Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Har gått litt lei United-saven etter ørten strake liga- og cup-gull, så startet som sunday footballer uten jobb. Første jobben ble utrolig nok Viking som ligger på 11. plass i Tippeligaen. Målet er å vinne Tippeligaen så fort som mulig og forte meg til første og beste jobb på balløya. Har hentet inn en unggutt ved navn Bruno Rodrigues fra Botafogo, som akkurat ikke nådde opp til å bli en squad player på United-saven. Regner med at han da vil holde koken i Norge, i hvert fall. Ellers er spissplassen forferdlig tynn, og en erstatter for Nevland må inn etter sesongslutt. Resten av laget er jeg forsåvidt fornøyd med. De Lanlay og Berisha-brødrene gir meg jo litt talent å utvikle også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en eventyrlig save med liverpool hvor jeg har vunnet alt som er å vinne de siste 7 årene, begynte med at jeg i første sesong slet noe enormt i begynnelsen men hadde ett utrolig siste halvår mye takket være smarte kjøp iaquinta og pablo aimar, gamle rutinerte spillere som hevet spillet betraktelig, etter det så fikk jeg penger og kjøpte meg vagner love og christian eriksen, to utrolig bra kjøp som fortsatt er i klubben og hjelper meg.

 

Det jeg også gjorde var at jeg følte det var for lett med liverpool så ved siden av å trene dem så trente jeg også accrington stanley, som er ett lag i 3 divisjon, jeg tok over dem da de lå 19 poeng bak opprykk og 2 poeng foran neddrykstreken, og jeg greide jaggu pinede å karre dem til playoff og senere rykket opp^^

 

Mistet alle spillerne i accrington da de skandaløst ikke ville spille videre, så jeg var nødt til å hente 25-30 free transfer spillere, og for en eller annen grunn så hadde jeg flaks med mange av disse og jeg rykket opp ved å vinne 2 divisjon(taktikken jeg bruker bare fungerte strålende med spillerne jeg hentet^^)

 

når jeg var i championship gikk ting til helvete og endte opp med at jeg rykket ned, med en spiller som jeg hadde lovet 1 milliard i klausul om vi rykket ned, så jeg bare enkelt å greit sa opp jobben.

 

Utrolig bra taktikk som gjorde alt dette mulig, spilte altså med 4222 , offensivt og direkte med den høyeste og beste på hode på første stolpe(utrolig hvor mange mål skrtel greide å score i hver sesong)

Lenke til kommentar

når jeg var i championship gikk ting til helvete og endte opp med at jeg rykket ned, med en spiller som jeg hadde lovet 1 milliard i klausul om vi rykket ned, så jeg bare enkelt å greit sa opp jobben.

 

hahahaha, er det dette som er trikset hvis du ikke har råd til å betale spilleren det han ønsker i mnd? Du gir han en vill nedrykksklausul :p

 

Si meg, prøvde spilleren å sabotere for resten av laget slik at dere rykket ned fortere da eller? hahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...