Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dårlig ;) Selv sliter jeg med mitt Liverpool, ligger på 17. plass etter 9 spilte kamper med bare 1 seier og 4 uavgjort og 4 tap :( Sliter med og finne en taktikk som funker skikkelig, pluss at spissene mine scorer alt for lite ;/

 

 

Da får du nok fyken. Fikk fyken da jeg lå på 4 plass i desember etter et tap på OT. Watch out for Tom Werner sier jeg bare

Lenke til kommentar

Ikke dårlig ;) Selv sliter jeg med mitt Liverpool, ligger på 17. plass etter 9 spilte kamper med bare 1 seier og 4 uavgjort og 4 tap :( Sliter med og finne en taktikk som funker skikkelig, pluss at spissene mine scorer alt for lite ;/

 

 

Da får du nok fyken. Fikk fyken da jeg lå på 4 plass i desember etter et tap på OT. Watch out for Tom Werner sier jeg bare

Skal ikke se bort ifra det nei, men jeg har allerede spilt 1-1 mot Manchester United på OT og 1-1 mot Chelsea ;) Spiller ikke så dårlig mot de andre gode lagene, men sliter med og vinne mot de dårlige :S Sliter litt med og alltid slippe inn mål helt på tampen av kampene også :/

 

 

 

 

Edit: Og nå kan det virkelig ikke bli bedre.. Carroll ute med skade i rundt 2-3 måneder.... Har også Gerrard ute med skade igjen etter og ha blitt frisk fra skaden han startet spillet med, han vil nå være ute i rundt 2 måneder. Carragher er også forresten ute med skade i rundt 2 måneder :(

 

Begynner og få en litt tynn stall her nå :(

 

 

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Så lett det er å herje i islandsk liga. Tapper jo opp det som er av spillere på free transfer fordi de andre klubbene tilbyr bare ett år i gangen. Skaffa nettopp topscorer'n sist sesong for absolutt ingenting.

 

Tror jeg skal klare å nå gruppespillet i CL før jeg beveger på meg. :wee:

Lenke til kommentar

Og der fikk jeg fyken i Liverpool FC etter ett 3-1 tap for Manchester City :/ Har aldri tidligere klart og fått skikk på Liverpool, tror jeg bare har en save fra FM10 der jeg virkelig fikk det til for LFC ;) Så ja bare og se meg om etter en ny klubb nå ;) Ikke lett med Liverpool når jeg knapt har penger til å kjøpe noe gode spillere og ikke kunne jeg selge noen heller da stallen fra før av var rimelig tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...