RamGuy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er jeg forsåvidt enig i, Sports Interactive tar relativt små steg hvert år og spiller "safe" og kunne gjerne slått litt mer på stortromma, men når jeg kan få FM12 til 250kr og spillet er beinsolid hvert eneste år så er det ingenting å klage på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Synes nå de faktisk har utviklet en hel god del i år. Synes det har vært mer nytt i år enn tidligere år. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg og, i grunn. Årets FM har i tillegg noen av de beste nyvinningene jeg har sett. Team meetings med tone, f.eks. Aldri kunne hatt noen vettuge team meetings før. Her tok jeg for meg Liverpool-stallen før sesongen sparka i gang og bare "Assuringly: I believe this squad is good enough to win the league" og alle spratt opp i moral. Deretter ba jeg kaptein Gerrard om å si noen ord og han bare noe sånt som FUCK YEAH I AGREE LETS KICK ASS (bare på uforståelig scouserdialekt). Akkurat der og da visste jeg at dette, dette blir det beste FM så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) FACHK YEA, I AGCHREE! LETCRCH'S KICHK ARCH! Men ja, ser lovende ut med dette nye tone-systemet. I tillegg liker jeg at man faktisk KAN snakke med hele laget. Før var det jo bare "arranger teammøte" og så var det gjort. Du stod igjen uten noen svar. Endret 20. oktober 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Ja, nå er det liksom akkurat som spillersamtale, bare at du kan følge opp med å enten spørre kapteinen om han vil si noe, eller om noen andre (adress the room) vil si noe. Funker som faen på moralen, hvertfall hvis du er outsider og uttrykker at du har tro på laget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen aspirerende managere som trenger dressko? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha. Det er utrolig hva de kommer med. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fant forørvig en morsom sak på en av de gamle FM11 savene mine nå nettopp: 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tok en prat med CDON på chat. Tier på at de ikke holder løftet sitt: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Får du ordnet en deal med dama der, burde du være fornøyd om du får spillet senere Forsåvidt også rimelig sick med Per Verner i Real Madrid. Har hatt troa på fyren lenge nå! Endret 20. oktober 2011 av Shurger 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Forsåvidt også rimelig sick med Per Verner i Real Madrid. Har hatt troa på fyren lenge nå! Helt klart et trenertalang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Får du ordnet en deal med dama der, burde du være fornøyd om du får spillet senere Sjansen for at det var hun jeg snakket med da? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Det finnes ingen supportsider som viser bilder av de faktiske ansatte på support (Unntatt NetCom, der vet jeg for sure at det faktisk er de menneskene som svarer deg). Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Da fikk jeg min lisensnøkkel på e-post og via mine sider --> on demand --> mine spill. Knotet denne inn i Steam og nå er pre-load i full gang med nedlasting! Synd det var så mye rot med kundeservice og informasjonen rundt hvor tydeligvis ingen ante hvordan dette ville fungere i praksis, men det fungerte akkurat som jeg hadde håpet og ønsket! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Twitter-moro: LeoKhenir @ctaraldsen Hva er det du prøver å si? ctaraldsen @LeoKhenir At det kanskje ikke er så lenge til jeg får laptopen. Kanskje til neste helg! LeoKhenir @ctaraldsen Jaggu! Jeg skal se om jeg kommer meg gjennom Bioshock 1 og Bioshock 2 før det blir FM på meg... ctaraldsen @LeoKhenir Du trenger ikke spille FM helt enda! LeoKhenir @ctaraldsen Skal jeg vente med å spille i sympati for deg? ctaraldsen @LeoKhenir Var ønsket mitt ja. LeoKhenir @ctaraldsen Ja, vel, vi kan vel få til HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare 7 timer og 16 min igjen nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare 7 timer og 16 min igjen nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg kjøpte spillet på footballmanager.com, kan jeg predownloade jeg også? Har ikke fått noen epost eller noe. Endret 20. oktober 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 CDON har enda ikke sendt det enda, er det noen som har bestilt med CDON og har fått det sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå