Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Tror jeg nettopp har funnet en veldig irriterenes bug. Jeg la inn et bud på Sissoko, og det ble etterhvert akseptert. Jeg så deretter at jeg hadde bydd "litt" mer enn planen, så jeg fant ut det var best å trekke tilbake budet :p Dette gjorde jeg på overgangssenteret, ved å trykke den røde kryssen. Problemet er at jeg ikke kan trykke "Fortsett" fordi jeg er NØDT å svare på meldingen om at budet er akseptert (eneste jeg kan trykke på er tilby kontrakt og overgangssenter). Når jeg trykker på tilby kontrakt, kommer det selvfølgelig opp at jeg ikke kan tilby kontrakt på spilleren før et bud et godtatt (det er jo ikke noe bud som er godtatt siden jeg har trekt tilbake budet). Så nå sitter jeg fast. Kommer meg ikke videre, og kan heller ikke legge inn et nytt bud på spilleren, alt er "grayet out" og går ikke an å endre noe.... Blæh.. Noen som vet hva jeg bør gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg nettopp har funnet en veldig irriterenes bug. Jeg la inn et bud på Sissoko, og det ble etterhvert akseptert. Jeg så deretter at jeg hadde bydd "litt" mer enn planen, så jeg fant ut det var best å trekke tilbake budet :p Dette gjorde jeg på overgangssenteret, ved å trykke den røde kryssen. Problemet er at jeg ikke kan trykke "Fortsett" fordi jeg er NØDT å svare på meldingen om at budet er akseptert (eneste jeg kan trykke på er tilby kontrakt og overgangssenter). Når jeg trykker på tilby kontrakt, kommer det selvfølgelig opp at jeg ikke kan tilby kontrakt på spilleren før et bud et godtatt (det er jo ikke noe bud som er godtatt siden jeg har trekt tilbake budet). Så nå sitter jeg fast. Kommer meg ikke videre, og kan heller ikke legge inn et nytt bud på spilleren, alt er "grayet out" og går ikke an å endre noe.... Blæh.. Noen som vet hva jeg bør gjøre? :(

 

Har du prøvd å gå på ferie en dag? Det har hjulpet i tidligere versjoner hvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dere som sliter med Liverpool. Sleit tidlig i sesongen selv å lå på 12. plass, sleit med formasjonen og var redd for å få fyken! Så satte jeg opp 3 sentrale midtbanespiller, 1 venstre ving og 2 spisser, da gikk det rett opp! Bruk Coates og Wilson mye, de er de beste stopperene, Coates er ustoppelig! Nå er det Februar og jeg ligger på en solid 3. plass, slo akkurat City!

 

Jeg spiller 4-2-3-1 med Gerrard/Lucas som sentral midt, Kuyt/Suarez/Downing som offensive og Carroll på topp. Funker overraskende bra.

 

Hvordan spiller du Suarez i en 4-2-3-1 formasjon?

Lenke til kommentar

Du må bare hate arrogante og håpløse agenter.. Hjelper lite å finne kjempetalenter som Tippeligaklubb når agentene krever noen helt abnorme lønninger og agenthonorarer.....

 

Enig. Jeg prøvde å hente inn Hulk til United for 170mill, budet ble akseptert og jeg gikk til forhandlinger. Etter kun TO forhandlinger der jeg ikke endret på så mye, ble agenten sur og avsluttet forhandlingene. Hulk sparket deretter agenten, men jeg gadd ikke å prøve å hente han inn igjen, fant ut at Nani ikke akkurat er noe spesielt dårligere på høyresiden uansett.

 

Vil gjerne ha Bale fra Tottenham, men de skal ha absurd mye penger for han fordi han er så viktig for laget. Snakker 390-400mill.....

Lenke til kommentar

Lurte på om noen av dere kunne hjulpet meg med noen alvorlige ting som ødelegger mye av spillet mitt. Jeg spiller med At. Madrid og har gjort det bra hittil. Uansett så bortkaster spillerene altfor mange sjangser på langskudd. Jeg mener å huske at man kunne stille inn dette i 10 og 11, men kan ikke finne noen innstillninger for dette. Innspill? :)

Lenke til kommentar

Nå har mitt Chelsea blitt kjøpt opp 2 ganger tror eg?

 

Først gikk Abramovich og hele styret ble forandret.

 

Kjøpet skjedde sikkert i 2025, så sto det i 2037 at styreformann da, Stuart Gibbs trakk sin økonomiske støtte.

 

Jeg var urokkelig posisjonert hos Abramovich, og han valgte å selge fremfor å sparke meg.

 

Hos Stuart Gibbs så var jeg bare stabilt trygg, men plutselig så ga han seg? Jeg tok en lengre ferie, og når jeg kom tilbake så så jeg at halve styret var forandret og han som var direktør under Stuart Gibbs har overtatt som styreleder og sikkert ansatt 3 folk og sparket 3 folk i styret? Hos nåværende leder som er Jake MacDonald så er jeg urokkelig posisjonert nesten uansett, han står også konstant fast på å skulle bli i Chelsea lenge.

 

Oppkjøp iløpet av ferien du har vært på skal du jo få meldinger om.

 

Her fikk jeg ingen meldinger, betyr det at det bare var en intern forandring i styret og slikt gis det ikke beskjed om?

 

Abramovich smalt av en haug med penger UANSETT

Stuart Gibbs var styrtrik men trakk sin økonomiske støtte til klubben og stakk av?

MacDonald er også tydeligvis rik da han betaler 700 Mill. NOK pr. sesong for å betale ned gjeld. Men de pengene han gir klubben er ikke mye, det er sånn 30 mill i overgangsbudsjett og 15 mill i lønninger, når lønningene er på 17 mill...

Jeg sitter ihvertfall trygt.

 

Men hva kan dette være? Et intern bytte i styret jeg ikke har fått med meg? Hvordan finner jeg tilbake til evnt. gamle meldinger på FM 11 så jeg kan se hvaslags type MacDonald er, også videre?

 

Jeg er nå i år 2050.

 

Jeg er en jævlig FM-nerd pluss at jeg tar spillet på ferie nesten altfor ofte... Periodene jeg har spillet på ferie er:

7 August - 1 Januar og fra 15 Mars til sesongslutt, og fra sesongslutt til 27 Juli...

Lenke til kommentar

Ta ett islandsk lag til Champions League gruppespillet?

 

I'M A FUCKING GENIUS!

 

Knuste Shamrock Rovers 5-1 over to kamper (3-1 hjemme, så 2-0 borte) i 2.kvalifiseringsrunde.

Slo Zeljeznicar (bosnisk lag) 2-1 over to kamper (1-1 borte, så 1-0 hjemme) i 3.kvalifiseringsrunde.

 

Så kom play-off. Første kampen ender 1-1 på hjemmebane mot Sparta Praha. Andre kampen sender jeg dem ut med en rolig teamtalk med en følelse om at "jaja, lykkes vi ikke har vi iallefall scoret stort pengemessig (EL-spill gir vel omtrent £1.2M?)

 

Red.: Meh, bilde ble bare seende rart ut for min del. Anyhow; Sparta Praha ledet 1-0 til pause, gikk opp til 2-0 rett etter og det så utrolig mørkt ut. Men så fikk jeg en rask redusering, før utligningen til 2-2 (som betydde at jeg var videre på bortemålsregelen) kom et kvarter før slutt.

 

Det siste kvarteret tror jeg at jeg bare satt og rista. Helt absurd.

 

Finances gikk fra £250.000 til £6.500.00.. :wee:

 

Manchester United, SL Benfica og Olympiakos i gruppespillet.

 

Red 2.: Hva faen? Hva med å spørre meg om hva pengene burde brukes til? Jævla ubrukelige styre. En stadionutvidelse hadde gitt MYE mer mening. Dette er altså takken.

post-63678-0-37818600-1319493264_thumb.jpg

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Herlig! Du blir total slaktet i samtlige treningskamper, så kommer Lillestrøm på besøk til Røkkeløkka og serien er i gang og jeg stiller med et lag med snittalder på 19år og vi vinner 2-1! Og Ivar Furu blir yngste spiller i Tippeligaen med scoring som 16åring!

 

Og Morrison som er utlånt fra Man Utd møter ikke til trening, vil ikke snakke til meg eller noe... Hvordan avbryter jeg låneopphold? Finner ikke noe med denne nye layouten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...