Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg bruker Bellarabi også. Han er born and raised i Tyskland, en av foreldrene er Marokkansk og han fikk landskamp for Marokko (siden tyskland har syke winger fra før så han har ingen sjans å komme inn på laget, selv om det sto (vil helst spille for Tyskland over Marokko) Så han har marokkansk nasjonalitet med tysk sub, men siden han har bodd i Tyskland hele livet regner jeg han som Tysk ^^

 

Kevin Prince er veldig tysk i spillet og i virkeligheten ;)

 

Går så så denne sesongen, startet bra, spiller bra, men får ikke målene jeg trenger :(

 

Hmm, trenger deres vurdering her karer. Folk som har german som andre nasjonalitet skal det holde, eller må de være født og oppvokst der? ;)

 

Holde til hva da?

 

Jeg spiller at jeg skal ha alle spillerene fra Tyskland (siden jeg spiller i Tyskland) spiller Leverkusen, og solgte alle ikke tyske spillere

Lenke til kommentar

Hehe så noe morsomt når jeg spilte. Spiller med min gamle Everton save igjen. Spilte mot Wolves og Damião skyter fra spiss vinkel fra 16 meteren, ballen går over, går inn i en av de stadion inngang tingene som er overalt på stadioner (i vinkelen der) så litt etter spretter den ut igjen, morsom ting ^^ Vant 8-0, Damião 5 mål og en assist. Nesten cheating å ha denne spilleren på banen :p

Lenke til kommentar

mhm noe som er den absolutt dummeste regelen ever laget til noen som helst konkurranse, de er da vitterlig i samme kontinent...

men jah, skulle bare ta over det dårligste laget og la dem vinne:( visste ikke at reglene i australsk fotball er faktisk enda verre enn mls som også har mye piss, i australsk liga får du lov til å ha EN stjernespiller, wtf! og så har du maks 300k eller noe i lønnsbudsjett, dette er lavmålsliga .P

 

men var gøy å spille, gjorde gode kjøp selv om min beste spiss ble skadet i 6 måneder(kom tilbake til playoff kampene :D) og min 2 beste spiss ville først vekk så angret han på det og så ble han skadet i 3 måneder da han var i stoform :p

måtte bruke venstrebacken min som spiss sammen med den siste spissen min(som var noe dritt) , fungerte greit det men jah var vanskelig og tapte nesten en 10 poengs ledelse på de siste 5 kampene(tok nesten en manu ^^)

Lenke til kommentar

Samme kontinent, men Australia er med i det asiatiske fotballforbundet, mens New Zealand er med i Oceanias fotballforbund. Er egentlig Australia som er hemma på det området. De burde være med resten av Oceania.

 

Har selv spilt som Wellington Phoenix. Reglene var det som tok knekken på meg. Er så mye dritt man må forholde seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...