Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes spillet er litt rart bygd opp. Spiller som Vålerenga, begynte i Januar 2012. Vant alle treningskamper overlegent og har vunnet alle kampene så jeg ligger øverst på tabellen. Har variert ofte mellom taktikker, noe som har fungert veldig bra. Men plutselig så er det stopp. Jeg klarer IKKE vinne mot Tromsø, går på tap etter tap etter tap. Virker liksom som om det er noen kamper du ikke skal vinne, som er "satt" på forhånd...

Lenke til kommentar

Ja, det er jo akkurat det! Er jo logisk at du endrer på din egen taktikk alt ettersom hva motstanderen bruker. Men jeg har nå brukt de 3-4 taktikkene jeg har variert på så langt i sesongen, uten hell på NOEN av de. Har kanskje noe med at mine viktigste spisser er skadet da men (pyttpytt) :p

Lenke til kommentar

Ja, det er jo akkurat det! Er jo logisk at du endrer på din egen taktikk alt ettersom hva motstanderen bruker. Men jeg har nå brukt de 3-4 taktikkene jeg har variert på så langt i sesongen, uten hell på NOEN av de. Har kanskje noe med at mine viktigste spisser er skadet da men (pyttpytt) :p

Men har du sett på hva slags taktikk og spiller Tromsø har for å prøve å kontre det?

Mitt lag jeg alltid sliter mot i PL er forøvrig Manchester United. Selv om det er på 2020-tallet og klubben bare er en skygge av hva den er i starten av spillet. Arsenal og City derimot, de pleier jeg ha god kontroll på. Real og Barca også.

Lenke til kommentar

Jeg lagrer alltid før alle kamper ja, men exiter ikke om jeg taper nei. Vi snakker om gjentatte møter i både tippeliga og cup.

Solgte forresten Stoor til PSV, kunne ikke si nei til 14 mill når jeg kun hadde 200k igjen av overgangsbudsjettet mitt. Forslag til en super Venstreback?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...