serlig vanskelig. I alle fall om du vet hva du holder på med Du har en test knapp på editoren og den forteller hvilken feil det er, så egentlig vansklig å gjøre feil. Venstre eller høyre? Joakim Våge Nilsen fra Haugesund blir latterlig god. Venstreback. Vilsvik er også en billig spiller! Hent han tidlig, og du får han for rundt 1 mill. Har begge på Brann nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tror jeg må ta bilde av at jeg runker på splash screen og sende til Dark. Hahaha, sign me up! This just in from mobile-phone: twitgoo.com/4sziav So. Much. Win. 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hadde en spiss fra madegaskar med 20 determination en gang. Det var en klassespiller, solgte han senere (dumme styret aksepterte et bud fra Newcastle, var lower league team) og han ble en av de beste i verden ^^. De er lette å trene opp =)) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Etter å ha kommet meg videre fra 2 runde i kvalikken skal jeg nå ut mot FCK i 3 kvalikkamp før evt. CL. Får håpe jeg klarer å lede laget til CL spill så styre blir noen lunde fornøyd med meg. Er også i semi i cupen, håper å komme videre da jeg møter Sarpsborg og de gikk det lekende lett mot i TL. I TL sliter jeg litt mer. Slipper inn mål nærmest i hver kamp, og målene kommer omtrent med engang jeg har scoret. Ligger på en 6 plass til nå, er i August måned. Takk Skal se på tipsene dere. Micke og Lustig (forsvinner ved sesongslutt) er borte fra klubben så trenger alternativer. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke spilt på en stund, vært litt opptatt med forskjellige ting. Satt igang en Sheffield Wedensday save nuu. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen her som har prøvd å starte med et lag i laveste divisjonen i england, for så å komme seg oppover i divisjonene? Vurderer dette selv, men vil gjerne høre fra andre som har prøvd det samme. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Driver på med Barnet fra nPower League 2 nå. Går tålelig greit sett bortfra det som nesten må være en bug når det kommer til å gi spillere nye kontrakter. Så godt som alle spillerne vil ha en lønnsøkning på mellom 50% og 80%! Har forsøkt å låse lønna, men det gjør alt bare verre... Spissen min ville gå fra 48.000 til 78.000 i lønn, kampbonusen hans skulle øke fra 800 til 3500 og det samme med målbonusen. Da jeg låste lønna på et normalt nivå ville han ha en klausul hvor etter 20 kamper så skulle han få 85.000 i lønn! Håper at dette er feil, hvis ikke blir det umulig å spille med lag i lavere divisjoner... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ble ikke noe CL, men i EL kom jeg i denne gruppa; Sevilla, Metalist og Røde Stjerne. Er vel overkommelig gruppe dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå