Leo_Khenir Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Så defensivt Blir nesten som 3-3-2-1-1 (med vingbacker og indreløpere). Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal kickstarte karrieren min med Barnet i nPower League 2 i dag Skal prøve ut en 4-1-2-2-1 og se hvordan det fungerer! Vi er tippet på 24. plass så jeg tror jeg kan trenge en defensiv midtbane og en litt forsvarende sentral midtbane. Hvis det ikke fungerer, kan du teste 4-3-2-0-1 for meg? Tre defensive midtbanespillere (to "rivjern" og en playmaker) og to defensive wide midfielders. Høres interessant ut... hvordan ville du lagt opp pasningene? Hele laget bakpå med lange raske pasninger i angrep? Ligge så lavt som mulig og ha ball-playing defenders + defensiv playmaker som slår opp på spissen som er så raskt som overhodet mulig. De to andre defensivt på midten har en oppgave - skaffe ballen, og gi den til playmakern. Det er riktignok en grisekjedelig taktikk med veldig lite mål per kamp, men i islandsk toppdivisjon fungerer det strålende for meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg gir blanke i hvordan kampene ser ut, så lenge poengere renner inn. Høres vel ukonvensjonelt ut, men kan vel kanskje prøve det. Spissen min har vel 14 i både hurtighet og akselerasjon og det er ike så verst med tanke på nivået. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg spiller for øyeblikket med Kvik Halden. Noen som har tips til spillere som jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det mulig å la assisterende manager fikse kontraktene til spillere og ansatte? Er utrolig kjedelig å gå igjennom over 20 personer som alle vil øke lønnen osv til det dobbelte av det de hadde fra før. Noen av dem har til og med fått seg en agent som vil ha mer penger enn det spilleren vil ha. Kjenner det brenner inni meg Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Herregud jeg hater team meetings. Har kun vunnet to av de siste ti kampene. Prøver meg på et team meeting for å bedre moralen deres, snu ting til det bedre. Likevel klikker hele bunten og mener de har spilt kjempe bra. Alltid noen som reagerer negativt selv om møtet KUN er positivt rettet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lagmøtene var litt merkelige, ja. Sa at gutta hadde spilt fantastisk i det siste, det var 7 stk som hadde noe å si til det. Collocini sa at han var enig med meg i det, de 6 andre tilføyde at de var enig med Coloccini igjen. Konstruktivt. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tevez med finfin start i Liverpool trøya. 4 mål på 2 kamper er slettest ikke feil! Deilig å ha den spilleren som irritert meg mest på FM 11 i min tropp. Skjer med vaniljesaus a? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg spiller for øyeblikket med Kvik Halden. Noen som har tips til spillere som jeg kan kjøpe? Mame Mbar Diouf Oluwasegun Abiodun Begge disse er vel "norsk-basert" og kom til meg på Free Transfer. Begge to bøtter inn mål. Red.: Woho, herlig start på 2020-sesongen med HK (Island). Først bygger de nytt stadionanlegg og kapasiteten utvides fra 3500(1600) til 9075(9075), deretter oppgraderer de treningsfasilitetene fra "Good" til "Top". Noen som konkret kan forklare den nye "Junior Coaching"-greia forresten? Ser jeg har "Excellent" der etter å ha økt bidraget 2-3 ganger. Endret 28. oktober 2011 av PSV Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det mulig å la assisterende manager fikse kontraktene til spillere og ansatte? Er utrolig kjedelig å gå igjennom over 20 personer som alle vil øke lønnen osv til det dobbelte av det de hadde fra før. Noen av dem har til og med fått seg en agent som vil ha mer penger enn det spilleren vil ha. Kjenner det brenner inni meg Ja, fikk nettopp vite det av en kompis. Du må gå på Lagpolitikk og velge det nederste alternativet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå er jeg igang med savegame nummer fire sålangt i FM2012 (inklusive demoen). Satt og kikket på en oversikt på fmscout.com over klubber med såkalte sugardaddies, og fant ut at bl.a. Huddersfield i L1 har en - og da var valget greit. Jeg tenkte det kunne være interessant å se hvor mye penger han var villig til å spytte inn i klubben, og å prøve det ut. Hittil (i starten av oktober sesong en) har jeg allerede fått innvilget fornyelse av både treningsanlegg for seniorer i tillegg til juniorer. Maks antall trenere er økt, og jeg/vi har også fått igang et samarbeid med Arsenal, og ansatt en haug med nye trenere. Akkurat opprykket fra League One bør være plankekjøring, men når jeg etterhvert skal bryne meg på Championship blir det spennende å se om ambisjonene til klubbeieren er like høye som mine. Håper i beste fall på at han spytter inn MASSE penger slik at jeg kan hente en haug med lovende unggutter som holder godt nok nivå til å rykke opp til Premier League etterhvert :-) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jaggu konstruerer de raskt på Island! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som har annbefaling til en spiss som er en notorisk målskorer? Spiller med Brann og Ojo vet vist ikkje kor målet står. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Ferdig før de begynner jo... Endret 28. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bare for å advare de andre som er manager for Brann: De har to svært så overbetalte fysioer. En av de tar småpene 67500 kr i uken... Og er i tillegg totalt ubrukelig. Skal se om jeg får laget en edit til det i morgen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Note to self (og alle andre som tar det til seg): Man går ikke ut som hinsides soleklar underdog borte mot Galatasaray i Tyrkia med en slik taktikk: GK - DCR, DCL - WBR, WBL - MC - AMCR, AMCL - STCR, STC, STCL. Blitt stopp i Play-Off runden til EL fire av de fem siste åra nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jævela bug av et spill. Scorer et mål og den skal vise reprisen. Av en eller annen grunn kan man ikke avslutte reprisen og jeg må se hele kampen i reprisemodus. Når kampen er ferdig er den fortsatt i reprisemodus og jeg må avslutte spillet for å komme noen vei, noe jeg mister masse kamper på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jaggu konstruerer de raskt på Island! Nice! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg sliter litt med en ting. Jeg blir spurt om jeg vil sende noen av førstelagsspillerne med på 2.lagskamp. Da står det at nesten alle mine førstelagsspillere er anbefalt å være med, fordi de trenger kamptrening. Skal jeg sende dem med, eller er det en annen måte jeg kan gi dem kamptrening på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå