Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut jeg måtte starte en save med favorittlaget mitt før FM13 står på trappen. Eneste målet for saven er å få Ronaldo tilbake i sine gode gamle røde drakt, men allerede etter halv sesong begynner det å se mørkt ut. Hvordan i all verden får man kontroll på økonomien i Man Utd? Jeg går jo konstant 100M NOK i minus hver mnd, og så meg nødt til å selge Vida når Real bladde opp 360MNOK i januar.

Lenke til kommentar

Har solgt Lee til Udinese, så måtte finne ein erstatter. Fant denne spilleren for ein fin sum. Alt var i orden, men spilleren valgte Sporting istedenfor. Jævla surt.

For å være i 2025 med Brann er jeg ikke direkte imponert over spillerne du har i klubben. :p

 

Ikkje den beste spilleren eg har i klubben, men når folk byr på en spiller, så er det samma kor god spilleren er.

 

Hva kan du forvente deg av Brann? ;)

 

Hihi

 

OOO, den svei

Lenke til kommentar

 

Du må vinne endel og kvitte deg med spillere som har syke lønninger. Alltid start med etter skikkelig ryddesjau når du er United. Økonomien blir bra om du blir kjøpt opp eller venter til 2018.

Kan jo ikke vente til 2018, da er jo Ronaldo blitt pensjonist. Fårvel satse på oppkjøp da.

Fantastisk første sesong ble det. Plukket alt av trofeer utenom CL, der Barca banket meg i semien. Ellers storfornøyd da jeg aldri har scoret så mye mål ever på FM12.

1264514.jpeg

Tapte heldigvis ikke liagen på målforskjell denne gangen :p

 

Utfordringen blir noe liten når man spiller med de store lagene, men det får gå.

Erten har forøvrig vært helt latterlig god foran mål og det føles nesten som juks når han entrer banen.

1264513.jpeg

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ronaldo spiller nå greit i 2019 som 34 åring på Real :p 7.70+ avr er ikke noe å klage på, forrige sesong hadde han 8.19 avr xD

 

Sliter litt denne sesongen med Everton. Veldig skadeforfulgt forsvar, begge mine klipper i midten Urban (regen) og Varane har slitt med skader, måtte brukt 18åringer der. Mister poeng på kamper jeg ikke skal, men leder enda serien hehe (52 mål på 12 kamper ^^)

Lenke til kommentar

Nja vil ikke si det. Noen taktikk er ganske broken, som 4-3-3. Kjører man 4-3-3 gjør man det så og si bra med uansett lag. Men jeg har prøvd andre lag og ikke gjort det like bra. Nå har Everton et veldig bra lag fra før da så enkelt utgangspunkt hehe.

 

Lag jeg har gjort det bra med er Everton, Mosjøen og til grader Leverkusen (2 plass første sesong etter å ha kvittet meg med alle ikke tyske spillere og hentet inn tyske replacements)

 

Kjører som regel somme type taktikk med de fleste lag. 4-2-3-1 med 2 vinger og 1 attack mid, og en poacher i angrep. Funker som regel hehe. Tror hvis man har god erfaring med FM kan man gjøre det bra (vet hvilke hvilke stats spillere skal ha i forskjellige taktikker. Og hvordan man skal hente inn spillere, unge talenter, drive trening osv) men de som er relativt ny kan slite i ny og ne, jeg har spilt CM og FM siden cm2 97/98 (konge spill, spiller det fortsatt ;) ) og har selv ikke ført alle lag til suksess

Lenke til kommentar

Seriøst jeg GRINER! Har som sagt startet en save med Nordstrand i 3 divisjon, har sitti i godt over en time og søkt på spillere, tilbudt kontrakter i øst og vest. Følte at jeg begynte å nærme meg målet, da spillet skal gjøre et eller annet idiotisk. Avslutte seg selv, selvfølgelig uten å spørre om jeg vil lagre først.

 

Jaja, får ta en time til da....

Lenke til kommentar

Endelig "kommet inn igjen" i saven min med Barnet. Er ennå bare i 1. sesongen da jeg har fokusert mest på PCM de siste månedene. Uansett, var tippet på 24. plass i serien, men etter 23 kamper ligger jeg på 5., med en hengekamp. Vinner jeg den går jeg opp på 3. plass, bare ett poeng bak lederen.

 

Det var altså ikke mer enn å føre et bunnlag opp i tittelkampen som skulle til for at spillerne mine skriver nye kontrakter uten å kreve millionlønn.

Lenke til kommentar

haha, den plassen du blir tippet til er ALLTID feil. Husker på min Skarp save, rykket opp til 1 divisjon første sesongen, fikk deretter en 3 plass her. Neste sesong ble jeg tippet nedrykk, og uansett hvor mange kamper jeg vant og hvor mye jeg var med i opprykkskampen ble det alltid sagt "nedtrykkstippende skarp har prestert over alle forventninger denne sesongen. Nå lurer alle på når boblen skal sprekke" ditten datten

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Driver å spiller med Crewe Alexandria nå.

 

Har spilt 2 sesonger, og kommet meg rett opp til Championship. Endte på en 3 plass i league 2, så fikk jeg 6 plass i league 1, der jeg vant playoff-finalen mot Coventry.

 

Starten i championship har gått over ALL forventning, og jeg ligger på en 2. plass etter 21 kamper.

 

Laget ser slik ut :

 

Stephen Bywater

Stephen Darby - Ryan Shotton - Tamas Kadar - Ryan McGiveren

Flavien La Postollec

Fabian Delph - Daniel Johnson

Nick Powell Alexander Ødegaard

Mohamed Bangura

 

Så har jeg mye crap i bakgrunn. Will Keane er nok det eneste verdt og nevne.

Litt lol med Ødegaard, men han har vært enorm i wankership. Har 9 mål og 11 assists fra sin venstrekant :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...