Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så gøy å starte med favorittlagene når de er Real Madrid og Manchester United! Nei, da blir det heller gode gamle Bodø/Glimt - lett å starte med (1-div), men gir litt utfordring etterhvert som du blir varm i rollen, og skal vinne TL og CL ^^

 

Meeeen, gidder ikke kjøpe FM før de har patchet det ferdig - rundt mars engang. Ingenting blir jo oppdatert før jul læll.

Lenke til kommentar

Startet på nytt og uten jobb. Fikk landet en jobb hos nyopprykkede Cambridge City i Blue Square Bet South. Klubben har en styreformann og ingen ansatte. Noen få spillere og en som tjener 16,000NOK i måneden. Lønnsbudsjett er på 81,720NOK per måned og intet overgangsbudsjett.

 

Spennende å få en sjanse til å forme en klubb på den måten :)

 

Enig. Hadde selv samme situasjon i Sporting Mehones på nivå tre i Spania (null spillere i det hele tatt), tenkte jeg skulle ta meg en 'Euro-Five challenge' (vinne gull i alle de fem store ligaene med kun nasjonale spillere) før FM 2013 blir sluppet.

 

Spilt to sesonger hittil (begynte på mandag), først rykket jeg opp fra 3.nivå via play-off, før jeg holdt meg med et nødskrik på 2.nivå (hvem faen justerer lønnsbudsjettet fra £27k/w til £20k/w når man rykker opp?)

 

Har en tynn stall på 20 spillere, omtrent halvparten baskere.

 

Lenge siden jeg har hatt det så gøy. Satser på at jeg enten a) rykker opp til La Liga eller b) får tilbud fra en klubb med mer enn 1.000 avg. attendance i nærmeste fremtid. Blir full opprydding om jeg bytter klubb. :wee:

Lenke til kommentar

Bare et spørsmål til de som har spillere som tydeligvis scorer 80-90 mål hver sesong; synes dere ikke det er urealistisk? :p

 

Hadde en spiller som scorte 31 mål i tippeligan på 30 tippeliga kamper.. Men han var der og da jævlig god !

121 seriekamper og 84 mål, og 49 assist..

 

Fikk gratis, solgte for 19mill pund, solgt senere for 34 mill pund.

Lenke til kommentar

Aldri fått til det, selv om jeg har spilt med lag som har dominert både på hjemmebane og i Europa over flere sesonger. Utenom en eneste gang, da jeg fikk en spiss som endte opp med å score ca like mange mål som han spilte kamper både for meg og på landslaget de tre første sesongene han var på førstelaget. (Men da var det og omtrent kun han som scoret mål. Den andre spissen og den offensive midtbanespilleren (de byttet litt, spilte 4-4-2 og 4-4-1-1) fikk dog veldig mange assists).

Lenke til kommentar

35 år gammel er det nok slutt for Bainesy sitt førstelagspill. Han har dessverre blitt alt for treg for fullback siden og taklingene hans sitter ikke like godt som de gjorde før. Bare en igjen av Everton Original etter jeg solgte Rodwell til City for 315 mill (de liker å kjøpe min snart for gamle spillere) og det er Ross Barkley, men for en spiller det er ;)

 

Solgte også Azpilicueta til Milan for 285 mill, greit nok for en 31 år gammel spiller ^^

 

Og ser Milan kjøpte Pastore fra Real for 165 mill som igjen ble kjøpt av Real Madrid året før fra meg for 440 mill, dårlig deal spør du meg ;)

post-262771-0-83554300-1347031441_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...