Syncz Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Hans spill, hans regler. Gjør det ikke selv, saver bare i tilfelle crash eller noe, hatt et par ganger windows update slår pcen av eller ikke ser strømkablen er i. Men ja folk kan jukse så mye de vil så lenge de bare spiller med seg selv 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Det er høst 2026 og Alfredo di Stefano er fortsatt direktør i Real Madrid. Ifølge Wikipedia vil han på det tidspunkte være 100 år gammel. Godt moden, med andre ord. Lenke til kommentar
Simmix2 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Hallo! Jeg ble voldsomt gira på å starte opp en save med lokallaget mitt, Spydeberg, i kveld. Problemet er bare det at jeg ikke kan gjøre det, siden fmnorge.no er nede, og jeg ikke har lasta ned databasen på forhånd. Er det noen her som kan sende meg linken for 6.div på mail? [email protected] Hadde vært fantastisk om noen kunne gjort dette!! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Hallo! Jeg ble voldsomt gira på å starte opp en save med lokallaget mitt, Spydeberg, i kveld. Problemet er bare det at jeg ikke kan gjøre det, siden fmnorge.no er nede, og jeg ikke har lasta ned databasen på forhånd. Er det noen her som kan sende meg linken for 6.div på mail? [email protected] Hadde vært fantastisk om noen kunne gjort dette!! Sendt ^^ 1 Lenke til kommentar
Simmix2 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 For en helt du er!! TAKK! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Oida, heltestatus på noe som tok 30 sec, ikke værst Var da absolutt ikke noe problem =) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Klart han kan spille hvordan han vil? Men er latterlig pysete uansett! Hva skal du spille for, hvis du skal vinne hver kamp(med juks)? Ordtaket "ballen er rund" funker jo ikke lengre da, om du lagrer spillet før kamp, og eventuelt taper, for så å bare hente spillet på nytt? Var forsåvidt ment til hissige Thommesen Endret 17. juni 2012 av elx90 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg lagrer alltid før alle kamper ja, men exiter ikke om jeg taper nei. Vi snakker om gjentatte møter i både tippeliga og cup. Solgte forresten Stoor til PSV, kunne ikke si nei til 14 mill når jeg kun hadde 200k igjen av overgangsbudsjettet mitt. Forslag til en super Venstreback? Alexander Groven. Kjøpte ham helt i starten på min AaFK-save, han danket greit ut Jo Nymo Matland etterhvert, men usikker nøyaktig når det var. Nå er han på landslaget. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Og i kategorien syke overgangssummer. EDIT: Nå med rett bilde Når vi snakker om sola... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 150kr, hahahaha genialt. Colapenger kommer alltids godt med Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Da tror jeg heller at jeg ville gått gratis, om jeg var den spilleren Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Min Mosjøen save ble korrupt, starter på nytt. Hadde bare gått en sesong så var ikke så irriterende ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Når vi snakker om sola... Viktig å ha penger til kaffeservering når det er dugnad i klubben. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2012 Og i kategorien syke overgangssummer. EDIT: Nå med rett bilde Når vi snakker om sola... Haha. Virkelig noen badass summer det er snakk om her! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Handler som fulle sjømenn!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Lagrer aldri før kamper, ei heller foran CL finale. Taper jeg så prøver jeg igjen neste år! Det er jo dette som er sjarmen med FM, oppturer og nedturer 1 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Lagrer aldri før kamper, ei heller foran CL finale. Taper jeg så prøver jeg igjen neste år! Det er jo dette som er sjarmen med FM, oppturer og nedturer Er helt enig, men FM klikker hele tiden, gir meg en feilmelding og exiter seg selv. Så derfor lagrer jeg alltid før og etter kamper, så jeg slipper å gjøre så mye om igjen, eventuelt med annet resultat Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Ser den, har på månedlig auto-save jeg. Har ikke klikka for meg enda faktisk. Spiller på mac, vet ikke hvordan pc-klienten er.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Er ikke værre enn at man har på månedlig eller ukendlig autosave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå