Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner at jeg både er litt glad, og litt "trist" for at jeg har jobbhelg nå.

 

Skulle gjerne tatt fatt på spillingen fra kl 01, men det funker dårlig. Kombinert med 12-timers skift gjennom hele helgen blir det lite tid til spilling før mandag morgen. Likevel... har man ventet så lenge klarer man seg fint noen dager til.

Men til alle dere som tar fatt i natt eller i morgen får jeg bare ønske lykke til!

Lenke til kommentar

Hmm finner ingen editor i Football Manager 2012 mappa?

 

EDIT: Du må faktisk laste ned edtioren separat i år, du velger "all games" under "library" i steam og velger "tools" så får du mest sannsynlig opp en lang liste med ting og der vil du kunne velge å installere editoren.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Kjenner at jeg både er litt glad, og litt "trist" for at jeg har jobbhelg nå.

 

Skulle gjerne tatt fatt på spillingen fra kl 01, men det funker dårlig. Kombinert med 12-timers skift gjennom hele helgen blir det lite tid til spilling før mandag morgen. Likevel... har man ventet så lenge klarer man seg fint noen dager til.

Men til alle dere som tar fatt i natt eller i morgen får jeg bare ønske lykke til!

 

Ditto! Lykke til til dere som har begynt, og til DJ_Dark:

 

:tease:

Lenke til kommentar

Nå ble jeg skikkelig irritert! Læreren vår hadde glemt at han skulle i et møte og hadde ikke skaffet vikar, så jeg og en venn dro til Lefdal for å kjøpe spillet. Da vi kom tilbake satt jeg CD'en inn i dataen og skulle til å installere, men selvfølgelig må Steam være på nettet når man installerer. På grunn av proxyen nettet her på skolen har får jeg ikke spilt før skolen er ferdig. Blir nok de 3 verste timene i livet mitt! :(

Lenke til kommentar

FACHK YEA, I AGCHREE! LETCRCH'S KICHK ARCH!

 

 

 

Men ja, ser lovende ut med dette nye tone-systemet. I tillegg liker jeg at man faktisk KAN snakke med hele laget. Før var det jo bare "arranger teammøte" og så var det gjort. Du stod igjen uten noen svar.

Hva går dette nye tone-systemet ut på, da?

Lenke til kommentar

FACHK YEA, I AGCHREE! LETCRCH'S KICHK ARCH!

 

 

 

Men ja, ser lovende ut med dette nye tone-systemet. I tillegg liker jeg at man faktisk KAN snakke med hele laget. Før var det jo bare "arranger teammøte" og så var det gjort. Du stod igjen uten noen svar.

Hva går dette nye tone-systemet ut på, da?

Det går ut på at du kan prate på deg sinnet til et helt lag om du sier noe i feil tone eller med feil intensjoner.... Fikk laget jeg kontrollerte i demo'en til å være fra sinte til rent frem forbannet på meg når jeg sa en feil kommentar før avspark... og du får IKKE rette på det heller, knappen ble grået ut og det som ble sagt kan ikke tas tilbake.... Så det tone systemet blir nok en liiiten utfordring ja... :)

 

Gleder meg til å fyre det når jeg kommer hjem. Har forhånds lastet det på steam og så at det sto "start spillet" i dag tidlig når jeg, helt tilfeldig, jeg forsikrer!!!, slang innom PC'n for å sjekke... ehhh, noe...

 

Tenker jeg går for det laget jeg har gått i de andre versjonene jeg har spilt, nemlig min barndoms aller beste lag, Derby Country!!! (Hysj, jada jeg vet at de ikke er så gode, la meg får tro dette da... :p )

 

Gleder meg til arb slutt klokken 15.00 presis... Så får jeg lure kona til å gjøre noe med ungene i helgen... hmmmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...