Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart det der med han spilleren. Ang Damiao er det flere sånne spillere. "Nokså" lav PA, men herjer så latterlig.

Ellers storkoste jeg meg under den kampen her. Brasil er nummer 1 på FIFA-rankingen, mitt Argentina er vel nummer 11. Dette er andre grupperspillskamp i Copa America. Effektivitet much?

post-61155-0-77194100-1339756748_thumb.png

Lenke til kommentar

Angrep er vel Argentinas sterkeste kort, er tynt baki der :p

Tja. Vil vel ikke helt klage på ratingen til forsvarerne mine i kampen heller. Satt virkelig og flira på 5 og 6-0. På overtid var Higuain rett ved å gjøre sitt sjette og. Gøy når sånt der skjer, fordel deg i alle fall.

Lenke til kommentar

Spiller med hensikt U i siste kamp mot Ecuador i gruppespillet av Copa America slik at de får det ene poenget mer enn Brasil, som dermed er ute, om jeg ikke tar helt feil. Likevel klikker fansen på meg for at jeg ikke vant. Herrefred, jeg kvitta meg nettopp med min største rival og tittelutfordrer.

EDIT: SÅ GÅR FAEN MEG DRITTEN VIDERE SOM BESTE TREER!! :wallbash:

Endret av DJ_Dark
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når han står med 12 mål og 11 assists på 24 kamper nå, lurer jeg på hvor god han kommer til å bli når han endelig lærer seg å slå pasninger. Her er forøvrig den andre inside-forwarden min (den første var Yann-Erik de Lanlay). Forøvrig, noen som vet hvorfor verdiene til norske spillere ikke skyter til værs? Har måttet selge noen grinete spillere som vil bort for langt under det jeg mener er markedsverdi pga. dårlig verdistigning. :closedeyes:

post-63678-0-25006100-1339775802_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Når han står med 12 mål og 11 assists på 24 kamper nå, lurer jeg på hvor god han kommer til å bli når han endelig lærer seg å slå pasninger. Her er forøvrig den andre inside-forwarden min (den første var Yann-Erik de Lanlay). Forøvrig, noen som vet hvorfor verdiene til norske spillere ikke skyter til værs? Har måttet selge noen grinete spillere som vil bort for langt under det jeg mener er markedsverdi pga. dårlig verdistigning. :closedeyes:

post-63678-0-25006100-1339775802_thumb.jpg

Intensiv pasningstrening på han der, og han blir temmelig syk for Norge.

Lenke til kommentar

Må ha fikset youth rating for Norge? Norge kommer ikke med sånne spillre i vanilla :p iallefall hvis han har mye å gå på

Hehe, må innrømme det har fristet innimellom, siden det er så uhyre langt mellom hvert stortalent fra Norge, men han her plukket jeg faktisk opp fra Rosenborg i 2. eller 3.sesong for £500k. Kommer mye godt derifra!

Men nå har jeg fått 'Good' youth facilities, så da er det iallefall to klubber som leverer talenter hvert år. Noen som vet om 'State of the Art' er mulig å få tak i i Norge? Forøvrig snålt at ingen av dere lurer på det samme som meg - hvorfor i h.. han ikke har fått debutert for Norge ennå. :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...