Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Herlig! Du blir total slaktet i samtlige treningskamper, så kommer Lillestrøm på besøk til Røkkeløkka og serien er i gang og jeg stiller med et lag med snittalder på 19år og vi vinner 2-1! Og Ivar Furu blir yngste spiller i Tippeligaen med scoring som 16åring!

 

Og Morrison som er utlånt fra Man Utd møter ikke til trening, vil ikke snakke til meg eller noe... Hvordan avbryter jeg låneopphold? Finner ikke noe med denne nye layouten.

Transfer & Contracts

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nærmer seg slutten på første sesong i Football Manager 2012 for min del nå. Det går bra, selv om det ikke går FANTASTISK. Jeg ble tippet på tredje plass, og har blant annet slått Inter 6-0 tidligere i sesongen. Blant nedturene er vel 3-0-tapet mitt i første runde av den italienske cupen mot Gubbio som kjemper for nedrykk fra Serie B. Jeg stilte riktignok med U20-laget, men jeg forventet bedre uansett.

 

Nå tapte jeg akkurat 2-0 for AC Milan på San Siro, men sikret i samme sleng kvalifiseringsplass til UEFA-cupen. =)

 

 

På overgangsfronten har det vært relativt stille. Jeg har rensket skikkelig opp både på U20-laget og reservelaget, og har planer om å gjøre store omveltninger i sommer hvis jeg ikke får meg en jobb i Frankrike, Spania eller England. Det blir uansett ikke en høyprofilert jobb, men det er litt morsomt å bytte litt på ting også.

Lenke til kommentar

Spiller også med en Juve save, leder ligaen med 50 poeng etter 20 kamper, men har Inter rett i ræva med 49.

Spiller enten en 3-4-3 eller en 4-2-4, funker utmerket begge to og jeg overkjører omtrent hvert lag i ligaen atm. Henta Willian før sesongen fra Shaktar, og selv om han har skuffet sålangt så ser jeg fram til store ting ifra den kanten.

Laget som har spilt mest denne sesongen blir vel:

Buffon

Barzagli - Chiellini - Bonucci

Lichtsteiner - Marchisio - Vidal - Giaccherini

Vucinic - Matri - Elia

 

Neste sesong skal Cavani og Kyrgiakos Papadoupolos elsn fra Schalke inn. Muligens en bedre ving enn Giaccherini også.

Lenke til kommentar

Tokk selv og startet på nytt nå med Roseborg, håper å kunne vinne seriene lett her

;) Aldri hatt problemer med og vinne seriene med RBK før :D Har allerede planer om hvilke spillere jeg skal hente inn ;) Tenker å sjekke ut Ruben Yttegård Jenssen som vanlig :D

Forsetter muligens med den MLS saven min litt seinere, da det ser ut som en meget krevende jobb da klubben hverken hadde noe særlig med trenere eller noe som helst av støtteapparat :S Men har fått hentet inn noe der nå da

;) Men ja fortsetter med den seinere ;)

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Fy flate. Må bare anbefale en spiller til dere. Senegaleser, 21 år gammel ved spillets start. Cheikou Kouyaté heter han. Defensiv midtbanespiller som kan bli i en av de bedre i PL. Har signert han til Southampton for pene 500k £. Kan få han litt billigere da Anderlecht ikke kunne si nei til den summen.

Lenke til kommentar

Lurte på om noen av dere kunne hjulpet meg med noen alvorlige ting som ødelegger mye av spillet mitt. Jeg spiller med At. Madrid og har gjort det bra hittil. Uansett så bortkaster spillerene altfor mange sjangser på langskudd. Jeg mener å huske at man kunne stille inn dette i 10 og 11, men kan ikke finne noen innstillninger for dette. Innspill? :)

 

Ingen? Det bgeynner å gå hardt utover prestasjonene nå..

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har kommet over et lite problem med Napoli-savingen min. Min assisterende manager har nettopp gått til en annen klubb, og plutselig er det ikke mulig å tilby ansatte kontrakter. "Tilby betingelser"-knappen er ikke mulig å trykke på. Antar at det henger sammen med at min assisterende manager gikk. Har vært inne på "lag politikk", men ser ikke ut til å finne ut hva som har gått gale. Noen som vet hva jeg leter etter?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Hvor langt har dere kommet på årets utgave alle sammen? Eller andre formeninger generelt rundt spillet?

 

Er selv midt i sesong 3 (2014), og startet med Stalybridge Celtic (Blue Square Bet North). Nå er jeg i min andre sesong i Bet Premier, og har selvsagt ambisjoner om opprykk. Har også skaffet meg noen regens/newgens. Denne karen her er en klassespiller! Utrolig at i det hele tatt ville til meg, nøkkelspiller klart.

Lenke til kommentar

Har surret litt frem tilbake med lagvalg. Men det endelige valget falt på Southampton igjen. Spilte med de i fjor også, veldig morsomt lag. Har spilt ett par kamper i ligaen nå, 3 seiere og 1 uavgjort er fasiten så langt. Ganske fornøyd med sommerkjøpene.

 

Spillet er bra som alltid. Liker absolutt det som er nytt i spillet. Det med tonefall på samtaler og slikt gir enda mer realisme til spillet. Er rett og slett moro med FM bare. ;)

Lenke til kommentar

Det går nå mye bedre med RBK ja en da jeg startet med Liverpool ;) Etter 5. spilte kamper har jeg nå 4 seiere og kun ett tap, klarte og tape første kampen mot Fredrikstad :S Men etter det så har det bare godt en vei, oppover :D Satser på og kunne vinne serien hvis dette her skulle fortsette like bra :) Ikke har jeg kjøpt så mange nye spillere heller som har godt rett inn på førstelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...