Patrick123 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Brukt? Det der ER budsjettet mitt. Fikk forsåvidt en melding fra moderklubben min, Arsenal, om at de ville selge Rhys Murphy til meg. Hna var på lån hos meg i forrige sesong så Arsenal syntes jeg skulle få førsteprioritet på han. Startpris: 11 millioner. Fuck of. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Du har tilsynelatende brukt 87 kr. Tipper du kjøpte en spiller fra Norsk 5-divisjon, eller en Liverpool spiller? Caroll kanskje? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 ???? ???? ? ?? ? ?? ? Fikk... 15 millioner... For førsteplass i Serie A.... eller 14,94 M betalte en bonus på 15 M... så gikk i underskudd for å vinne serien Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Du har tilsynelatende brukt 87 kr. Tipper du kjøpte en spiller fra Norsk 5-divisjon, eller en Liverpool spiller? Caroll kanskje? Eventuelt justerte budsjett for å få Kr 2 ekstra i lønnsbudsjett. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Finanskrise EDIT: @Syncz ! Endret 16. september 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Faen i helvette. Signerte nettopp Carlos Tevez knappe 15 millioner pund, og lar han få prøve seg i nord London derbyet mot Tottenham, så blir han grisetaklet av Sandro og blir skadet i 4 måneder... Da er han ute resten av sesongen. Har en liten mistanke om at Sandro taklet han pga. forholdet mellom det argentinske og brasilianske landslaget... Sagna ble for øvrig også skadet i 4 uker i samme kamp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Du har tilsynelatende brukt 87 kr. Tipper du kjøpte en spiller fra Norsk 5-divisjon, eller en Liverpool spiller? Caroll kanskje? Nope, det er det jeg har å hente spillere for etter at jeg solgte litt. Har hentet inn Quinton Fortune! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Fikk heldigvis masse å kjøpe for... eller ganske mye Kjøpt: Andrea Consigli 44M - Atalanta Damiano Ferronetti 33M - Genoa Juan Román Riquelme Free Transfer - Boca (non italiener, stallfyller/backup) Sergio Floccari Free Transfer - Lazio Gennaro Delvecchio Free Transfer - Grosseto Felipe Baloy Free Transfer - Santos Laguna (non italiener, stallfyller/backup) Ser fortsatt etter en forsvarer, litt tynt bak der, trenger mest venstre back, noen som har en god den til en billig penge (italiener) ? Edit: Skaffet meg Marco Capuano for en billig penge, ung og god venstreback for 11M fra Pescara ^^ Edit2: Siste signering for sesongen. Ciro Immobile fra Genoa for 19 M. Startet sesongen med seier over Parma i SuperCoppa 4-2. Del Piero starter sesongen der han slapp forrige, min gamle captein satte inn 2, og la inn til 1. Floccari scoret i debuten og la inn til ett. Riquelme la inn til 2 og Giménez scoret ett. Spilte ut Parma hele kampen og resultatet skulle ikke sett så lite ut. 21/11 mot 3/3 Endret 17. september 2012 av Syncz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) ???? ???? ? ?? ? ?? ? Fikk... 15 millioner... For førsteplass i Serie A.... eller 14,94 M betalte en bonus på 15 M... så gikk i underskudd for å vinne serien Alltid vært sånn i Serie A. Baserer seg på syke TV-rettigheter. I fjor var jeg oppe i £72M bare i TV-rettigheter før sesongen. Syke tilstander. Btw: Flira av denne, også fordi det er alt for sant. Endret 17. september 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Overgangsbudsjettet til Everton er 5,8 milliard i 2032.. Eg trur det er på tide med ein ny save i lavare divisjonar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Aaaah. Herlig dag på FM. Taper først 6-1 mot TIL. Så noen kamper senere 7-0 mot Arsenal. Kongeee! Endret 17. september 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 For helvete! Spillet bestemte seg for å slå seg av uten at jeg fikk lagret! En av kampene som jeg nå må spille pånytt var en cupkamp hvor jeg gikk videre på mirakuløst vis! Men verst av alt... Fortune-overgangen min er altså gått i vasken! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Noen av dere som spiller i lavere divisjoner som har prøvd Jamil Adam? Fikk han utrolig nok til Basingstoke i januar første sesongen enda han hadde kontraktstilbud fra bedre klubber. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Noen av dere som spiller i lavere divisjoner som har prøvd Jamil Adam? Fikk han utrolig nok til Basingstoke i januar første sesongen enda han hadde kontraktstilbud fra bedre klubber. Har hatt ham. Han var ekstrem for meg. Solgte ham når jeg rykka opp i CC. Ikke fordi han ikke tok nivået men jeg hadde fått opp noen ungutter og han ville ha nye utfordringer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Var knallgod på release-patch, men ble kraftig nedjustert ved januar-patchen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Det her kan vel kalles dag- og nattprestasjoner... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Jeg tror jeg skal renske litt opp i stallen min da jeg har 25 spillere og 24 av dem er midtbanespillere (det føles i allfall sånn). En av spillerne jeg vurderer å kvitte meg med er enten Tommy Fraser eller Mark Hughes. Enkelt forklart; de er relativt like i ferdigheter, men Fraser er yngre og har litt mer potensiale enn Hughes. Problemet er at Hughes var, generellt sett, vært bedre enn Fraser i fjorårssesongen. Han har også vært bedre ferdighetsmessig, men har falt litt sammen under ferien. Jeg lener mot å kvitte meg med Hughes,men vil bare forsikre meg om at jeg ikke har "oversett noe". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Lov å være litt usikker av og til, men han karen her må jo lide av PMS eller noe. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 I starten av Fm 12 så fikk eg signert Nelson Rivas fra Inter, noen som virkelig gjorde underverker i forsvaret. Men nå har eg startet en ny save og prøver å søke på han, men kommer ikkje opp. Noen som veit kva årsaken er? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Endra størrelsen på databasen? Han spiller for tiden i en kanadisk klubb, så er nok der om du har oppdatert transfers etc. Kan jo være noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå