MartinF Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vinduet stengt og det har endelig kommet et par oppdaterte databaser. Kjører i gang en save nå med Arsenal. Stay tuned... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Venter heller til 2013 å starte en ny save nå ^^ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har det egentlig kommet noen nyheter angående neste FM? Eller blir det bare FM12 2.0? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har ikke kommet noen ofisielle uttalelser (tror jeg), men Miles Jacobson (Studio director at Sports Interactive) har nevnt en del ganger at han driver å tester FM13 o.l på Twitter. https://twitter.com/milessi Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hadde 2 ønsker når eg begynte på FM 12 saven min med Brann. Første var å vinne CL med Brann og det Andre var å ta over Barcelona. Når eg ikkje ser noe mulighet for å ta det Brann-laget eg har nå til noe CL gull, så blir dette tilbude for godt til å avvise Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) For et budsjett Barcelona har! Det må være noe av det sykeste jeg har sett! Vinduet stengt og det har endelig kommet et par oppdaterte databaser. Kjører i gang en save nå med Arsenal. Stay tuned... Har du link til databasen du bruker? Endret 4. september 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har ikke kommet noen ofisielle uttalelser (tror jeg), men Miles Jacobson (Studio director at Sports Interactive) har nevnt en del ganger at han driver å tester FM13 o.l på Twitter. https://twitter.com/milessi Det er jo grenser for hvor mye de kan forbedre et spill som FM. Det er allerede temmelig bunnsolid så jeg sliter med å se hvor det er behov for forbedringer. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Et spørsmål. CCC (clear cut chances) blir de regnet i mål også eller bare de som ikke blir mål? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har du link til databasen du bruker? http://www.fmnorge.com/index.php/topic/16814-sommeroppdatering-2012/ Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Takker så meget. Kanskje jeg prøver meg som sjef i mitt kjære Liverpool og prøver å skaffe en spiss for vinduet stenger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fy faen, Fellaini godtar kontrakt, spiller en treningskamp for Everton, skadet i fire måneder... Endret 4. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Et spørsmål. CCC (clear cut chances) blir de regnet i mål også eller bare de som ikke blir mål? En clear-cut regnes uansett om den settes i kassa eller ikke. Lett å se på f.eks. straffespark som settes. Alle straffer regnes som CCC, og scorer du får du fortsatt + i protokollen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 FM 2013 kommer jeg uansett ikke til å kjøpe. Kjøpte i følgende rekkefølge i starten: CM 01/02, CM4, CM3(jepp, CM3) og CM 03/04. Men med 03/04 så fant jeg ut at det ikke var store nok endringer fra CM4 til at jeg gadd å kjøpe det vært år. Så siden har det blitt FM 06,08,10 og 12. Så da venter jeg til 14! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 200 kr for dyrt for deg? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hadde 2 ønsker når eg begynte på FM 12 saven min med Brann. Første var å vinne CL med Brann og det Andre var å ta over Barcelona. Når eg ikkje ser noe mulighet for å ta det Brann-laget eg har nå til noe CL gull, så blir dette tilbude for godt til å avvise Huske å lagre Brann saven din, tilfelle barca ikke er noe for deg i 2025! Brent meg på lignende før. Begynt med FM 10 igjen, da jeg var gått litt lei 12'ern. Faktisk utrolig artig, jobber med å selge van Persie. Tåler desverre ikke trynet på han, selv om han har scoret 34 på 27 kamper! Meget spesielt at jeg vinner 2-0 mot Pompeys og David James blir motm. Også meeeget spesielt resultat mot Man Utd! Artig å spille eldre versjoner igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Huske å lagre Brann saven din, tilfelle barca ikke er noe for deg i 2025! Brent meg på lignende før. Lagrer alltid ved klubbskifter. Allikevel meget sjeldent jeg faktisk går tilbake selv om jeg ikke liker den nye klubben. Ender opp med at jeg tar et par måneders pause i stedet for Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Huske å lagre Brann saven din, tilfelle barca ikke er noe for deg i 2025! Brent meg på lignende før. Lagrer alltid ved klubbskifter. Allikevel meget sjeldent jeg faktisk går tilbake selv om jeg ikke liker den nye klubben. Ender opp med at jeg tar et par måneders pause i stedet for Tror jeg har ca 3 ekstra saver der jeg har tatt over andre klubber på FK Fyllingsdalen saven min! Et Brann på nedrykk og 9 poeng til safe spot, der jeg spilte ut sesongen etter å tatt over i august, reddet klubben fra nedrykk, men fikk sparken for gamle treneren hadde satt målsetningen til "tittelutfordrer". Dortmund der jeg spilte 5 kamper og Bari jeg spilte en dag Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det noen som vet om lønninger er før eller etter skatt? Hadde vært artig å vite når jeg skal begynne med lønnsforhandlinger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Okei, har kommet på en ting som kan forbedres... skulle tilby en kontrakt til en spiller som ville ha 25.000. Jeg kunne bare gi 17.000 så jeg foreslo og låste det. Spilleren kunne gå med på det, men da ville han ha en liten klausul med; lønnsøkning til 78.000 etter 5 kamper! Hurr durr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå