Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo! Jeg ble voldsomt gira på å starte opp en save med lokallaget mitt, Spydeberg, i kveld. Problemet er bare det at jeg ikke kan gjøre det, siden fmnorge.no er nede, og jeg ikke har lasta ned databasen på forhånd. Er det noen her som kan sende meg linken for 6.div på mail? [email protected]

 

Hadde vært fantastisk om noen kunne gjort dette!!

Lenke til kommentar

Hallo! Jeg ble voldsomt gira på å starte opp en save med lokallaget mitt, Spydeberg, i kveld. Problemet er bare det at jeg ikke kan gjøre det, siden fmnorge.no er nede, og jeg ikke har lasta ned databasen på forhånd. Er det noen her som kan sende meg linken for 6.div på mail? [email protected]

 

Hadde vært fantastisk om noen kunne gjort dette!!

 

Sendt ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart han kan spille hvordan han vil? Men er latterlig pysete uansett! Hva skal du spille for, hvis du skal vinne hver kamp(med juks)? Ordtaket "ballen er rund" funker jo ikke lengre da, om du lagrer spillet før kamp, og eventuelt taper, for så å bare hente spillet på nytt? :p

 

Var forsåvidt ment til hissige Thommesen

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Jeg lagrer alltid før alle kamper ja, men exiter ikke om jeg taper nei. Vi snakker om gjentatte møter i både tippeliga og cup.

 

Solgte forresten Stoor til PSV, kunne ikke si nei til 14 mill når jeg kun hadde 200k igjen av overgangsbudsjettet mitt. Forslag til en super Venstreback?

 

Alexander Groven. Kjøpte ham helt i starten på min AaFK-save, han danket greit ut Jo Nymo Matland etterhvert, men usikker nøyaktig når det var. Nå er han på landslaget.

Lenke til kommentar

Lagrer aldri før kamper, ei heller foran CL finale. Taper jeg så prøver jeg igjen neste år!

 

Det er jo dette som er sjarmen med FM, oppturer og nedturer :)

 

Er helt enig, men FM klikker hele tiden, gir meg en feilmelding og exiter seg selv. Så derfor lagrer jeg alltid før og etter kamper, så jeg slipper å gjøre så mye om igjen, eventuelt med annet resultat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...