Brawler Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Tror dere grafikkmotoren kommer til bli slik den er nå i flere år fremover, eller vil de forsøke å få spillet til å se bedre ut? Endret 20. juni 2012 av Brawler Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tviler det er hovedfokuset dems. Jeg var fornøyd med teksten helft fra 97/98 der jeg startet så ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Håper virkelig det ikke er noe de prioriterer. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Slapp av, Reina kjem til å forsette ut 2040. hehe det er han jeg frykter mest, hvem i all verden skal jeg ta utenom ^^ har en ung fransk keeper som jeg har trent godt og brukt i endel cup kamper og liga kamper og han begynner å bli god men tviler på jeg er så flink med å høste talentet at han blir på samme kvalitet som reina ^^ Frykter og at jeg mister skrtel, sinnsyk forsvarspiller,scorer 20 mål hver sesong Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tror dere grafikkmotoren kommer til bli slik den er nå i flere år fremover, eller vil de forsøke å få spillet til å se bedre ut? vil tro at de forbedrer motoren litt bedre ja, personlig bruker jeg bare 2d viewen ettersom det er kjappere,mer oversiktelig og jeg liker det bedre. 3Den og animasjonen ser jo ut som den ble laget i 1999 så der burde man kunne gjøre forbedringer, men trengs vel egentlig ikke, er ikke det som er det viktigste med spillet ^^ vet ikke helt hva jeg vil forandre utenom at når spillere som jeg har kjøpt og trent opp i klubben i 3 år ikke teller som spillere som har vært der i 3 år(hentet dem f.eks når de var 16-17) og så trenger jeg spillere som har vært i klubben i 3 år pga den idiotiske champions league regelen hvor man må ha 8 egenutviklete spillere. En utrolig irriterende bug. Annet enn det så synes jeg nesten fm2012 har vært det beste i serien, er ihvertfall oppe der med legendariske cm01/02! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Tok Viking fra 11. til 7. på tabellen i de 10 kampene jeg hadde til rådighet forrige sesong. I løpet av vinteren ble det handlet inn en hel haug med degoser fra Brasil, Mexico og Spania på free transfer, i tillegg til Ecuador-legende Ivan Hurtado, som med sine 36 år og 165 landskamper gir oss masse midlertidig rutine bak. Ble i tillegg tatt over av Ingebrigt Steen Jensen (grøss) og jeg tror det har gitt meg litt mer å rutte med, uten å ha klare tall på dette. Fikk, noe overraskende, snappet opp stortalentet Adryan fra Flamengo. Han bør gi meg noen gode kamper før han tar turen videre til en bedre divisjon om et par år. Slengte inn et bud på Crisetig og fikk det akseptert uten at kontraktsforhandlingene gikk helt veien. Et år etter at jeg tok over laget ligger vi nå på en god andreplass i Tippeligaen, like bak Molde. Tok veldig lang tid å drille inn formasjonene før sesongstart, og det kostet oss garantert noen poeng, men en spiss som scorer mål i hver kamp (bør ta trademark på dette snart) og en helt vill offensiv midtbane har skaffet meg mål i flertall. Kjører kompromissløst på med samme superoffensive 4231 som jeg brukte på United-saven selv om keeperen og backrekka ikke på noen som helst måte gjør det taktisk lurt Kjøpene så langt (noen er helt nye og har derfor ikke spilt mange kamper): Ivan Hurtado Definisjonen på erfaring, men også en jævlig god stopper, selv om det har gått raka vegen nedover med statsene siden han signerte for et drøyt år siden. Kostet 1,1 millioner kroner og gir meg god dekning på en forholdsvis tynn plass i ca. to år. Er også gull verdt med tanke på at han kan ta unge spillere med lav determination som lærling og gi dem en solid boost der. Bruno Rodrigues Unggutt som jeg har kjennskap til fra tidligere saver. Veldig pasnings- og driblesterk til å være så ung, selv om han også mangler en del på mange områder. Er kun 18 år og blir gitt 4,5 stjerner i potensiale, så jeg regner med at prisen på fire millioner vil bli sett på som lav når han blir godt opp i årene og har utviklet seg litt. Har flust med grønne piler veldig ofte, så utviklingen har skutt fart med en gang. Bofo Bautista Denne meksikaneren er rimelig gammel, men fortsatt et kreativt geni sammenlignet med flesteparten av TL-spillerne. Kom gratis til klubben, men slo dessverre ikke til som jeg hadde håpet på (og mtp. alderen har jeg ikke råd til å vente) og ble solgt for en million til Grasshoppers. Profitt er profitt... Javi Flores Man må jo ha litt spansk teknikk i det offensive leddet. Javi Flores var gratis, forholdsvis ung og skamgod som kreativ kraft. Han har også slitt litt ut av startblokkene, men det er åpenbart noe mer der som vil titte frem når han blir mer vant med norsk kultur. Hvis det åpenbart ikke funker om et års tid vil jeg nok uansett få en behagelig slant for fyren, så investeringen er skuddsikker uansett hva som skjer. Alessandro Trengte en hurtig avslutter på topp, som vanlig, og Nevland er jo ikke akkurat skapt for den rollen. Alessandro er rutinert og veldig dreven på det som gjør en spiss god. Har hamret inn mål for meg siden han kom hit og er den desiderte målkongen i Tippeligaen. Kostet 2,4 millioner, men er verdt hver krone. Uten han ville jeg ikke vært i nærheten av toppen. Walter Minhoca En brasilianer med direkte forstyrrende små øyne. Ble hentet gratis som backup på spissplass og har følgelig ikke fått spilt så mye. Har ikke rukket å etablere seg på de få kampene han har fått og vil nok bli solgt tidlig, sånn som Alessandro holder på. Har en ganske god verdi allerede, så igjen, skuddsikker investering. Carles Planas Ok venstreback med talent. Har bare Bertelsen som holder mål der, så en backup måtte til. Vil nok bli førstevalg innen kort tid, såfremt utviklingen er god. Enda en fri transfer, dette. Willian Impulssignering på fri transfer som resulterte i at Bofo Bautista gikk ut vinduet. Har startet helt hårreisende bra og er en målbevisst jævel, så jeg vil garantert ha nytte av han her. Har også flere år foran seg enn Bautista. Ikke kjempefantastiske stats, men absolutt godkjent. Stefan Aase Endelig en norsk spiller. Får 4,5 stjerner av speideren og jeg trenger spillere som ikke tar opp plass på listen over spillere som ikke er homegrown. Fremtidstalent til en halv mill og intetsigende lønn. Meh. Niklas Henningsen Veldig god allerede. Speiderrapporten inneholdt bare lovord og prisen var på skarve 1,5 millioner. Blir HG med tiden og antakeligvis Tippeligaens soleklart beste stopper, hvis stjernene (fem blanke, fine gullstjerner) er noe å stole på. Adryan Han her er jo kjent internasjonalt som et stort talent. Kostet greit med penger, med en prislapp på 8 millioner, men fy faen som han vil være verdt det. Skal trenes av Willian og bli mentalt sterk, også kommer han til å sette fyr på hele jævla ligaen. Bare vent. Ligatabellen: Scorer flere mål en samtlige, selv etter en litt treg start. Har tapt poeng mot bunnlagene som har elendig moral (er det bare hos meg dette skjer?) og vært kruttsterk mot middelhavsfarerne. Kampen mot Molde er alfa og omega, og vil spilles i fjerde siste serierunde, men om det går i stå før den tid er det mange gode lag som følger hakk i hæl. Blir spennende innover mot november, i hvert fall! Endret 21. juni 2012 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Nokon her som har link til det eg trenger for å spele lavare divisjonar i Norge`? Edit: Nvm Endret 21. juni 2012 av archanios Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 entusiasmen for fm får seg en liten oppsving på sommeren digg å ligge i solen på terrassen å spille ! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 2dre sesong med Mosjøen ferdig. Seriemester, total dominans i 3div. Får se i 2 div ^^ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Første jobben ble utrolig nok Viking som ligger på 11. plass i Tippeligaen. Målet er å vinne Tippeligaen så fort som mulig og forte meg til første og beste jobb på balløya. Hvordan i all verden er det mulig? Jeg startet med samme premiss, og etter seks måneder i Mandalskameratene med utrolige resultater og sjokkledelse i ligaen søkte jeg på den ledige jobben i Lillestrøm. "Lillestrøm ler av interessen fra..." var svaret jeg fikk. Dette er selfølgelig realistisk, men inspirert av deg prøvde jeg meg. Hvilken ligaer og hvor langt ned i det norske systemet har du egentlig med? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Har med alt fra England (altså ned til Blue Square North/South) og øverste divisjon i Spania, Italia, Frankrike, Norge, Mexico, Brasil, Argentina, Nederland, Frankrike, Tyskland og Portugal. Planen var å begynne i England, men jeg søkte på alt som var i begynnelsen for å få meg en jobb tidlig (blant annet AC Milan og Atletico Madrid) og fikk følgelig jobben hos Viking, av en eller annen grunn. Har vunnet serien i mitt andre år nå og ser meg ikke bakover. Tippeligaen er forferdelig lett hvis man får et greit lønnsbudsjett å jobbe med. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ah, det forklarer det, du får nok tilbud fra en toppliga snart Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Nja, har mot alle odds blitt litt glad i mitt hel-brasilianske angrep og klubben generelt. Drar nok ikke før jeg får tilbud fra en potensiell CL-vinner. Målet er nå å ta VIking forbi CL-gruppespillet, men jeg er veldig klar på at jeg kommer til å forlate VIking innen to-tre år. Orker ikke mangelen på homegrown talenter. Halve laget består av spillere fra Sør-Amerika, og det går ikke an å fortsette sånn i lengden. Regner med at mangelen på talenter fra egne rekker vil ta knekken på motivasjonen før eller siden, rett og slett. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det er derfor jeg startet en slik save òg. Norsk liga er veldig lett, så med en gang jeg får fotfeste i 1-div går veien fort til Tippeligaen, CL og så et bra lag i en av de største ligaene. Tenker jeg skal prøve å ta ligagull i alle de store landene. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Viss dere har tålmodghet og føler dere trenger en skikkelig utfordring som gjerne tar lang tid. Så anbefaler jeg denne; http://www.fmnorge.com/index.php/topic/15638-the-pentagon-challenge-2012/page__p__452227__fromsearch__1#entry452227 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Mosjøen er faktisk SYKE! Møtte de i kvartfinalen i cupen med Vålerenga. Spilte 3-3 og det endte i straffekonk der jeg heldigvis vant. Ikke undervurder de nei Endret 22. juni 2012 av Celusion Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Må vel se på laget til RBK der og da. Haha Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Var ikke det beste laget de sendte nei, men ikke det værste heller ^^ Slo Sandefjord neste cupkamp 4-3, Andreas Strand 4 mål. Gleder meg ikke til han legger opp Tenkte jeg skulle starte ny save, med et top div lag (ikke det beste laget da) i en eller annen liga (ikke England tror jeg) og ha bare spillere fra det landet i laget. Tror enten Tyskland eller Italia, får se Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Er det meg som ikke snakker skikkelig norsk her eller? Fatter ikke denne reaksjonen på et lagmøte... Endret 22. juni 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå