Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet en grunn til at jeg bare kan bruke en av de to spillerne jeg har hentet inn på lån? Jeg er i November med Barnet og hentet inn to spillere på lån rett før vinduet stengte, Problemet er bare at når jeg prøver å ha den ene spilleren i stallen får jeg beskjed om at han ikke kan registreres. Spiller nr. 2 derimot er det ike noe problem med.

 

Den eneste forskjellen mellom dem er at han jeg kan bruke var på lån hos meg i fjor, ikke det at det burde bety noe... Dette gelder kun i ligaen, i FA-cupen kunne jeg bruke begge to.

 

Edit: Glem det, oppdaget akkurat nå at han såvidt har bikket over 21 og er ikke ungdomsspiller lenger..

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Synes det spesielt er vanskelig å bruke speidere, agenter og søkemetoden for å finne gode spillere som gir bang for bucks hvis jeg starter med et lag i feks 3 eller 4. Divisjon, da har du 0 penger å rutte med, elendig speidingsområde, elendige speidere uten ambisjoner om å lede klubben til noe stort. Frister alltid å fyre opp FMRTE for å få litt hjelp da :)

 

Forøvrig: FM 13 <3

Lenke til kommentar

Synes det spesielt er vanskelig å bruke speidere, agenter og søkemetoden for å finne gode spillere som gir bang for bucks hvis jeg starter med et lag i feks 3 eller 4. Divisjon, da har du 0 penger å rutte med, elendig speidingsområde, elendige speidere uten ambisjoner om å lede klubben til noe stort.

 

Ja, det er liksom det som er utfordringen med å starte i lavere divisjoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...