Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Nei, jeg ordner selve kampene selv. Men lar assistenten lede dem. Problemet var ikke at de ikke hadde bra nok condition, men at deres match fitness var ræva. Selv med 8 treningskamper. Det pleier gå helt fint, men min assistent har tydeligvis en ganske anderledes vurdering av hvilke spillere som skal spille i årets sesong enn meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid like gøy når spillerne dine etter 7 fantastiske kamper sier "nok er nok" og bestemmer seg for plutselig å glemme hva fotball er. Her gruser jeg langt sterkere lag, for plutselig å spille tidenes dårligste kamp mot et bunnlag. Jeg vant 3-1, men kun takket være en korrupt dommer (i min favør).

 

Spillerne mine tok ikke ballen, de lot den trille forbi dem selv om de var en meter unna, de markerte ikke noen selv om jeg ba dem om det og de få gangene de faktisk hadde ballen i beina så ble de bare stående å spinne rundt i sirkler helt til motstanderen stjal ballen. Høydepunktet kom da spissen min sto inni 16-meteren med åpent mål og bestemte seg for å beine ballen... tilbake til midtbanen.

 

Og nå skal jeg spille en kamp mot det mest gjerrige laget i ligaen hvor jeg forventer å tape tosifret.

 

Edit: Tapte 1-0 og i ren frustrasjon sa jeg opp kontrakten til 4 spillere. Hvordan noen i den kampen kunne få en kamprangering på over 1 er helt uforståelig. I det 93 minutt er jeg i angrep med 6 spillere mot motstanderen sine 4. 3 spillere er helt ledige så alt min mann må gjøre er å tre ballen fram så er noen alene med keeper.

 

Neida, her skal det ikke være noen pasninger, vi dryler til. Skudd fra 35 meter som lander nesten ved cornerflagget. FM er gøy...

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, du slapp kun inn 13 mål! Jeg er også RBK i 2018, men er kun i min 2.sesong med klubben. Vant the double første sesong, og styrer mot en ny ligatittel, men fikk juling i cupen.

Jeg har spilt med Rbk siden jeg starten den gamen :) vunne Cupen 4ganger også TL4 Ganger :) komt meg te CL gruppespille kvar sesong eg har vunne TL :) å de dårligste eg har gjort er 3.plass i gruppa å komt til Europa League :)

Spilte med RBK selv før lappisen og saven døde. Eneste året jeg ikke vant TL var i 2011 da jeg startet. Etter da vant jeg som regel med 20+ poeng. Vant CL allerede i 2020. Og jeg hadde en spiss med en rekord på 43 TL-mål på 29 kamper. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det ALLTID kommer en PA 195+ spiller fra Sverige de første tre årene? Eller kanskje enda artigere, noen som vet hvorfor det alltid kommer en svenskfødt iraker med PA 195+ de første fem årene? Har 4 saves nå med samme tilfellet, eneste tre tingene de alle har til felles er nettopp denne dobbelnasjonaliteten, at de alle har 'Ali' i navnet sitt på en eller annen måte (f.eks. Ali Hussein Ali) og at de er faste på landslaget før de er 20. Husker ikke de to første, men de to siste spilte i tillegg begge i Syrianska.

Lenke til kommentar

Hmm, på min save er det stort sett Frankrike og Spania de største talentene kommer fra. Har aldri opplevd å finne en skandinav i verdensklasse. Eneste er at jeg kjøpte en nigeriansk back som hadde kjempepotensiale, men stod på stedet hvil attributmessig nesten hele karrieren. Fikk noen matcher hos meg før et lag langt ned i divisjonene tok ham på free transfer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...