PSV Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KCdUD08xiZk Glemte at jeg recorda denne for en stund tilbake, haha. Beste selvmålet jeg har sett! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er sånne uøyeblikk som gjør at PCn min skulle ønske den hadde vinger... Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Må/burde jeg gi nye kontrakter til alle de unge spillerne mine? Plutselig kommer det en beskjed om at 20 spillere i alderen 19-20 har én måned igjen av kontrakten, har aldri brukt noen av de. Tar jo forever.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hvis du vil ha de i stallen, må du jo gi de kontrakter. Sier seg vel selv det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Må/burde jeg gi nye kontrakter til alle de unge spillerne mine? For et dumt spørsmål... Kan du tjene penger på dem eller kommer de til å bli gode nok til å spille for A-laget ditt? Hvis ja, skriv nye kontrakter. Hvis nei, gi faen. Du kan forøvrig la assistenten din ta seg av det. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Skjønner at det er et dumt spørsmål Hvis jeg ber assistenttreneren om å ta seg av kontrakter, vil han da fornye alle kontrakter uten at jeg har noe kontroll over det da? Det eneste jeg synes er litt stress er alle disse juniorspillerne som mest sannsylig ikke blir noe verdt uansett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hva gjør man egentlig når man slipper inn 11 mål på 2 kamper og spillerne dine er direkte skyld i 5 av dem...? Har forsåvidt sett den laveste kamprangeringen jeg noen sinne har sett: 2.1. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Legge managerkarrieren på hylla? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Det er utrolig vanskelig for meg å se om det er taktikken som er problemet fordi 9 av 10 mål vi slipper inn er pga. personlige feil. Enten er det selvmål, markeringssvikt eller feipasninger. Det er ufattelig frustrende når målene renner inn samme hva du gjør... Har spilt samme kampen 7 ganger i ren frustrasjon... det best resultatet jeg har kommet opp med er et tap på 3-0. Endret 23. september 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tok over et Blue Square Bet laveste liga lag etter 12 års dominanse med Brann, men får faen ikke moderklubb selv om eg trenger spillere og penger veldig! Rykket opp en div etter andre året, og tror eg kommer til å slite nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hohoho. dette er genialt! Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dæven. Dette ser jo helt konge ut! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Apropos: http://www.simplygames.com/info/19718/Football-Manager-2013-PC Billigste hittil. Koster £19.99 (~185 NOK) + £2.50 i frakt og går dermed under grensen. Atskillig billigere enn norske forhandlere. Ifjor kom det en uke før slippdato fra Elkjøp, så regner med at denne også er i hånda når release datoen tikker inn. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Utrolig kult at man har fått på plass dette. Håper at man vil få masse tilbud fra klubber og agenter på denne dagen, og her har man gylden sjangs te å tjene noen ekstra pund og ! Nå mangler bare muligheten for at dårlige nasjoner skal kunne ha mulighet til å lage veldig gode spillere langt ut i spillet ! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har venta på transfer deadline day lenge. Fantastisk at de har fått det inn i spillet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Apropos: http://www.simplygam...Manager-2013-PC Billigste hittil. Koster £19.99 (~185 NOK) + £2.50 i frakt og går dermed under grensen. Atskillig billigere enn norske forhandlere. Ifjor kom det en uke før slippdato fra Elkjøp, så regner med at denne også er i hånda når release datoen tikker inn. £19.50 hos Sortitoutsi. Endret 25. september 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvorfor er det halv pris på fysisk kopi i forhold til download fra Steam? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det har jeg og lurt på. Rimelig latterlig. Nekter å tro at transport og produksjon er billigere enn opplastingskapasitet? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Steam bestemmer prisen selv, det kan ikke butikkene gjøre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ja, og det er fortsatt helt på trynet å betale dobbel pris for en nedlasting kontra en DVD. Jeg har ikke DVD-spiller, så jeg må kjøpe igjennom Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå