Dudeadgy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Det er ikke altfor mange store endringer, men du får med alle de nye overgangene. Mange små forbedringer, jeg synes at det er verdt pengene. Endret 23. oktober 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
triklomazi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja. hva er det som er bedre da? hehe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 hva er det som er bedre da? hehe Umulig sette fingeren på noe konkret. Etter min mening er alt forbedret. Det er også blitt vanskeligere, syns jeg. http://www.side3.no/spillmagasinet/article3253202.ece Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva er resource archiver og hva bruker man det til? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har det veldig mye å si hva slags treningsopplegg man bruker? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ikke endret noe på opplegget (annet enn å endre intensivitet fra middels til høyt, bare en spiller som whina). Eneste vesentlige ved treningen jeg endret var trenerne. Er snart ferdig med sesong #2. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Greit å høre. I tidligere versjoner av FM har jeg alltid brukt forskjellige treningsopplegg fra andre som har lagt ut sitt eget, men i år spiller jeg på mac og da får jeg ikke åpnet disse.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 hmm.. Første sesong.. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke dårlig Selv sliter jeg med mitt Liverpool, ligger på 17. plass etter 9 spilte kamper med bare 1 seier og 4 uavgjort og 4 tap Sliter med og finne en taktikk som funker skikkelig, pluss at spissene mine scorer alt for lite ;/ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bruker en 424/442 formasjon som funker knall, Hernandez og Rooney putter så det holder etter! Mester nå etter 34 matcher, de siste matchene skal jeg kjøre reservepreget så da blir det vel noen tap! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke dårlig Selv sliter jeg med mitt Liverpool, ligger på 17. plass etter 9 spilte kamper med bare 1 seier og 4 uavgjort og 4 tap Sliter med og finne en taktikk som funker skikkelig, pluss at spissene mine scorer alt for lite ;/ Da får du nok fyken. Fikk fyken da jeg lå på 4 plass i desember etter et tap på OT. Watch out for Tom Werner sier jeg bare Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nevnte Hernandez.. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Ikke dårlig Selv sliter jeg med mitt Liverpool, ligger på 17. plass etter 9 spilte kamper med bare 1 seier og 4 uavgjort og 4 tap Sliter med og finne en taktikk som funker skikkelig, pluss at spissene mine scorer alt for lite ;/ Da får du nok fyken. Fikk fyken da jeg lå på 4 plass i desember etter et tap på OT. Watch out for Tom Werner sier jeg bare Skal ikke se bort ifra det nei, men jeg har allerede spilt 1-1 mot Manchester United på OT og 1-1 mot Chelsea Spiller ikke så dårlig mot de andre gode lagene, men sliter med og vinne mot de dårlige :S Sliter litt med og alltid slippe inn mål helt på tampen av kampene også :/ Edit: Og nå kan det virkelig ikke bli bedre.. Carroll ute med skade i rundt 2-3 måneder.... Har også Gerrard ute med skade igjen etter og ha blitt frisk fra skaden han startet spillet med, han vil nå være ute i rundt 2 måneder. Carragher er også forresten ute med skade i rundt 2 måneder Begynner og få en litt tynn stall her nå Endret 23. oktober 2011 av Halky Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det mulig å legge til grafikk på FM via mac? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så lett det er å herje i islandsk liga. Tapper jo opp det som er av spillere på free transfer fordi de andre klubbene tilbyr bare ett år i gangen. Skaffa nettopp topscorer'n sist sesong for absolutt ingenting. Tror jeg skal klare å nå gruppespillet i CL før jeg beveger på meg. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sorry for at jeg pøser på med spørsmål. Har nylig kjøpt Milan Badejl fra Zagreb til Atletico. Problemet er at jeg nå har fire spillere som er "ikke EU medlemer" Hva skal jeg gjøre? Sette ha ned til B ? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og der fikk jeg fyken i Liverpool FC etter ett 3-1 tap for Manchester City :/ Har aldri tidligere klart og fått skikk på Liverpool, tror jeg bare har en save fra FM10 der jeg virkelig fikk det til for LFC Så ja bare og se meg om etter en ny klubb nå Ikke lett med Liverpool når jeg knapt har penger til å kjøpe noe gode spillere og ikke kunne jeg selge noen heller da stallen fra før av var rimelig tynn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg starter på nytt med Liverpool, og gjør ting litt grundigere nå. Er ikke gira på å få fyken igjen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tøffe tider i Liverpool, alle får jo fyken. Frykter nesten for min egen fremtid på min egen save.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det har gått svakt på min LFC save og. Så jeg starta me RBK, fikk fyken etter halve sesongen -.- Sliter med dette spillet. Men, moro er det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå