Sexylubb1 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Nei, jeg ordner selve kampene selv. Men lar assistenten lede dem. Problemet var ikke at de ikke hadde bra nok condition, men at deres match fitness var ræva. Selv med 8 treningskamper. Det pleier gå helt fint, men min assistent har tydeligvis en ganske anderledes vurdering av hvilke spillere som skal spille i årets sesong enn meg selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Alltid like gøy når spillerne dine etter 7 fantastiske kamper sier "nok er nok" og bestemmer seg for plutselig å glemme hva fotball er. Her gruser jeg langt sterkere lag, for plutselig å spille tidenes dårligste kamp mot et bunnlag. Jeg vant 3-1, men kun takket være en korrupt dommer (i min favør). Spillerne mine tok ikke ballen, de lot den trille forbi dem selv om de var en meter unna, de markerte ikke noen selv om jeg ba dem om det og de få gangene de faktisk hadde ballen i beina så ble de bare stående å spinne rundt i sirkler helt til motstanderen stjal ballen. Høydepunktet kom da spissen min sto inni 16-meteren med åpent mål og bestemte seg for å beine ballen... tilbake til midtbanen. Og nå skal jeg spille en kamp mot det mest gjerrige laget i ligaen hvor jeg forventer å tape tosifret. Edit: Tapte 1-0 og i ren frustrasjon sa jeg opp kontrakten til 4 spillere. Hvordan noen i den kampen kunne få en kamprangering på over 1 er helt uforståelig. I det 93 minutt er jeg i angrep med 6 spillere mot motstanderen sine 4. 3 spillere er helt ledige så alt min mann må gjøre er å tre ballen fram så er noen alene med keeper. Neida, her skal det ikke være noen pasninger, vi dryler til. Skudd fra 35 meter som lander nesten ved cornerflagget. FM er gøy... Endret 9. september 2012 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Er så gøy når ene forsvareren "doesn't want to leave the club" samtidig som han "feels time is running out for his manager to sell him"... Endret 9. september 2012 av PSV Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hoho, heldigvis ikke bare jeg som sliter med skader i serieinnspurten: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Wow, du slapp kun inn 13 mål! Jeg er også RBK i 2018, men er kun i min 2.sesong med klubben. Vant the double første sesong, og styrer mot en ny ligatittel, men fikk juling i cupen. Jeg har spilt med Rbk siden jeg starten den gamen vunne Cupen 4ganger også TL4 Ganger komt meg te CL gruppespille kvar sesong eg har vunne TL å de dårligste eg har gjort er 3.plass i gruppa å komt til Europa League Spilte med RBK selv før lappisen og saven døde. Eneste året jeg ikke vant TL var i 2011 da jeg startet. Etter da vant jeg som regel med 20+ poeng. Vant CL allerede i 2020. Og jeg hadde en spiss med en rekord på 43 TL-mål på 29 kamper. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet hvorfor det ALLTID kommer en PA 195+ spiller fra Sverige de første tre årene? Eller kanskje enda artigere, noen som vet hvorfor det alltid kommer en svenskfødt iraker med PA 195+ de første fem årene? Har 4 saves nå med samme tilfellet, eneste tre tingene de alle har til felles er nettopp denne dobbelnasjonaliteten, at de alle har 'Ali' i navnet sitt på en eller annen måte (f.eks. Ali Hussein Ali) og at de er faste på landslaget før de er 20. Husker ikke de to første, men de to siste spilte i tillegg begge i Syrianska. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Haha. Ikke opplevd den der selv. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 What is this sorcery?! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Haha. Ikke opplevd den der selv. Ditto. Men har ofte mange Finner som blir gode. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kan ikke huske at det nesten ble noen gode fra Skandinavia da jeg hadde min RBK-save. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hmm, på min save er det stort sett Frankrike og Spania de største talentene kommer fra. Har aldri opplevd å finne en skandinav i verdensklasse. Eneste er at jeg kjøpte en nigeriansk back som hadde kjempepotensiale, men stod på stedet hvil attributmessig nesten hele karrieren. Fikk noen matcher hos meg før et lag langt ned i divisjonene tok ham på free transfer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Argentina og Brasil kommer jo alltid med syke spillere, uansett game. Ellers kommer det ofte gode fra Italia og, tidvis Tyskland. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Det er som regel bare dette éne talentet Sverige fostrer gjennom 20 år+, men morsomt er det likevel. Sjeldent jeg ser brukbare spillere fra Sverige etter disse, Danmark og Norge har jeg ikke sett verdensstjerner fra ennå, men hadde en som var sykt nærme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) På FM10 tror jeg det var hadde jeg vel verdens to beste keepere. Han ene var svensk. EDIT: Når jeg tenker meg om så jeg vel en nordmann på FM10 eller FM11 som hadde noe over 160 PA. Erkenorsk spiss. Høy, latterlig god på hodet, sterk og samt gode avslutninger. Endret 10. september 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hehe, har faktisk en veldig god svenske selv, riktignok litt mer typisk svensk navn men... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Han der var jo faktisk temmelig drøy! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Fantastisk spiller du har der, Sveern. Selv har jeg opplevd veldig få gode skandinaviske talenter. Det beste talentet jeg har sett er en finne med 83% i potential rating. EDIT: Var snakk om beste skandinaviske talent altså. Endret 10. september 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nå skal det sies at 83% er verdensstjerne når det kommer til PR. Beste jeg har sett var vel Adler på FM10 med 89%. Alt over 80 er jo klasse, så sant det samsvarer med PA. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Har ein med det ursvenske navnet Gonzales, som hadde 73 mål på 40 kampar sist sesong. Dei beste spelerane kjem frå Argentina og Tyskland og.. Sør- Korea av alle land. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Brasil er den klart største talent-fabrikken på alle savene mine. Argentina på en sterk andre. Husker det kom 2 norske verdensklasse-spillere på en united-save fm2010. Siden har jeg ikke funnet noen, verken norske eller andre skandinaver Endret 10. september 2012 av Piitb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå