Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kickstarte karrieren min med Barnet i nPower League 2 i dag :D

 

Skal prøve ut en 4-1-2-2-1 og se hvordan det fungerer! Vi er tippet på 24. plass så jeg tror jeg kan trenge en defensiv midtbane og en litt forsvarende sentral midtbane.

 

Hvis det ikke fungerer, kan du teste 4-3-2-0-1 for meg? :wee:

 

Tre defensive midtbanespillere (to "rivjern" og en playmaker) og to defensive wide midfielders.

 

Høres interessant ut... hvordan ville du lagt opp pasningene? Hele laget bakpå med lange raske pasninger i angrep?

 

Ligge så lavt som mulig og ha ball-playing defenders + defensiv playmaker som slår opp på spissen som er så raskt som overhodet mulig. De to andre defensivt på midten har en oppgave - skaffe ballen, og gi den til playmakern. Det er riktignok en grisekjedelig taktikk med veldig lite mål per kamp, men i islandsk toppdivisjon fungerer det strålende for meg.

Lenke til kommentar

Er det mulig å la assisterende manager fikse kontraktene til spillere og ansatte? Er utrolig kjedelig å gå igjennom over 20 personer som alle vil øke lønnen osv til det dobbelte av det de hadde fra før. Noen av dem har til og med fått seg en agent som vil ha mer penger enn det spilleren vil ha. Kjenner det brenner inni meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Herregud jeg hater team meetings. Har kun vunnet to av de siste ti kampene. Prøver meg på et team meeting for å bedre moralen deres, snu ting til det bedre. Likevel klikker hele bunten og mener de har spilt kjempe bra. Alltid noen som reagerer negativt selv om møtet KUN er positivt rettet.

Lenke til kommentar

Jeg spiller for øyeblikket med Kvik Halden. Noen som har tips til spillere som jeg kan kjøpe?

 

Mame Mbar Diouf

Oluwasegun Abiodun

 

Begge disse er vel "norsk-basert" og kom til meg på Free Transfer. Begge to bøtter inn mål.

 

Red.: Woho, herlig start på 2020-sesongen med HK (Island). Først bygger de nytt stadionanlegg og kapasiteten utvides fra 3500(1600) til 9075(9075), deretter oppgraderer de treningsfasilitetene fra "Good" til "Top". :love:

 

Noen som konkret kan forklare den nye "Junior Coaching"-greia forresten? Ser jeg har "Excellent" der etter å ha økt bidraget 2-3 ganger.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Er det mulig å la assisterende manager fikse kontraktene til spillere og ansatte? Er utrolig kjedelig å gå igjennom over 20 personer som alle vil øke lønnen osv til det dobbelte av det de hadde fra før. Noen av dem har til og med fått seg en agent som vil ha mer penger enn det spilleren vil ha. Kjenner det brenner inni meg :thumbdown:

 

Ja, fikk nettopp vite det av en kompis. Du må gå på Lagpolitikk og velge det nederste alternativet

Lenke til kommentar

Nå er jeg igang med savegame nummer fire sålangt i FM2012 (inklusive demoen). Satt og kikket på en oversikt på fmscout.com over klubber med såkalte sugardaddies, og fant ut at bl.a. Huddersfield i L1 har en - og da var valget greit. Jeg tenkte det kunne være interessant å se hvor mye penger han var villig til å spytte inn i klubben, og å prøve det ut.

 

Hittil (i starten av oktober sesong en) har jeg allerede fått innvilget fornyelse av både treningsanlegg for seniorer i tillegg til juniorer. Maks antall trenere er økt, og jeg/vi har også fått igang et samarbeid med Arsenal, og ansatt en haug med nye trenere.

 

Akkurat opprykket fra League One bør være plankekjøring, men når jeg etterhvert skal bryne meg på Championship blir det spennende å se om ambisjonene til klubbeieren er like høye som mine. Håper i beste fall på at han spytter inn MASSE penger slik at jeg kan hente en haug med lovende unggutter som holder godt nok nivå til å rykke opp til Premier League etterhvert :-)

Lenke til kommentar

Note to self (og alle andre som tar det til seg): Man går ikke ut som hinsides soleklar underdog borte mot Galatasaray i Tyrkia med en slik taktikk: GK - DCR, DCL - WBR, WBL - MC - AMCR, AMCL - STCR, STC, STCL.

 

post-63678-0-98511600-1319853192_thumb.jpg

 

Blitt stopp i Play-Off runden til EL fire av de fem siste åra nå. :(

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med en ting. Jeg blir spurt om jeg vil sende noen av førstelagsspillerne med på 2.lagskamp. Da står det at nesten alle mine førstelagsspillere er anbefalt å være med, fordi de trenger kamptrening. Skal jeg sende dem med, eller er det en annen måte jeg kan gi dem kamptrening på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...