Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen i helvette. Signerte nettopp Carlos Tevez knappe 15 millioner pund, og lar han få prøve seg i nord London derbyet mot Tottenham, så blir han grisetaklet av Sandro og blir skadet i 4 måneder... Da er han ute resten av sesongen. Har en liten mistanke om at Sandro taklet han pga. forholdet mellom det argentinske og brasilianske landslaget... Sagna ble for øvrig også skadet i 4 uker i samme kamp.

Lenke til kommentar

Fikk heldigvis masse å kjøpe for... eller ganske mye :p

 

Kjøpt:

 

Andrea Consigli 44M - Atalanta

 

Damiano Ferronetti 33M - Genoa

 

Juan Román Riquelme Free Transfer - Boca (non italiener, stallfyller/backup)

 

Sergio Floccari Free Transfer - Lazio

 

Gennaro Delvecchio Free Transfer - Grosseto

 

Felipe Baloy Free Transfer - Santos Laguna (non italiener, stallfyller/backup)

 

Ser fortsatt etter en forsvarer, litt tynt bak der, trenger mest venstre back, noen som har en god den til en billig penge (italiener) ?

 

Edit: Skaffet meg Marco Capuano for en billig penge, ung og god venstreback for 11M fra Pescara ^^

 

Edit2: Siste signering for sesongen. Ciro Immobile fra Genoa for 19 M.

 

Startet sesongen med seier over Parma i SuperCoppa 4-2. Del Piero starter sesongen der han slapp forrige, min gamle captein satte inn 2, og la inn til 1. Floccari scoret i debuten og la inn til ett. Riquelme la inn til 2 og Giménez scoret ett. Spilte ut Parma hele kampen og resultatet skulle ikke sett så lite ut. 21/11 mot 3/3 :p

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

???? ???? ? ?? ? ?? ?

 

Fikk... 15 millioner... For førsteplass i Serie A.... eller 14,94 M betalte en bonus på 15 M... så gikk i underskudd for å vinne serien

 

Alltid vært sånn i Serie A. Baserer seg på syke TV-rettigheter. I fjor var jeg oppe i £72M bare i TV-rettigheter før sesongen. Syke tilstander.

 

 

 

Btw: Flira av denne, også fordi det er alt for sant.

 

3edtze6pa7377oqwbyyc.jpeg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Noen av dere som spiller i lavere divisjoner som har prøvd Jamil Adam? Fikk han utrolig nok til Basingstoke i januar første sesongen enda han hadde kontraktstilbud fra bedre klubber.

 

Har hatt ham. Han var ekstrem for meg. Solgte ham når jeg rykka opp i CC. Ikke fordi han ikke tok nivået men jeg hadde fått opp noen ungutter og han ville ha nye utfordringer.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal renske litt opp i stallen min da jeg har 25 spillere og 24 av dem er midtbanespillere (det føles i allfall sånn). En av spillerne jeg vurderer å kvitte meg med er enten Tommy Fraser eller Mark Hughes. Enkelt forklart; de er relativt like i ferdigheter, men Fraser er yngre og har litt mer potensiale enn Hughes. Problemet er at Hughes var, generellt sett, vært bedre enn Fraser i fjorårssesongen. Han har også vært bedre ferdighetsmessig, men har falt litt sammen under ferien.

 

Jeg lener mot å kvitte meg med Hughes,men vil bare forsikre meg om at jeg ikke har "oversett noe".

 

post-172997-0-23540300-1347903848_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...