Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet noen ofisielle uttalelser (tror jeg), men Miles Jacobson (Studio director at Sports Interactive) har nevnt en del ganger at han driver å tester FM13 o.l på Twitter.

 

https://twitter.com/milessi

 

Det er jo grenser for hvor mye de kan forbedre et spill som FM. Det er allerede temmelig bunnsolid så jeg sliter med å se hvor det er behov for forbedringer.

Lenke til kommentar

FM 2013 kommer jeg uansett ikke til å kjøpe. Kjøpte i følgende rekkefølge i starten: CM 01/02, CM4, CM3(jepp, CM3) og CM 03/04. Men med 03/04 så fant jeg ut at det ikke var store nok endringer fra CM4 til at jeg gadd å kjøpe det vært år. Så siden har det blitt FM 06,08,10 og 12. Så da venter jeg til 14! :)

Lenke til kommentar

Hadde 2 ønsker når eg begynte på FM 12 saven min med Brann. Første var å vinne CL med Brann og det Andre var å ta over Barcelona. Når eg ikkje ser noe mulighet for å ta det Brann-laget eg har nå til noe CL gull, så blir dette tilbude for godt til å avvise :)

Huske å lagre Brann saven din, tilfelle barca ikke er noe for deg i 2025! Brent meg på lignende før.

 

Begynt med FM 10 igjen, da jeg var gått litt lei 12'ern. Faktisk utrolig artig, jobber med å selge van Persie. Tåler desverre ikke trynet på han, selv om han har scoret 34 på 27 kamper!

 

Meget spesielt at jeg vinner 2-0 mot Pompeys og David James blir motm. Også meeeget spesielt resultat mot Man Utd! Artig å spille eldre versjoner igjen.

post-167348-0-46514200-1346794365_thumb.png

post-167348-0-52005300-1346794442_thumb.png

Lenke til kommentar

Huske å lagre Brann saven din, tilfelle barca ikke er noe for deg i 2025! Brent meg på lignende før.

 

 

Lagrer alltid ved klubbskifter. Allikevel meget sjeldent jeg faktisk går tilbake selv om jeg ikke liker den nye klubben. Ender opp med at jeg tar et par måneders pause i stedet for :p

Tror jeg har ca 3 ekstra saver der jeg har tatt over andre klubber på FK Fyllingsdalen saven min! Et Brann på nedrykk og 9 poeng til safe spot, der jeg spilte ut sesongen etter å tatt over i august, reddet klubben fra nedrykk, men fikk sparken for gamle treneren hadde satt målsetningen til "tittelutfordrer". Dortmund der jeg spilte 5 kamper og Bari jeg spilte en dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...