DJ_Dark Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Startet ny save med Asker ettersom den forrige ble kuka til av spillet. Fiksa meg noen gode spillere. Barjam Ajeti (norsk) er forresten en rå Adecco-spiss. Startet sesongen med 5-1-0 og koste meg på topp. Så ble både Ajeti og midtbanegeneralen min skadet i 3 fuckings måneder. Står nå med 6-1-2, og det ser ille ut (seieren kom mot bunnlaget). EDIT: Og katastrofen fortsetter. 6-2-4 nå. Taper med ett mål hver jævla kamp siden jeg har spillere på topp som passer bedre i mongolsk 6. divisjon. Endret 4. august 2012 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Definisjonen på bittert. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skogn er jo knapt i ligasystemet ditt løk. Øy, jeg rykka nylig opp til tredje div med Skogn! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Endelig! Er sikkert tre år siden sist jeg så dette: Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Skogn er jo knapt i ligasystemet ditt løk. Øy, jeg rykka nylig opp til tredje div med Skogn! Levanger = en gate noen har kasta opp noen bygninger, herunder en togstasjon og et sjukehus, rundt. Skogn = et veikryss. Alt som ligger mellom Snåsavatnet og Hell er egentlig bare crap-steder. Alle veit jo at det er Namdalen som er teh shit. Endret 8. august 2012 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Alt som ligger mellom Snåsavatnet og Hell er egentlig bare crap-steder. Alle veit jo at det er Namdalen som er teh shit. Ehm... Endret 8. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hahaaaa!! Steninkjer et unntak håper jeg? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Ligger Steinkjer nord for Snåsavatnet eller sør for Hell? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noen som har tips til noen norske backer jeg burde forsøke meg på? Er Viking i første sesongen, men vil ikke betale blodpris og vil helst ha norske spillere. Har forsøkt meg på Vilsvik, men Deila nekter meg å snakke med ham Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skogn er jo knapt i ligasystemet ditt løk. Øy, jeg rykka nylig opp til tredje div med Skogn! Alt som ligger mellom Snåsavatnet og Hell er egentlig bare crap-steder. Alle veit jo at det er Namdalen som er teh shit. Namdal! Nå har jeg jaggu hørt det også! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har vunnet 15 av 15 kamper i Pl hittil med Chelsea, semifinale mot QPR i ligacupen. Samt at jeg akkurat har vunnet VM for klubblag. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva skjer med straffer?? Bommet på 7/9 straffer denne sesongen i tillegg til 2 straffekonkurranser. Skandale!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Over halvparten av straffene bommer jeg og på... Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har ikkje bomma på straffe dei siste 3 sesongane, dog dei fleste har over 17 på straffe/composure osv.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hehe, Ståle Solbakken ble nettopp manager for England. Er i 2030 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jaha... 2 utvisningar og 4! skada spelera i CL kvarten mot Arsenal på heimebane, yay. hah! Tapte den første kampen 2-0, men slo dei 1-4 på bortebane. Endret 10. august 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noen som har tips til noen norske backer jeg burde forsøke meg på? Er Viking i første sesongen, men vil ikke betale blodpris og vil helst ha norske spillere. Har forsøkt meg på Vilsvik, men Deila nekter meg å snakke med ham Hedenstad Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noen som vet om en god Midtstopper som kan erstatte Terry? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå