Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Første kamp med Leverkusen, fornøyd. Eller første ordentlige kamp, hadde en cupkam jeg vant 5-0 mot et røtlag :p

 

Mye mindre skudd på mål, men possession er grei. Ballack blir jo sliten som faen, holder ikke en hel kamp ^^

 

Likte dårlig at Adler er skadet i flere mnd når jeg startet, men heldigvis har jeg en god reserve =)

post-262771-0-92929600-1340413367_thumb.jpg

post-262771-0-63205500-1340413374_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bleeh alt for sent! Drit spill, kan ikke legge det ifra meg! :p

 

Min Leverkusen med bare tyske spillere går veldig bra, i starten nå iaff ^^

 

Er ubeseiret etter 5 kamper i ligaen.

Dortmund 1-0

Hoffenheim 2-0

Werder Bremen 2-1 (close one, de hadde meste av spillet)

Mainz 2-1

Nürberg 4-2 (Var close lenge, men total dominans de siste 20)

 

Spilt en cupkamp mot Oldenburg, vant 5-0 uten prob

 

Er også med i Champ League. Ganske hard gruppe med Marseille, Napoli og Barca. Satser på en 2dre plass her, og startet bra med 4-1 mot Napoli borte. Hadde bare med 4 inbyttere for halve laget mitt er skadet (reservere mest da, alle keepere foruten den jeg bruker nå er skadet xD (vil ha adler tilbake!)

 

Mine kjøp har gjort det greit. Min spiss Nöthe spiller sånn ok rundt 7 hver kamp, men får som regel ett mål med seg og det er vel det som teller ^^ Schmelzer spiller litt bedre, men vil han skal ramp up for den prisen jeg betalte ^^ Fikk også en ny ung spiss, men må vente til han er tilbake fra lån neste sesong før jeg får han. Kevin Volland fra Hoffenheim, noen som har noe erfaring med han? Hadde fine stats i Poacher position så slo til, måtte ikke gi mye for han, bare 46 mill.

 

Så overall fornøyd. Ser ut at Ballack går fra meg neste sesong siden han har "leaving on free transfer" noe som er synd, for han spiller veldig bra på min Att mid posision. Blir vanskelig å erstatte med det første. De jeg virkelig vil ha der er seff Götze (blir vel en goooood stund, if ever til :p) eller kanskje even Müller. Begge er veldig syke der ^^. Tar også Özil hvis sjansen byr seg (tviler nok sterkt på det og) siden han er min fav tyske spiller atm, vært det siden sist VM.

 

Phew lang post, nå er det kveld!

Lenke til kommentar

Heltyske Leverkusen cruiser videre. Sliter litt i champions league. Må vinne mot Barca neste kamp for å komme videre, forrige kamp mot dem hadde jeg nesten i lomma til jeg fikk et rødt kort. I ligaen ligger jeg øverst med 4 poengs forsprang over Köln (yeh really :p)

 

Laget spiller veldig bra nå, Schürrle er totalt godlike for meg. Prøvde Kießling et par kamper og han spilte utrolig bra noen kamper. En kamp gikk han fra midtbanen, dribblet 3 stykker og satte et skudd fra 16 meter i nota.... Hans stats tilsier ikke noe av det! :p

 

Men prøver videre, ser at penger jeg får av den tyske cupen er MASSE :S

 

Ledet 3-1 mot Barca men OM slo Napoli så kunne ikke komme videre uansett. Så snudde dem det til 5-3 hehe. Jaja

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Har møtt på et aldri så lite problem som gjør at jeg ikke får spilt FM mer. Når jeg skal starte kamper kommer jeg til skjermen hvor det står "Setting up match" eller noe i den dur, altså like før man ser lagoppstilling og går til team talk. Der fryser PCen og går i omtrent total deadlock. Det tar altså en evighet å åpne programmer, laste nettsider osv, og FM står bare der i lås. Det tar ca. en time før det går an å gjøre noe igjen, og da fungerer spillet som det skal frem til neste kamp.

 

Noen tips til hva jeg bør gjøre? Har prøvd å restarte både FM og maskinen uten at det hjelper, og jeg har altså spilt to kamper etter at problemet oppsto og fått samme greia begge gangene, så det er ikke en tilfeldig greie.

Lenke til kommentar

Nettopp startet en save der eg starter uten jobb, nå har eg fått jobb hos Kongsvinger og første sesong er ferdig, selv om eg kom inn på slutten. Rett etter siste kamp, så får eg et tips om at Damien Plessis er uten klubb og krever kun 7,5 tusen i uken. Han godtar tilbude, så nå håper eg han ikkje får noen betre tilbud fra andre klubber.

 

Årets signering? :D

 

:dremel:

post-196918-0-53556100-1340580141_thumb.png

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med første sesong i Southampton. Endte overraskende med solid seier i Championship. Noen som har forslag til spillere som kan signeres til første sesong i Premier League? Spesielt back-plassene trenger en oppdatering. Jobber med en del signeringer, men hadde vært kult med noen ekstra tips :)

Lenke til kommentar

Startet en save for litt siden uten klubb. Fikk selvsagt tilbud med en gang fra den rutinerte klubben bærum. Skaffet meg et helt nytt lag av spillere jeg aldri har hørt om som ikke hadde kontrakt. Startet serien med uavgjort og tap, men har sakte jobben meg opp nå på 4. plass i 1.Divisjon. Har vel en gjennomsnittsalder på 22 eller noe i den duren, så har mange unge talenter, men det tar jo en stund før de talentene vises da :p

Lenke til kommentar

3 plass med Leverkusen. Fornøyd. Får bedre spiss til neste sesong og kjøpt 2 unge forsvarere, Friedrich er ikke god nok lengre. Kjøpte Stafan Bell for midtstopper, perfekte tall for posisjonen og blir bare bedre.

 

På høyre fikk jeg talentet Julian Koch fra Dortmund for slikk og ingenting. Prøvde meg først på Sebastian Jung, men Frankfurt ville ha 115 mill for en spiller som er verdt 20, så sa blankt nei og fikk Koch, 1 dag senere ble Jung sur og forlangte å bli solgt, ble offered til meg for 45 mill, men hadde jo allerede signert Koch så sa nei igjen XD.

 

Ballack og Alder ut av laget siden de ikke ville signere ny kontrakt. Holtby fikk Ballacks plass og min reserve keeper har spillt aldeles utmerket så får Adlers plass ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...