Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Fy faen så herlig!!! Nest siste serie runde møter jeg Viking på stadion. Vinner 4-0 (høres det kjent ut? :) ) mens Sogndal slår Fredrikstad i plankebyen! Brann er seriemestere 2011! Bare en teoretisk sjangse at FFK kan ta meg igjen, om de scorer 10 mål neste kamp! Herlig! Også mot Viking som i 2007 :D

 

Edit: 17 mål trenger de score :)

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var stallen for 2013/2014 klar :)

post-123090-0-21705900-1320102654_thumb.jpg

Lichtsteiner, Buffon og Papadopoulos er de som er på toppen av lista som man ikke kan se.

 

Har henta enda flere regens i år, han jeg har størst håp til har jeg riktignok henta i slutten av første sesong, men kommer ikke før om først to sesonger til grunnet overgangsreglene til Brasil. La meg presentere Wagner:

post-123090-0-19052900-1320102645_thumb.jpg

Irriterer meg sykt at han må tilbringe 3 år som jeg kunne trent han på i Brasil, men slik er nå reglene. Kan forøvrig nevne at han holder omtrent alle rekorder på U20 nivå som han kan ha. Yngste målscorer noensinne i U20 VM, yngste spiller i både det og en eller annen turnering han spilte i ifjor.

 

Noen andre enn meg som har merka at det kommer mye flere gode regens på dette spillet enn ifjor? Har i det minste henta en god del, og har sett meg ut en 15-25 stykk som jeg følger med argusøyne for å se om de forbedrer seg framover, isåfall så blir det å hente dem på billigsalg(for meg nå er det alt under £15 mill, men regner med at det skal være et jævla bra talent vis jeg kjøper for over £5mill.) før de andre storklubbene kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Fikk 200 millioner av Arsenal for Evra i Januar 2012. Rimelig urealistisk signering av herr Wenger, men det funker for min del. Evra er riktignok veldig god på FM, bedre enn i virkeligheten, men vi snakker om en 30 år gammel venstreback her.

 

 

Hr. Wenger er ivrig på at han vil ha den godeste Lucas Leiva fra meg også, ville legge 150 millioner på bordet her. Sa nei.

Lenke til kommentar

Mye irritasjonsmomenter ved dette spillet. Straffer imot? Får det annenhver kamp. Skade rett etter at man har brukt sitt siste bytte? Nestgen hver kamp.

 

Sett bort ifra et tilfelle har jeg verken vært plaget med urovekkende mange skader eller straffer både for og imot. Hos meg føles det mer ut som at det blir blåst for lite straffer begge veier =P

Lenke til kommentar

La meg presentere Wagner:

post-123090-0-19052900-1320102645_thumb.jpg

Sick fucker, men han trenger virkelig quickness-trening.

 

DJ_Dark, fortell tråden hva du akkurat fortalte meg på Twitter, da? :D

Jeg får pcen i dag!!! :D :D :D :D

 

 

 

... men så kom jeg på at laderen ligger hjemme i fuckings Asker. :cry::wallbash::realmad:

 

Hehe, han gjør det :/ Synd jeg ikke kan trene han selv før han er 18. Blir så jævla irritert over de dumme reglene nede i Brasil.

 

Haha, føler med deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...