DJ_Dark Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Funka aldri hos meg det der. Dynamic går mer på hvilke spillere som vil til deg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at vaktene har en stri tørn ja, er jo rene folkehavet her.. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Og i kategorien syke overgangssummer. EDIT: Nå med rett bilde Endret 17. juni 2012 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Hahaha! Er vanvittige summer det er snakk om ja! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Synes spillet er litt rart bygd opp. Spiller som Vålerenga, begynte i Januar 2012. Vant alle treningskamper overlegent og har vunnet alle kampene så jeg ligger øverst på tabellen. Har variert ofte mellom taktikker, noe som har fungert veldig bra. Men plutselig så er det stopp. Jeg klarer IKKE vinne mot Tromsø, går på tap etter tap etter tap. Virker liksom som om det er noen kamper du ikke skal vinne, som er "satt" på forhånd... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Du har alltid en nemesis, laget du alltid sliter mot, uansett. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har aldri hatt noen "jeg ikke har muligheter å vinne mot" lag? Da er jo det taktikken din mot "hans" taktikk dårlig! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg opplever ofte å slite mot lag som spiller en spesiell taktikk ja. Om du er Harry Redknap så taper du jo de kampene fordi du ikke klarer å omstille ditt eget lag. Er du derimot Fergie så forandrer du din egen taktikk i de kampene for å øke sjansen for å unngå å tape. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Ja, det er jo akkurat det! Er jo logisk at du endrer på din egen taktikk alt ettersom hva motstanderen bruker. Men jeg har nå brukt de 3-4 taktikkene jeg har variert på så langt i sesongen, uten hell på NOEN av de. Har kanskje noe med at mine viktigste spisser er skadet da men (pyttpytt) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Sliter alltid mot feks Newcastle på St. James. Knuser dem hjemme, sliter alltid borte, uansett taktikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Ja, det er jo akkurat det! Er jo logisk at du endrer på din egen taktikk alt ettersom hva motstanderen bruker. Men jeg har nå brukt de 3-4 taktikkene jeg har variert på så langt i sesongen, uten hell på NOEN av de. Har kanskje noe med at mine viktigste spisser er skadet da men (pyttpytt) Men har du sett på hva slags taktikk og spiller Tromsø har for å prøve å kontre det? Mitt lag jeg alltid sliter mot i PL er forøvrig Manchester United. Selv om det er på 2020-tallet og klubben bare er en skygge av hva den er i starten av spillet. Arsenal og City derimot, de pleier jeg ha god kontroll på. Real og Barca også. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Klarte faktisk å vinne denne gangen, tok en mer defansiv holdning i kampen og da vant jeg 3-1. Haha, at det var alt som skulle til. GØYGØYGØY, har også ørten premier league lag som prøver å kapre Stoor og abdellaue, no way hose. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Det du nå sier, er at du lagrer spillet før hver kamp? Så exiter du om du taper? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 ... Og dette er et singelplayer spill. Han kan få spille akkurat hvordan faen han har lyst. Du setter dine regler, han setter sine. 1 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg lagrer alltid før alle kamper ja, men exiter ikke om jeg taper nei. Vi snakker om gjentatte møter i både tippeliga og cup. Solgte forresten Stoor til PSV, kunne ikke si nei til 14 mill når jeg kun hadde 200k igjen av overgangsbudsjettet mitt. Forslag til en super Venstreback? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Vilsvik er jo ok. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) ^ This. Kan slenge Messi og Ronaldo på Rosenborg hvis han vil ^^ Så lenge han trives har vi ikke noe med det Edit: Whops noen poster kom imellom. men men Endret 17. juni 2012 av Syncz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2012 Singelplayer-spill eller ei. Det blir for dumt når du starter på nytt hver gang om du taper en kamp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå