The Redmen Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Når lagmøte først blir nevnt. Føler dere det er viktig? Har nesten ikke brukt det selv av den grunnen at jeg ikke behersker det og det funker ikke siden jeg ikke kan det.. Noen tips? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Var det positiv moral før siste kommentaren din? Den siste kommentaren er den avsluttende meldingen til hele laget, og hvis du er skuffet over en god reaksjon er det klart at noen blir gretne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har aldri hatt noe problem med lagmøte egentlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Selger en meget sutrete og ekkel Valon Berisha til Rosenborg for 17 millioner når han er ute etter en overgang til en større klubb (selv om vi vant serien og skal prøve å komme oss inn i CL-gruppespillet) og henter inn dette til litt mer enn halvparten av pengene jeg fikk inn. Klager ikke. Er jo faen meg god nok for en klubb nærme toppen av PL allerede. Og eg ler raka vegen til banken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Næh. Han mangler kreativitet, flair, strength osv til det. Endret 22. juni 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Sett på engelsk Og redd for å vise navnet ditt? xD Whops plutselig mange posts her Der skjønner vel hvem den var til ^^ Starter min "Alle skal være fra landet laget kommmer fra challenge" Tok random på alle øverste div lag i Italia, England, Tyskland og Spania og det ble Leverkusen. Må selg en del ikke tyskere og hente inn mer tyskere. Mange klassespillere som går ut ^^ Spennende å se hvordan det går. Endret 22. juni 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Noen her som har spilt online i over en sesong? Jeg og noen venner spilte litt tidligere i kveld, men det går jo så ekstremt sakte og det blir utrolig kjedelig! Hva har dere gjort for å holde ut så lenge? Endret 22. juni 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ha på noe annet i bakgrunnen? ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Når lagmøte først blir nevnt. Føler dere det er viktig? Har nesten ikke brukt det selv av den grunnen at jeg ikke behersker det og det funker ikke siden jeg ikke kan det.. Noen tips? Lagmøte kan ordne opp i dårlig moral i laget i nedgangsperioder. Om det virker eller ikke er forskjellig fra lag til lag/gang til gang. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Vi prøvde, men det endte opp med at en av oss alltid glemte tiden helt. Dette kan vel også være grunnen til at det gikk så utrolig tregt i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er da bare å spille med tidslimit på hvor lenge folk kan bruke på en tur det. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det var jeg faktisk ikke klar over var mulig.. Takk for tipset! Hvordan fungerer det da? Er det tidslimit på hele runden eller etter at en person trykker neste? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Etter at en person trykker neste, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det tror jeg dessverre ikke ville fungert blant oss som spilte. Vil tro en av oss ville trykket videre så fort vi var ferdige for å irritere de andre. Men takker for tipset! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Grr, hater lag som jeg ikke får fyllt opp med coaches... Liker egentlig ikke first team coach og youth coach Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det tror jeg dessverre ikke ville fungert blant oss som spilte. Vil tro en av oss ville trykket videre så fort vi var ferdige for å irritere de andre. Men takker for tipset! Er vel bedre det enn å bli irritert over å vente for lenge. Grr, hater lag som jeg ikke får fyllt opp med coaches... Liker egentlig ikke first team coach og youth coach Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det tror jeg dessverre ikke ville fungert blant oss som spilte. Vil tro en av oss ville trykket videre så fort vi var ferdige for å irritere de andre. Men takker for tipset! Er vel bedre det enn å bli irritert over å vente for lenge. Nja, kommer litt an. Endte opp med at jeg ble FM-rapet siste overgangsdag og ikke fikk kjøpt Hazard med Arsenal. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Mer lønninger, og finner som regel aldri gode coaches med working with youngsters uansett. Fått fikset laget mitt nå, solgt alle ikke tyske spillere, kjøpte to for å fylle de værste plassene Schmelzer fra Dortmund for 110 mill for venstre back (måtte selge Kadlec) Og en ung spiss Nöthe for å ha en poacher som enslig spiss, min taktikk krever en god poacher så får se, min beste gamle spiss Kiessling var helt ubrukelig på finishing og composure :S Skulle egentlig trengt en høyre ving også... Får se om jeg får skrapet noen penger til det. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvor mye penger har du igjen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Meh var lite, 40 mill ^^ Karim Bellarabi var ok på venstre høyre (doh) kanten, er ung også så skal trene han riktig der. Resten av midtbanen er jo verdensklasse med Schürrle på venstre kant, Ballack (gammel ja, men holder enda) som att mid, Rolfes og Bender på midten. Endret 23. juni 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå