Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Fy faen så herlig!!! Nest siste serie runde møter jeg Viking på stadion. Vinner 4-0 (høres det kjent ut? ) mens Sogndal slår Fredrikstad i plankebyen! Brann er seriemestere 2011! Bare en teoretisk sjangse at FFK kan ta meg igjen, om de scorer 10 mål neste kamp! Herlig! Også mot Viking som i 2007 Edit: 17 mål trenger de score Endret 31. oktober 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Ler hvis de skorer 10 mål Har et spørsmål. Trenger scouts fortsatt ikke noe mer enn Judging PA/CA eller har de fikset det til denne? Samme som for physio etc Endret 31. oktober 2011 av Syncz Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 17 mål var det Tror ikke de trenger noe annet, men kunnskap om steder er ganske viktig! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja det ser jeg fortsatt på, tenker mer på de andre "stats" men var det jeg trodde ^^ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da var stallen for 2013/2014 klar Lichtsteiner, Buffon og Papadopoulos er de som er på toppen av lista som man ikke kan se. Har henta enda flere regens i år, han jeg har størst håp til har jeg riktignok henta i slutten av første sesong, men kommer ikke før om først to sesonger til grunnet overgangsreglene til Brasil. La meg presentere Wagner: Irriterer meg sykt at han må tilbringe 3 år som jeg kunne trent han på i Brasil, men slik er nå reglene. Kan forøvrig nevne at han holder omtrent alle rekorder på U20 nivå som han kan ha. Yngste målscorer noensinne i U20 VM, yngste spiller i både det og en eller annen turnering han spilte i ifjor. Noen andre enn meg som har merka at det kommer mye flere gode regens på dette spillet enn ifjor? Har i det minste henta en god del, og har sett meg ut en 15-25 stykk som jeg følger med argusøyne for å se om de forbedrer seg framover, isåfall så blir det å hente dem på billigsalg(for meg nå er det alt under £15 mill, men regner med at det skal være et jævla bra talent vis jeg kjøper for over £5mill.) før de andre storklubbene kommer på markedet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sick talent! Går jo nesten rett inn på laget. Nå er det cupfinalen som står for tur, mot Stabæk. Om denne blir vunnet blir det en helt syk sesong! Skal dog sies jeg har hatt mye flaks igjenom cupen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 JADA!! Trener Barnet og spilte en treningskamp mot Arsenal Reserver hvor jeg var antatt å tape med 4-5 mål. En prestisjekamp siden det er et sammarbeid mellom de to og begge er fra London. Guess what? Jeg vant 4-1! Coaching i verdensklasse Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Taper 1-0 på Ullevold etter en grisetabbe av dommer Øvrebø! Olle Olle grisetakler Hassan uten å være i nærheten av ballen, tar ballen ligger inn og scoring. Helt bak mål! En vet at det er meget tvilsomt når selv kommentatorene sier det. HELVETE OG! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hva gav du for Neymar? Hører folk ikke klarer å kjøpe han, selv med city Første "ordentlige" kamp for sesongen, community shield. 4-0 mot Untied, ikke så aller værst ^^ Og tottenham legger in 100 bud på Baines denne sesongen også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg endte opp 1 mål (3 poeng, en seier) fra andreplassen i ligaen og ble nummer FEM. Jeg fikk sparken, og klubben bestemmer seg for å hente tilbake Wenger: Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Må si at støtteapparatet mitt er noen skikkelige stabeist Får konstant beskjed om at han og han bør få den og den treningen og vi burde speide på han og han. Det er en grunn til at jeg er manager og de er trenere for pokker! My house, my rules! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bruker bare å speide på "whoever" noen ganger finner de noen gode spillere ^^. Men har en del speidere å bruke da =) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mye irritasjonsmomenter ved dette spillet. Straffer imot? Får det annenhver kamp. Skade rett etter at man har brukt sitt siste bytte? Nestgen hver kamp. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Fikk 200 millioner av Arsenal for Evra i Januar 2012. Rimelig urealistisk signering av herr Wenger, men det funker for min del. Evra er riktignok veldig god på FM, bedre enn i virkeligheten, men vi snakker om en 30 år gammel venstreback her. Hr. Wenger er ivrig på at han vil ha den godeste Lucas Leiva fra meg også, ville legge 150 millioner på bordet her. Sa nei. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mye irritasjonsmomenter ved dette spillet. Straffer imot? Får det annenhver kamp. Skade rett etter at man har brukt sitt siste bytte? Nestgen hver kamp. Sett bort ifra et tilfelle har jeg verken vært plaget med urovekkende mange skader eller straffer både for og imot. Hos meg føles det mer ut som at det blir blåst for lite straffer begge veier =P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 La meg presentere Wagner: Sick fucker, men han trenger virkelig quickness-trening. DJ_Dark, fortell tråden hva du akkurat fortalte meg på Twitter, da? Jeg får pcen i dag!!! :D :D ... men så kom jeg på at laderen ligger hjemme i fuckings Asker. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg for min del kom meg til første landslagspause på høsten i går, men det var fordi jeg a) spiste middag, b) spiste dessert, c) så på serier, d) lekte med RC-kopteret mitt samtidig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sprute dessert vel? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Heh heh heh heh Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 La meg presentere Wagner: Sick fucker, men han trenger virkelig quickness-trening. DJ_Dark, fortell tråden hva du akkurat fortalte meg på Twitter, da? Jeg får pcen i dag!!! :D :D ... men så kom jeg på at laderen ligger hjemme i fuckings Asker. Hehe, han gjør det :/ Synd jeg ikke kan trene han selv før han er 18. Blir så jævla irritert over de dumme reglene nede i Brasil. Haha, føler med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå