Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Ja, det er liksom ingen nytte i å ha moderklubb i en slik situasjon. Jeg har enda ikke funnet en ny en. Ellers kan jeg melde om at to av mine nyinnkjøpte har litt dårlig tid til å etablere seg, så de er på vei ut av klubben. Det interessante er at en av dem kom til meg, beklagde seg over spilletid, ba om å bli transferlistet og ble det. Når jeg så tilbyr ham til andre klubber så er det ingen av klubbene som gidder å legge inn et bud grunnet hans MOTVILJE mot å forlate klubben.

Summa summarum: han er transferlistet by request og nekter å forlate klubben. Hrmpf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser for meg at det kan være vanskelig å få tak i gode backer på Premier League nivå, men backer som er for gode for tippeligaen har jeg snublet over mer enn en gang. Dere har jo sett bildet av Prieto, men før han fikk jeg følgende polakk på fri transfer. Han har jo forbedret seg noe siden jeg hadde han ettersom han først ble kjøpt av Fredrikstad før han så gikk til det enda større utland

post-29517-0-44132400-1341937083_thumb.jpg

Her er to andre spillere jeg oppdaget og som surnet og ble nødt til å selges.

Guy Eto'o hadde 1,5 kjempesesong hos meg før Aalesund hyrte han. De hadde han i noen år før han ble kjøpt av et belgisk lag. På dette bildet har de nettopp solgt han videre til tippeligaen

post-29517-0-03453200-1341937081_thumb.jpg

For ikke å snakke om denne keeperen. Jeg kjøpte han, han fikk hjemlengsel, to permisjoner og kom tilbake og jamret over at han ikke fikk spille på førstelaget.

post-29517-0-80366900-1341937085_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha! Tettey er den spilleren på laget som er den store stjernen, og har absolutt høyest lønn. Jeg hadde lyst å tilby han en kontrakt for et år til ettersom jeg mangler noen gode spillende midtstoppere etter at jeg ble nødt til å selge denne fyren (nok en av de spillerne som blir fysen på en større klubb):

post-29517-0-50629300-1342002567_thumb.jpg

Tettey ville ikke, men desverre for han så hadde han forhandlet frem en ordning slik at kontrakten automagisk ble fornyet eter 20 kamper. Nå har han spilt 20 kamper, og dermed har jeg han for et år til.

Lenke til kommentar

Har nå bestemt meg for å prøve en Liverpoolsave. Planen er å ikke kjøpe noen spillere den første sesongen og de neste sesongene i hovedsak kjøpe engelskmenn og unge spillere. Får håpe jeg gjør det bedre enn Dalglish. :tease:

Det burde du kunne greie ;) Jeg slet de første månendene men rundt jul og etter jul vant jeg så og si alle kampene, mye pga jeg kjøpte to ringrever på billigsalg ettersom du ikke får rad til noen andre, de var pablo aimar og vicenzo iaquinta og de gjorde slik at jeg vant ligaen og liga cupen til slutt :)

etter det kjøpte jeg christian eriksen,vagner love og en noen lovende 18åringer som jeg ikke kommer på navnet. vant omtrent alt den sesongen og jah slik har det vært siden, jeg begynte jo også å få penger, så jeg kjøpte neymar,lucas moura,gøtze og bale bare fordi jeg hadde råd og kunne , etter det har alt vært en plankekjøring og vunnet alt som er å vinne, og de eneste kjøpene mine er bare unge next-gen spillere, er gøy å kunne gjøre slikt :)

skrtel er en gud forresten, scorer 20 mål hver sesong nesten ^^ er i 2019 nå og har ikke spilt på en stund men jah måtte ta over andre lag på siden for at jeg skulkle ha en utfordring, men var dødelig heldig i første sesong som har gjort grunnlaget for alt annet ^^ arsenal og manu tok å gjorde slik manu gjorde på ekte og så snappet jeg seieren i siste runde på målforskjell mot begge laga :D snakk om 2-3 mål i + for meg, for å toppe det, jeg slo arsenal i sist kamp 5-2 på deres hjemmebane, må ha vært surt for dem ;)

btw, carrol slet jeg med å bli kvitt, ente til slutt at hull kjøpte han etter han hadde vært på lån over alt! samme me kuyt,aquilani og joe cole :/ di var rett og slett ikke gode nok for mitt lag.

var forøvrig heldig og flink med å skaffe gode trenere, hentet henry,xavi,casillas,carew o.l ex-spillere til laget med en gang de sa de skulle retire fra fotballen,det hjalp for laget å ha gode trenere og speidere :)

ble veldig inspirert av en taktikk på fmnorge som jeg ikke helt kommer på men den var rett og slett syk og fungerer omtrent med alle lag ^^

men lykke til regner med du kommer til å eie du og! :D

ps: sorry for romanen følte bare for å dele min erfaring :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan taktikker bruker dere egentlig? Kjørte i en stund 4-2-2-2, da med to sentrale midtbanespillere og to offansive. Etterhvert fungerte dette dårlig da jeg får LITE ball possesion og blir rundspilt mot bedre lag. Har derfor i nyere tid gått tilbake til standard 4-4-2 noe jeg synes er utrolig kjedelig.

Har prøvd 4-3-1-2, 4-3-3, 4-1-2-2-1, 4-1-2-1-2 uten hell. Klager alltid på at midtbanen min blir for liten i forhold til mostanders eller noe i den duren...

Lenke til kommentar

Prosjekt "Bare italienere i Juventus" starter på sesong to, og vi rensker videre. Det er nå kun 3 ikke-italienere i Juves A-lags-tropp på 25 mann. Disse er Stephan Lichtsteiner (høyre back), Arturo Vidal (defensiv midt) og Milos Krasic (høyre ving). Lichtsteiner planlegger jeg skal erstattes med Davide Santon, Vidal må jeg bare beholde siden De Rossi ikke vil til Juventus, og når det gjelder vingsituasjonen, sliter jeg litt der og.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her, er i 2014, og har tatt over for Chelsea :) og sliter med hvordan jeg skal få det beste ut av dette laget.

Etter at jeg tok over så kjøpte jeg inn: Hazard og Vidal.

Så jeg har dette laget nå.

Cech-T.Cortouis-Turnbull.

Bosingwa-Wiel-Terry-Luiz-Cahill-Bruma-Chalobah-Bertrand-Cole

Lampard-Vidal-Essien-Ramires-Witsel-Josh.Mc-Romeuo-

Hazard-Mata-Neymar-Kakuta-en regens-

L.Damiao-Lukaku

Hvem hadde dere solgt? Hvilken formasjon? Og hvem hadde dere hatt i første11ern?

Takk til de som gidder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...