Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med en ting. Jeg blir spurt om jeg vil sende noen av førstelagsspillerne med på 2.lagskamp. Da står det at nesten alle mine førstelagsspillere er anbefalt å være med, fordi de trenger kamptrening. Skal jeg sende dem med, eller er det en annen måte jeg kan gi dem kamptrening på?

Ingen som kan hjelpe?

Opprett treningskamp, er ingen problem å ha det midt i sesongen, selv om det er veldig begrenset med hvilke lag som kan stille opp.

Ja, men det er vel noe jeg kan gjøre i pre-season for å hindre det? Sette opp treningsintensiteten? Hvor høy intensitet har dere når det ikke er sesong?

Tror eneste måte å få kamptrening på er å spille kamper ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller med Dortmund.. Er i Januar i første ses..

 

Noen som har noen billige og gode vb'er på hjernen ??

 

Ikke noe dyrere enn 100 mill helst...

 

Baines er solid, skal få han rundt den prisen. Coleman har imponert meg veldig første sesongen så anbefaler han også.

 

Edit: Snakke om en annen ting, noe rart skjedde akkurat nå i en kamp. Spilte borte mot sunderland, de spiller ballen bak til wes brown som var kanskje på sitt egen 16 meter. Saha løper etter ballen, er en slags duell og ballen blir spilt litt mot egen keeper. Saha etter duellen ble "dyttet" litt tilbake, men wes brown bare sto å så på at ballen ble spilt bakover, så Saha løp bare rett forbi han og puttet i goalen.... Merkelig mål...

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

på 2 sesonger så har Hernandez totalt putta rundt 80 mål...... :dribble:

Damn! Hvordan har resten av laget klart seg, og hva slags formasjon bruker du?

 

 

 

Vunnet ligaen 1 gang, 2 plass forrige sesong og ligger ann til å vinne nå.

 

Vunnet div cuper og er i semien i CL nå, mest sansynligvis i Finalen da siste semien spilles as we speak og jeg leder 4-2 tilsammen over Bayern.

 

Bruker en 424 formasjon

Lenke til kommentar

Haha, må bare le. Har kommet til sommervinduet i 2012 og er ute etter talenter. Har funnet en på 16 år, lovende, hans favorittklubb er til og med Southampton (som jeg styrer!). Men han vil ikke gå inn i kontraktsforhandlinger med meg en gang, men velger heller L1 og L2-klubber. I mean, WTF?

Lenke til kommentar

Ferdig med andre sesongen med Liverpool. Andre plass i ligaen, ligacuptrofè og Champions League :D . Fikk 700 millioner i overgangbudsjett så har handlet spillere for 860 millioner!

 

Førstelaget mitt nå:

 

Reina

Alderweireld - Astori - Agger

Nainggolan - Adam - Lucas - Enrique

Hazard

Tevez - Suarez

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Ja, han er bare 16, men for en forsvarer mangler han flere viktige stats for å bli meget god. Han har alt for lav (selv for alderen) strength, composure, anticipation, concentration, decisions og delvis work rate og positioning. Mange av dem vil ikke god nok opp for at han skal bli en verdensklassespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...