Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basingstoke er artige å spille med :)

post-63678-0-93167200-1347667216_thumb.jpg

Artigere enn Sporting Mahones iallefall. Her har iallefall jeg fått meg en utfordring. I Ålesund støtter ihvertfall befolkningen på rundt 40.000 opp om laget og fyller stadion hver kamp (hadde vel 10.000 i snitt når vi spilte i Addecodassen sist, i 2006). Her på Minorca, kommer cirka 2% av befolkningen på nærmere 100.000 på kamp for å støtte opp om øyas stolthet.

Hjelper forøvrig ikke at jeg holder på med et prosjekt med å vinne alle de fem store ligaene med kun nasjonale spillere... :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, noen som vet om det er en enorm ulempe å ha en gjeng spillere som ikke kan samme språk?

Skjønner jo at det er en liten ulempe. Men det falt meg ikke inn før nå, at det vanskeligste med å ha ett lag bestående kun av spillere som ikke er fra landet klubben er fra, er å få ett lag med spillere som snakker tilnærmet samme språk...

Det at spillerene jeg må kvitte meg med går for summer, som får Pondus sine 4 kvikk lunsj, en kebab og 10 nummer av Donald til å virke som astronomiske summer blir peanuts i forhold! :p

Lenke til kommentar

Går så det suser med mitt Bolgna. Har ikke tapt en kamp i Serie A siden Juventus tapet den andre kampen før jeg gikk på en supersmell hjemme mot inter (2-2 borte) som endte i 1-5 tap :S, slo dem ut av cupen neste kamp med 2-1 borte da ^^

Ligger på delt førsteplass, a poeng med Inter etter 20 kamper, Del Piero fortsetter å brilliere for meg med 32 mål på 24 kamper. Sikret meg noe free transfers neste sesong, men må se etter bedre erstattere for de jeg har (mitt lag er gammelt!) trenger så aboslutt ny keeper for min er nesten ubrukelig hehe.

Men overachiever som faen, holder jeg top 3 er dette det beste resultatet med et lag siden Everton ever, for stallen min er veldig svak :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er i gang med tredje sesong med Arsenal nå, etter en ’ok’ førstesesong med andreplass bak United og seier i Ligacupen, så åpner jeg sesong to sånn midt på treet. Slipper inn mye mål, men scorer også endel. Mot slutten av sesongen var jeg type 3-5 poeng bak topplagene (United, City, Tottenham) og slo til med to strake tap i ligaen, mot Sunderland og Bolton. Tilter litt etter de to kampene og gir klar beskjed til gutta at de må faen meg skjerpe seg.

Resten av sesongen gikk slik:

f74c3d210791633.jpg

Dermed endte jeg sesongen med litt vel overveldende resultater. Ligacupen, Premier League, FA-cupen og Champions League. Vill formskifte etter de to tapene i ligaen, med andre ord...

Har handlet endel, men føler jeg har brukt pengene sånn noenlunde riktig. Slik ser startelleveren ut nå. Walcott og Podolski er småskadet, Wilshere er suspendert, alle er starter regelmessig, men spesielt Podolski. Podolski har forøvrig 73 mål på 98 spilte kamper for Arsenal. Solid!

1b7991210791799.jpg

Andre spillere som Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Gibbs, og Coquelin er også i troppen og får nok med spilletid.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Inne en dårlig periode med Bologna (sett sesongen i ett) dette skjedde samtidig som Del Piero ble skadet, sier bare hvor viktig han er for laget (utrolig leder etc) og ligger fortsatt på førsteplass :S

Er serie A så dårlig i spillet? xD

Ac Milan ligger helt nede på 7 plass, knuste dem begge gangene jeg spilte mot dem, Roma er på 15 plass :p og den gamle stoltheten Lazio nest sist. Inter (U og T) og Juventus (2xT) ligger rett under meg, men lagene dems er 10x bedre enn mitt :p

En god nyhet er at Crespo valgte å starte å score når Del Piero ble skadet, Acquafresca har også spilt bra i denne perioden.

Update: "Alessandro Del Piero has begun full training following a twisted ankle." Oh joy! :D

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Saven min, som har alle de store ligaene aktive, støtter i allefall opp under at Serie A, er så dårlig. I min save har Italia ikke hatt noen lag i CL-finale, det har disse landene hatt 2 ganger eller flere: England, Spania, Tyskland og Frankrike.

Italia står frem som en skikkelig piss-nasjon i saven min. <Punktum finale.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...