Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos Pastore, jeg fikk kjøpt han for 110 millioner i begynnelsen av 2013, når han var 23 år gammel. Fikk bud på 340 millioner i neste transfervindu, et halvt år senere.

 

En OMS-rekke bestående av Rooney, Özil, Eriksen, Pastore og Cleverley lukter det svidd av. Har Young og Valencia som kan spille på vingen om resten blir skadet/utslitt.

Lenke til kommentar

 

Sjans til å bli en grei ving i TL? Forøvrig, vil han kunne bli egentrent hvis han er i klubben til han er 21 år? http://www.fmfile.com/opplastninger/1346262072.png bilde var noe uklart..

 

Kan nok bli en grei ving. Om du får trent han rett (spør noen av de andre) kan han bli en mer enn grei ving. Jeg tror nok at du får han for sent til at han blir egentutviklet. Han er nesten 19 når du får han i August, og med mindre du er heldige med bugene betyr det at du har han i litt over 2 år, mens han må være i klubben i 3 år for å bli egenutviklet...

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre det i FMRTE tror jeg, har lite peiling på FMRTE, men tror du må starte ny game

 

Hmm okei, men jeg så du gav en kar noen filer litt lenger frem i forumet her. Han som ville spille med hjemklubben sin. Du vet kanskje hvordan det gjøres uten FMRTE?

 

Edit: Med litt hjelp fant jeg jaggu ut av det :)

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Etter mange år, og mye suksess i Mandalskameratene, har jeg nå tatt jobben som manager i Rosenborg. Her får jeg backingen jeg trenger for å lykkes i CL. Alternativene var type Championship, eller 'goners' fra PL og kanskje svake lag i toppdivisjonen til Tyskland, Italia og Spania.

 

Spennende greier! Heller ikke usannsynelig at jeg henter noen gamle spillere.

Lenke til kommentar

Ikke værst, ser for meg at Rosenborg er en morsom klubb å ta over ja. Hva har du som tidligere erfaring?

 

Har liksom inntrykket at om erfaringen er for liten så får man aldri tilbudet fra de store klubbene uansett. Jeg valgte internasjonal spiller og har fått tilbud fra alt som er av store klubber i Italia og Argentina. Sier jo nei til alt men...

Lenke til kommentar

Tidligere erfaring som hobbyspiller. Startet uten klubb, med svært mange aktive ligaer og land. Etter seks sesonger i ManKam, ble det ett cupgull, og ett ligagull + en andreplass. Blant konkrete tilbud var Wolves mest interessant, men fant ut at jeg vil til Tyskland etter jeg er ferdig i Norge.

 

Rbk tror jeg blir gøy å spille litt med. Greit med spillere, og heftig med cash for brenning ^^

Lenke til kommentar

Startet en save med mandalskameratene, men jeg ser ikke at andrelaget er med i en liga. Er det ikke mulig å få andrelaget med i en divisjon så de kan få litt mer spill?

 

Føler det er så waste og bare ha de liggendes og kun spille treningskamper :p

 

Edit: Gav opp og tok over min hjemklubb Nordstrand i 4 divisjon, spent på hvilke toppspillere jeg får hentet hit :)

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...