Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Sliter forsåvidt med en litt uventet problematikk; jeg blir ikke kvitt spillerne mine. Saken er slik at jeg har 50.000 igjen på lønnsbudsjettet og vil hente inn en ny spiss og høyreback. Jeg har siktet meg inn på to spillere og planlegger å bytte dem ut. Blir jeg kvitt min nåværende spiss og høyreback sparer jeg ca. 80.000 i lønnsutgifter, mens de jeg henter inn nok vil kreve 90.000 til sammen. Spissen min får jeg bort uten problemer, men jeg sliter med høyrebacken, Det finnes ikke en forbanna klubb i verden som vil ha han!

Sånn det er med spillere som ikke har ferdigheter som står i forhold til lønna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk en norsk spiller på Basingstoke saven min som har blitt veldig god. Prøvde å få han fra RBK, men han ville ikke hit når jeg akkuratt hadde rykket opp til PL, gikk istedenfor til Benfica. Prøvde meg på han når han ville vekk derfra, men hadde ikke sjangs i havet til å hamle opp med lønna fra Real Madrid :eek:

post-140029-0-16001400-1348325594_thumb.png

Lenke til kommentar

Gikk lei Arsenal på FM. Prøver meg på noe LLM-greier, ble Nuneaton fra det laveste spillbare nivå i spillet (uten ekstra databaser ved og merke). Dette blir spennende. Har ikke noe særlig å handle for og jeg har ikke noe særlig å gå på i forhold til lønnsbudsjett heller, så tipper vi bare kjører på frem til januar for å så evt. forsterke laget da. Må se an treningskampene.

Lenke til kommentar

Pre-season:

  • Nuneaton v Coventry 1-5
  • Nuneaton v Alfreton 1-0
  • Nuneaton v York 0-1
  • Farnborough v Nuneaton 2-0
  • Staines v Nuneaton 2-0

Ingen god pre-season for vår del. Vi soaper sjanser men slitter med å omsette de i scoringer. Vi gjør noen taktiske grep før den første seriekampen, og lagoppstillingen ser slik ut før den første kampen.

 

nuneaton1.png

 

Hyde v Nuneaton - 2-2

Mål Nuneaton: Lee Moore, Mark Albrighton

 

Helt ok serieåpning, poeng med litt bismak. Vi gir bort ledelsen to ganger, på 0-1 og 1-2. Vi får midtbanespilleren Adam Walker ut av kampen med skade, i tillegg til at vi blir redusert til ti mann tidlig i andre omgang når Paul Woods ble utvist.

 

 

Nuneaton v Workington - 1-0

Mål Nuneaton: Danny Glover

 

Vi trar en tre-poenger etter scoringen til Glover, men igjen så får vi et par småskader som gjør at vi må gjøre byttene våre i det tidligste laget og det resulterer i mye slitne spillere senere i kampene. Fornøyd med tre poeng.

 

 

Bishop’s Stortford v Nuneaton - 1-1

Mål Nuneaton: Lee Moore

 

Tre kamper på kort tid gjør at det er mange slitne spiller på banen i denne kampen. Vi kommer under 1-0 tidlig, men svarer i midten av første og resultatet står seg kampen ut. Holder oss unna skader, men som sagt mange slitne spillere.

 

Plasserer oss på en fin 8. plass etter de første tre kampene. Vurderer å hente et par spillere før fristen går ut om et par uker, håper det kan hjelpe på litt mer rotering i laget og mindre slitne spillere. :)

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...