Stonemeister Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har gått litt lei United-saven etter ørten strake liga- og cup-gull, så startet som sunday footballer uten jobb. Første jobben ble utrolig nok Viking som ligger på 11. plass i Tippeligaen. Målet er å vinne Tippeligaen så fort som mulig og forte meg til første og beste jobb på balløya. Har hentet inn en unggutt ved navn Bruno Rodrigues fra Botafogo, som akkurat ikke nådde opp til å bli en squad player på United-saven. Regner med at han da vil holde koken i Norge, i hvert fall. Ellers er spissplassen forferdlig tynn, og en erstatter for Nevland må inn etter sesongslutt. Resten av laget er jeg forsåvidt fornøyd med. De Lanlay og Berisha-brødrene gir meg jo litt talent å utvikle også. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Mosjøen saven min kræsjet igjen etter en sesong... Noen andre som har samme problem? :S Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Av erfaring vet jeg at Valon blir sykt god. Spiller vel i Real Madrid i min save. De Lanlay og Veton ble kumøkk. Har du med helt ned til 2.div? Jeg fikk kun jobbtilbud i 2-divisjon i min "uten jobb" save. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg fikk tilbud om 2.div i norge, laveste i Hellas (fordi jeg setter meg som Gresk som 2.nasjon) og i USA når jeg startet uten jobb som hobbyspiller. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Mosjøen saven min kræsjet igjen etter en sesong... Noen andre som har samme problem? :S Er på slutten av andre sesong med Skogn IL. Gått greit sålangt. Men bruker jævelsk lang tid på å loade 6-7 Oktober, da det er junioropptak. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Funka nå etter jeg loaded en gammel autosave, får håpe det fortsetter Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kjøpte noen spillere for å erstatte de som dro til høyere lag. Kjøpte en midtstopper fra Mo IL og styret sier de er skuffet at jeg kjøpte han, ser ikke problemet siden han er veldig god for 3 div Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Sikkert fordi Mo og Mosjøen er bitre rivaler. Endret 19. juni 2012 av Konamixx Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vet jo det, kommer jo fra der Men snapper jo deres beste spiller fra dem Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fekk ein del problem med Everton når eg "stjal" eit stort talent frå Liverpool, betalte 300K £ for han.. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 har en eventyrlig save med liverpool hvor jeg har vunnet alt som er å vinne de siste 7 årene, begynte med at jeg i første sesong slet noe enormt i begynnelsen men hadde ett utrolig siste halvår mye takket være smarte kjøp iaquinta og pablo aimar, gamle rutinerte spillere som hevet spillet betraktelig, etter det så fikk jeg penger og kjøpte meg vagner love og christian eriksen, to utrolig bra kjøp som fortsatt er i klubben og hjelper meg. Det jeg også gjorde var at jeg følte det var for lett med liverpool så ved siden av å trene dem så trente jeg også accrington stanley, som er ett lag i 3 divisjon, jeg tok over dem da de lå 19 poeng bak opprykk og 2 poeng foran neddrykstreken, og jeg greide jaggu pinede å karre dem til playoff og senere rykket opp^^ Mistet alle spillerne i accrington da de skandaløst ikke ville spille videre, så jeg var nødt til å hente 25-30 free transfer spillere, og for en eller annen grunn så hadde jeg flaks med mange av disse og jeg rykket opp ved å vinne 2 divisjon(taktikken jeg bruker bare fungerte strålende med spillerne jeg hentet^^) når jeg var i championship gikk ting til helvete og endte opp med at jeg rykket ned, med en spiller som jeg hadde lovet 1 milliard i klausul om vi rykket ned, så jeg bare enkelt å greit sa opp jobben. Utrolig bra taktikk som gjorde alt dette mulig, spilte altså med 4222 , offensivt og direkte med den høyeste og beste på hode på første stolpe(utrolig hvor mange mål skrtel greide å score i hver sesong) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg pleier kjøpe opp Man U-talenter som ikke får spilletid i den klubben når de runder 20 selv om jeg leder andre PL-klubber. Styret og fansen pleier være sure helt til spilleren slår igjennom, noe som gjerne tar et par uker Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 når jeg var i championship gikk ting til helvete og endte opp med at jeg rykket ned, med en spiller som jeg hadde lovet 1 milliard i klausul om vi rykket ned, så jeg bare enkelt å greit sa opp jobben. hahahaha, er det dette som er trikset hvis du ikke har råd til å betale spilleren det han ønsker i mnd? Du gir han en vill nedrykksklausul Si meg, prøvde spilleren å sabotere for resten av laget slik at dere rykket ned fortere da eller? hahaha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 når jeg var i championship gikk ting til helvete og endte opp med at jeg rykket ned, med en spiller som jeg hadde lovet 1 milliard i klausul om vi rykket ned, så jeg bare enkelt å greit sa opp jobben. Smaaaart Lenke til kommentar
mjefa Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tror dere han er blir god ? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jepp, han har vore I Arsenal,RM og Barcelona på min save. Endret 20. juni 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 er merkelig å spille i 2018 når mange av de spillerne du er vant med har blitt retired ^^ Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Slapp av, Reina kjem til å forsette ut 2040. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå