Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Aldri fått til det, selv om jeg har spilt med lag som har dominert både på hjemmebane og i Europa over flere sesonger. Utenom en eneste gang, da jeg fikk en spiss som endte opp med å score ca like mange mål som han spilte kamper både for meg og på landslaget de tre første sesongene han var på førstelaget. (Men da var det og omtrent kun han som scoret mål. Den andre spissen og den offensive midtbanespilleren (de byttet litt, spilte 4-4-2 og 4-4-1-1) fikk dog veldig mange assists).

 

For å få en spiss som bøtter inn mål er du nesten nødt til å spille med en enslig spiss. Jeg spiller også 4-2-3-1, som gjør at den kreative kraften bak spissen er helt enorm. Tror Syncz gjør det samme, så om du er ute etter å bøtte inn mål er nok det formasjonen å satse på.

 

Spissen må selvfølgelig være rask og god på alle offensive ferdigheter, samt jevn i prestasjonene. Jeg har fått Javier Hernandez til å score 75 mål på en sesong, og har sett folk som har fått over 100 fra han, så man trenger ikke nødvendigvis en super-newgen med umenneskelige stats.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan vell ikke annet si at jeg har hatt en fantastisk sesong! Gleder meg til forsettelsen i CL!! :D Men jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle klare å komme videre fra den CL-gruppen jeg havnet i. og vertfall ikke VINNE gruppen uten å tape!! :p Vant månedens manager samtlige måneder denne sesongen! :D

post-269654-0-95410900-1347142903_thumb.jpg

post-269654-0-87122900-1347142931_thumb.jpg

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar

Wow, du slapp kun inn 13 mål! Jeg er også RBK i 2018, men er kun i min 2.sesong med klubben. Vant the double første sesong, og styrer mot en ny ligatittel, men fikk juling i cupen.

 

Styrer også Chile, og skal spille VM semifinale mot Frankrike etter at jeg slo ut Spania (!!!!) i kvarten. Sykt VM egentlig: N.Irland kom til kvarten, og Sør-Afrika er allerede klar for finale.

 

Dette viser bare hvor fucka regen systemet er. Jeg har alle de store europeiske ligaene som aktive, så de får kun normalt gode regens, mens randome land som Scotland og N.Irland får latterlige gode regens, fordi ligane ikke er aktive her. Merkes godt i skandinavia også - sverige og norge er aktive, men ikke Danmark: det ene syke talentet etter det andre kommer derfra, og gratis er de også. Fucker hele dynamikken i spillet, har lyst å slå av hele Danmark :p

 

EDIT: leder 4-0 mot Frankrike - to mål av Vidal!

 

*2 : og så blir mine to beste spillere dette VM'et suspendert, og mister finalen...

*3 : verdens beste landslag kommer fra Sør-Afrika. Uten mine to beste spillere blir jeg ydmyket fullstendig.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Wow, du slapp kun inn 13 mål! Jeg er også RBK i 2018, men er kun i min 2.sesong med klubben. Vant the double første sesong, og styrer mot en ny ligatittel, men fikk juling i cupen.

 

 

Jeg har spilt med Rbk siden jeg starten den gamen :) vunne Cupen 4ganger også TL4 Ganger :) komt meg te CL gruppespille kvar sesong eg har vunne TL :) å de dårligste eg har gjort er 3.plass i gruppa å komt til Europa League :)

Lenke til kommentar

Jeg kan vell ikke annet si at jeg har hatt en fantastisk sesong! Gleder meg til forsettelsen i CL!! :D Men jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle klare å komme videre fra den CL-gruppen jeg havnet i. og vertfall ikke VINNE gruppen uten å tape!! :p Vant månedens manager samtlige måneder denne sesongen! :D

 

Ikkje overrasket at Brann har sluppet inn meir mål enn det dem har skåret. Nesten som eg lurer på om det er Opdal som er kommet tilbake til laget?

Lenke til kommentar

Det er nesten så jeg begynner å drømme om direkte opprykk med Barnet. 3. plass etter 25 kamper med en hengekamp tilgode. Vinner jeg den er det tabelltopp :D

 

Har også endelig begynt å få skikk på laget mitt. Har god dekning i alle posisjoner, og skal kanskje renske litt opp da jeg har en del som bare sitter på sidelinja og aldri slipper inn. Snodig nok er den beste midtstopperen min også den dårligste hva ferdigheter angår. Daniel Leach er den dårligste av 6 stoppere, men ligger på 7.1 i kamprangering, mens nestemann har 6.7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...