Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Får se etter sesongen om jeg får rustet opp stallen litt. Men liker hvordan det ser ut atm, Howard spiller dårligere nå enn i 11, der han var kongen på haugen :p

 

Howard

Coleman-Jagielka-Distin/Heitinga-Baines

Fellaini-Rodwell/Barkley

Vladivia-Cahill-Drenthe/Donovan

Saha/Donovan

 

Donovan har puttet som f som spiss, så liker ikke å ha han på wingen for ofte ^^

 

Edit: Howard gjør så mange feil, jeg blir så skuffet. Han var alltid den siste jeg replacet på 11 =/

Endret av Syncz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller selv med Dortmund.

 

Med 2 seriekamper igjen ligger jeg på en delt 2 plass.

Røyk tidlig i cupen.

CL gikk bra. Slo ut Inter i åttendels å røyk på bortemålsregelen mot Barca.

 

Spiller slik ;

 

Weidenfeller

Piszczek- Hummels- Sabtotic- Schmelzer

Bender

Gundogan

Douglas Costa-Kagawa- Gøtze

Barrios

 

 

EDIT: Da ble det 3-2 seier over Bayern i en kamp vi spilte veldig godt !

Bare å sikre minst 1p borte mot Nurnberg nå så er det 2plass i en sesong vi ble tippet på 5plass ! :D

 

EDIT 2: Vant kampen og kom på 2plass. 2p bak Leverkusen... kjiiiipt. Siden de vant kampen sin med 1 mål og jeg hadde mye bedre målforskjell enn de(ev likt p)

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Er det flere som opplever at spillere vil ha latterlige lønnsøkninger? Nesten hele A-laget til Barnet har kontrakter som går ut etter den første sesongen og jeg ville være litt føre var og fornye dem.

 

Problemet er bare at alle vil ha sinnsvake lønninger! Keeperen min bl.a. vil gå opp fra 38.000 til 68.000 i tillegg til at han vil at kampbonusen skal øke fra 800 til 3500...

 

Helt latterlig :wallbash: Har ca. 43.000 igjen på lønnsbudsjettet :mad:

Lenke til kommentar

Får bare vente til litt senere med å prøve å forlenge kontrakter, har ikke sjangs til å imøtekomme ett jævla krav :mad:

 

PS: Veldig irriterende at lønningene ennå står som ukentlig selv om jeg har satt de på månedlig. Vil det si at lønningene jeg ser er det de tjener i uka eller det de tjener i måneden?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Uhm.... Enda en bug.... Hadde fått 200 mill å kjøpe spillere for. Jeg solgte Fellaini og Heitinga (170 + 80) og nå har jeg... Hold fast... 1.7 milliarder å kjøpe for... Med 400 mill i banken... Eh?

 

Edit: Må ha vært noe rart med spillet, fortsatte og plutselig var det nede på 414 mill ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Ligger foran Fredrikstad på målforskjell med to kamper igjen å spille! Herregud så spennende sesong avslutting det blir! Tapte nettopp mot Tromsø på Alfheim. Heldigvis har Fredrikstad sin form vært dårlig i det siste. Ganske ludo når det er Brann og Fredrikstad som kjemper om tippeliga tittelen :p Fredrikstad uten Borges og Tarik.

Lenke til kommentar

Klar for sesong nr 2.

 

Spillere inn:

 

Gary Cahill fra Bolton: 112 M

Radja Nainggolan fra Cagliari : 57,5 M

Vaclav Kadlec fra Porto: 142 M

Robert Snodgrass fra Leeds: 60 M

Edit* Glemte Javier Saviola fra Benfica: Free Transfer

 

Spillere ut:

 

Marouane Fellaini (passet ikke inn i taktikken min) til Marseille: 170 M

John Heitinga til Lyon: 80 M

 

Håper å gjøre det bra i Euro League og bedre enn 6 plass i ligaen =))

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Ja hører folk får han billig, hadde ikke råd til han første sesongen så Porto snappet han opp. Han hadde en utrolig bra sesong med dem så kjøpte han så han kan erstatte Saha på toppen ^^

 

Leste han har -9 I PA så tror prisen for han varierer fra game til game. Porte måtte ut med 50 mill for han så ^^

 

Her kjøper jeg Snodgrass for å ha i rotasjonsystem og glemmer jeg har Gueye på reservelaget... *Facepalm*

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...