Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En rask sjekk i editor viser det ;) CA er lavere enn en del av spillerene jeg hadde i Bristol City i 2014/2015 sesongen. Jeg hadde ikke akkurat noen stjerner! ;)

 

Så dette vil si at selv om en spiller har høye verdier på alle punkter så kan han være elendig? Er ikke det ganske missvisende da, hva skal man gå etter for å vite hvor god en spiller FAKTISK er da?

Lenke til kommentar

Litt av greia er vel at dersom en spiller er elendig på det fysiske (svak, treg, spenst som en tepose, osv) så vil han ikke kunne hevde seg blant toppspillerne. Noen ganger gjelder det å se forbi statsen. Men jeg tror nok også Del Piero ville slitt i League 1/League 2, nettopp fordi fysikk har mer å si enn skills i lave divisjoner.

Lenke til kommentar

Hvis du spiller så offensivt med et lag som generelt er dårligere, kan du ikke regne med å vinne så mye.

 

Jeg har snublet litt over samme taktikk som nevnt der. Kjørte kontring på taktikken. Frem til Tippeligaen fungerte det som bare juling så lenge vingene hadde god hastighet. Fungerte også storslått i cupen. Kom alltid langt. I en sesong kom jeg faktisk til semifinalen. Men da tok Brann meg... I tippeligaen derimot har jeg ikke helt fått drag på den taktikken der.

Lenke til kommentar

http://community.sig...r-Code-%2841%29

 

In other news går italieniseringen av Juve relativt bra. Av en A-stall på 25 spillere er det nå bare 6 utlendinger (Elia, Vucinic, Vidal, Caceres, Lichtsteiner og Krasic). Av de 5 er det vel Elia og Vidal som blir vanskeligst å erstatte. De Rossi ville vært ideelt for Vidal, men han vil vel neppe fra Roma til Juve. Elia er bare helt magisk. Ble kåret til Årets Spiller i Italia nettopp.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget at når overgangsvinduet åpner etter en sesong så hender at noen spillere blir kjøpt av klubben uten at jeg har gjort det selv. Jeg får hverken avbrutt eller endret konstraktstilbudet, hvorfor skjer dette? Er dette overganger som skjer i virkeligheten eller hur?

Lenke til kommentar

Hmm. Av og til får man rare meldinger. Jeg har en ung canadisk newgen som har fått boltre seg på midtbanen hele sesongen. Plutselig får jeg en melding om at grunnet ting som har skjedd utenfor klubben eller noe slikt har han blitt betraktelig mer målbevisst. Det viser seg at fyren uten grunn har hoppet fra 10 i determination til 15.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...