Onkel Kompost Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 "brukt" opp taktikken:) Ja fysj. Kjenner den følelsen. Jeg har det samme med Jevnaker nå. Jeg hadde en superduperspiss som herjet de 5 første kampene. Hadde 10 mål. Men så bare sluttet han å score og ingen av de andre spillerne på laget klarer å lage mål, uansett hvor gode medspillerne er. Irriterende. Spesielt siden jeg kjører en taktikk uten vinger og har dermed solgt alle vingene mine. Noen av dem svært gode også. Så jeg kan ikke kjøre om til vinger eller noe. Jeg har rett og slett ikke spillere til det. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 haha ja, merkelig det der! Prøvde ørten ulike taktikker som jeg mente skulle fungere, men jeg ble rundspilt i hver kamp. Møtte endelig start som forsåvidt er et tippeligalag og mitt bærum som egentlig er et 2 divisjons lag. Kampen skulle her bli enkel for start. Fant en taktikk med 4-2-4 dvs to på midtbanen og to offansive vinger. Her spilte jeg faktisk 2-2 i en kamp jeg skulle vunnet, men klarte å brenne en straffe................................................ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvis du spiller så offensivt med et lag som generelt er dårligere, kan du ikke regne med å vinne så mye. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Nja, men jeg har alltid følt det på denne måten: Hvis du spiller defansivt så vil det andre laget kun presse mer, få mer sjanger på mål, få mer spill på din banehalvdel. Jeg har aldri følt at defensive taktikker har fungert i noen særlig grad. Blir kun rundspilt da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Det spørs jo såklart hvordan du setter opp taktikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Ooookai. Spilleren min scorer 5 mål og spiller til 10.0. Dette er samtalen etter kampen: Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 HAHA, merkelig! Har tydeligvis trua på seg selv som en slags supermajjn han da, ikke dumt det vel? Går det an å trene en spiller til å bli god uten ball? Hva skal isåfall være fokuset da? Har en spiss som er vill på alt...unntatt uten ball, noe som er en relativt stor del av det å være spiss vil jeg si. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Kommer litt an på spisstypen, synes jeg. Noen spisser kan være magiske selv om de ikke har vett til å løpe i bakrom (targetmen som Carroll, Crouch, Carew, Cahill, Cissé, Cole er gode eksempler) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Men kan du trene en spiss til å bli god uten ball? Fant ikke det alternativet under trening.. Endret 3. juli 2012 av Celusion Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) kan vel trene på smidighet eller posisjonering? er vel strengt tatt ting en spiss burde ha endel av, hvem spiss er det du har? ^^ Endret 3. juli 2012 av topvulture Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja det er riktig, får vel bare fokusere på det i stedet Spissen plukket jeg opp uten kontrakt og heter så mye som Cheikh Sadibou Gueye, 19 år gammel og relativt bra allerede nå. Keep in mind at jeg spiller med bærum, så når jeg sier bra så betyr det bra for dette nivået hvertfall Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Alessandro Del Piero, ass. Ikke så god fysisk, men FOR en box-spiss Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er det bare meg som ikke klarer å få det bildet større? Ser ikke mye der Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Her da? Helvetes tastatur. Endret 3. juli 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ragequitta når jeg havna under 0-6, da får man tydeligvis som man fortjener: Pluss en skade til som greide å fullføre kampen... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) FFS. NÅ da haha, hiv in på Del Piero når det er spilt rundt 60 min så holder han resten av kampen og kommer garantert til å spille bra. Rutinert type det der Edit: Lurer på hvordan speideren din kan si at han er en "fairly good player", i følge statsen er han jo åpenbart en stjernespiller. Sett bort i fra at det fysiske dovner litt vekk med årene, så kan han jo garantert spille bra i siste del av matchene. Ser ikke helt den bedømmelsen der, enig? Endret 3. juli 2012 av Celusion Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er på grunn av alderen og de fysiske egenskapene i forhold til andre spillere i troppen osv. Det er ikke speideren sin vurdering heller men assistentens, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 En rask sjekk i editor viser det CA er lavere enn en del av spillerene jeg hadde i Bristol City i 2014/2015 sesongen. Jeg hadde ikke akkurat noen stjerner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå