Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kordan kan man sitte opp treningen for at dem skal trene på ballpossession? Har prøvd mye forskjellig, men sjekker på ballinnhavet etter kvar omgang og der er det uansett jevnt. Uansett om det er mye svakere lag eller betre.

Spiller du veldig direkt? Det betyr isåfall færre trekk i laget,o g dermed mindre posession.

 

Litt usikker, har såtte Kontringser på aldri. Tviler litt på om det har så mye å si

Jepp, men spiller du korte, blandede eller dirkete pasninger? Har en god del å si, sammen med pasningsevnene etc til spillerne dine.

 

Edit: PSV: Knegg, den der var god. :D

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Må bare spørre en gang for alle:

 

Når man starter opp et spill får man beskjed om å velge ligaer. Jeg pleier alltid å velge en 4-5 forskjellige land, men greia er at jeg skal jo aldri spille i mer enn en av disse. Er det da noe poeng å velge dem? Føler liksom jeg mister spillere om jeg ikke velger ekstra ligaer, men at jeg mister maskinkraft og hastighet den andre veien.

Lenke til kommentar

For å forklare litt fra feil ende:

 

Du har muligheten til å velge land som "Playable" eller "View only".

 

Mulighet 1 er den du bruker. Alle kamper simuleres, alle spillere lastes, og du kan søke jobb i ligaen senere.

 

Hvis du velger ligaen som "View only" blir fortsatt alle kamper simulert og alle spillere lastet, men du har ikke mulighet til å søke jobb der.

 

Fordelen med å ta med flere land, er at alle normale kamper for den ligaen simuleres, det være seg liga, nasjonale cuper og reserveligaer osv. Dette medfører igjen en mer naturlig utvikling av spillere, samt at det å sende unggutter på lån til utlandet faktisk har noe for seg.

 

Ved å velge View only går spillet ørlite grann fortere, siden det ikke er mulig å søke jobb derr.

 

Nå er ikke jeg 100% ekspert på islandske etternavn, men blir ikke dette litt feil? Androgyn type kanskje?

 

Ouch. Utfall av at FM lager regen-etternavn ofte av to ledd, og siden det er lagt inn kvinnelige trenere har islandske dottír blitt en av sisteleddene.

Lenke til kommentar

Men når jeg setter ligaene jeg ikke skal ha som spillbare går antall spillere fra 36 000 til 12 000? Det står også "De italienska ligaene vil bli simulert realistisk vis, men ingen spillere fra disse ligaene vil være med."

Selv bruker jeg å ta stor database og alle spillere fra toppdivisjonene i Europa, rundt 50 000 spillere.

Lenke til kommentar

Haha det er mange her som får sparken som manager i Tippeligaen ja, hittil har Kjetil Rekdal, Åge Hareide og Martin Andresen fått sparken i sine klubber etter skuffende resultater ;) Selv sitter jeg trygt i min manager stol da jeg ligger på første plass i Tippeligaen med mitt RBK :D Har nå spilt 11 kamper, 8 seiere, 2 uavgjort og ett 1 tap ;) 26 poeng :)

Lenke til kommentar

Har ikke du spilt enda? :ohmy:

 

Vært på messe, jo. Men ser at jeg har litt mer på konto enn forventet. Det var dumt da.

 

Der var ligaen vunnet med Juve! 93 poeng endte jeg opp på :)

 

Håper på å få Cavani, Bale og Kyriakos(Schalke stopperen) inn i sommer + muligens enn midtbane spiller lignende Vidal til en billig penge som backup inn.

 

Kyrgiakos x-Liverpool-Kyrgiakos? :o

Lenke til kommentar

Har ikke du spilt enda? :ohmy:

 

Vært på messe, jo. Men ser at jeg har litt mer på konto enn forventet. Det var dumt da.

 

Der var ligaen vunnet med Juve! 93 poeng endte jeg opp på :)

 

Håper på å få Cavani, Bale og Kyriakos(Schalke stopperen) inn i sommer + muligens enn midtbane spiller lignende Vidal til en billig penge som backup inn.

 

Kyrgiakos x-Liverpool-Kyrgiakos? :o

Kyriakos Papadopoulos fra Schalke :) 19 åring som er et av de største stopper talentene på spillet sålangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...