Patrick123 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 249,- på CDON? Jeg ser bare at det koster 349,- for å laste ned? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://www.fmnorge.com/index.php/page/artikler/_/nyheter/football-manager-2012/norges-billigste-fm-2012-r110 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Og det er den nedlastbare versjonen? Gidder ikke å ha enda et cover liggende. Forresten, man må vel ikke være tilkoblet Internet hver gang man skal spille med download-versjonen? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror man logge på steam for å spille. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen her som har tips til hvilke gode spillere jeg kan kjøpe inn eller få lånt? Har nettopp startet opp med Liverpool Men har bare litt over 17M kr og bruke på dette overgangsmarkedet da jeg enda ikke har kjøpt eller solgt noen enda. Er litt usikker på hvem jeg burde kjøpe eller selge for den saks skyld ;S Så setter stor pris på litt tips fra dere som har spilt en stund Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje bare en liten anekdote, men er det bare jeg som ikke klarer spille med annet enn GBP? Uansett, holder på å laste ned siste 3 gigsa nå på Steam så etter det har jeg en MEGET lang kveld foran meg! Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Billige gode talenter : (Spiller som Man Utd) Alphonse Areola Kepper, 6mill pund, posential 4 stjerner Felipe Anderson, 6,5mill pund, posential 3,5-4 stjerner Lucas Digne, 2mill pund, posential 3-3,5 stjerner Yaya Sanogo, 2,3mill pund, posential 3,5 stjerner Bruma, 1,5mill pund, posential 3-3,5 stjerner Erick Torres, 2-5mill pund, posential 3-3,5 stjener Kunne gjort det mer oversiktlig og mer fakta, men orket ikke Endret 21. oktober 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje bare en liten anekdote, men er det bare jeg som ikke klarer spille med annet enn GBP? Uansett, holder på å laste ned siste 3 gigsa nå på Steam så etter det har jeg en MEGET lang kveld foran meg! Eneste gangene jeg IKKE spiller med GBP er når jeg spiller i Norge. Da er det greit med kroner. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tror man logge på steam for å spille. Dersom man må være koblet til Internet for å kunne spille så er jo det helt latterlig... Jaja, da sparte jeg de kronene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kan logge på Steam i offline-modus. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som har annbefalinger gode spillere eg kan skaffe på free transfer? Har Brann, å er ikkje mye penger eg har der Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kan logge på Steam i offline-modus. Nei, du må ha internett for å logge på steam, deretter kan du ta på online modus. Noen som har annbefalinger gode spillere eg kan skaffe på free transfer? Har Brann, å er ikkje mye penger eg har der Vegard Nikolaisen, nesten gratis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bullshit. Det har alltid gått han å logge på Steam i offline mode. 1 Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bullshit. Det har alltid gått han å logge på Steam i offline mode. Hæ? Har det? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvilket lag startet folket her inne med? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Pleier alltid å starte med United. Da vet jeg sånn ca hvilke spillere jeg trenger. Samtidig får jeg muligheten til å speide spillere jeg trenger til senere games jeg starter. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Lært meg noe nytt i dag jeg da . Jeg begynte med Manchester United. Endret 21. oktober 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
fnats Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Startet selv med Southampton. Ville velge et lag jeg kunne rykke opp med, og på sikt etablere dem i toppsjiktet i Premier League. Det er alltid moro. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje bare en liten anekdote, men er det bare jeg som ikke klarer spille med annet enn GBP? Uansett, holder på å laste ned siste 3 gigsa nå på Steam så etter det har jeg en MEGET lang kveld foran meg! Eneste gangene jeg IKKE spiller med GBP er når jeg spiller i Norge. Da er det greit med kroner. Samme her, DJ. Blir liksom mer rett med kroner i norge, men ellers rundt om i verden mister jeg litt oversikt om jeg ikke bruker GBP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå