JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Teamtalken er viktigere enn før, taper kamper hvis jeg sier feil til noen spillere. Merker stor forskjell ja. Syns egentlig det er litt digg at det har fått mer betydning. Kjipt å bomme, men om man ikke treffer med teamtalken for alle, så er det jo bare å prøve på nytt med individuell /lagdel teamtalk. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Ville teste lagmøte, alle hadde svært bra/super moral, slutten av møtet hadde alle bare ok/dårlig og svært dårlig moral Endret 22. oktober 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du kan spille det uten nett uansett. Hvordan ? Jeg har prøvd flere ganger men du må jo ha nett for å logge inn på steam ! Det kommer bare opp, det har oppstått noen nettverksproblemer osv om du ikke har nett.. ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ville teste lagmøte, alle hadde svært bra/super moral, slutten av møtet hadde alle bare ok/dårlig og svært dårlig moral Hehe, den er lei! Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du kan spille det uten nett uansett. Hvordan ? Jeg har prøvd flere ganger men du må jo ha nett for å logge inn på steam ! Det kommer bare opp, det har oppstått noen nettverksproblemer osv om du ikke har nett.. ? Start steam i frakoblet modus Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Liker så godt folk som logger seg på internett for å argumentere for at steam er dritt fordi man må logge seg på internett for å spille. I tillegg, Offline modus. Du må bruke husk passord for å få det til å funke. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes det er bra med steam. Men har bare aldri klart å spille uten å være på nett(har ikke behov for det heller). Men uansett, det der husk passord greia funker ikke hos meg. Trykker på det men står ikke der neste gang jeg skal logge inn.... Men, men.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Vanskelig å være "Sunday League Footballer". Rooney blir forbanna med en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 I tillegg, Offline modus. Du må bruke husk passord for å få det til å funke. Her har vi det folkens. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Teamtalk på FM12 er ekstremt vanskelig. Er alt for mange valg, og jeg taper alltid andreomganger merker jeg... Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 La assistenten din ta seg av det, jeg har gitt opp rett og slett. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Får det som regel til å funke greit. Om man leder, rolig og fornøyd med kampen, hold det gående, stort sett alle blir fornøyde. Har ikke knikt köden for når man ligger under enda. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Helt ny når det gjelder FM, da FM 12 er det første spillet i serien jeg spiller. Noen som vet hvor jeg kan laste ned spillerbilder, lag logoer osv? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.truefootballmanager.com/2010/11/football-manager-2011-facepacks.html her f.eks. Funker fint med packsa fra FM11. Har ikke sett at det har kommet noen til FM12 enda. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sånn som jeg har forstått det så skal man legge filene i følgende mappe: Mine Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2012/Graphics etc. men jeg har ingen graphics mappe. Noen som vet hva som er feil? Tenkte også kanskje å bare lage en graphics mappe, for det fungerer i noen spill. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Du må bare opprette graphics-mappen selv! 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Spiller med PSG i fransk liga og det er ihvertfall ikke så veldig vanskelig. 8 første obligatoriske kampene med seier uten baklengs. Har kjøpt Anelka og Henriksen, samt signet Hinkel og Dudek på free transfer. Satser på rikelig med penger snart da jeg "kun" begynte med 115 mill. Da blir det et heftig bud på Neymar tenker jeg. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Noen som vet om et bra kupp på en høyreback? Dere kan vel gjette hvilket lag jeg er. Edit: Takk for svar på de andre spørsmålene forresten! Endret 22. oktober 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har enda til gode å ha en komplett elendig teamtalk. Hender en spiller eller to ikke er 100% happy, men pleier å funke bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå