Syncz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville kjøpt det når det kom ut så det spørsmålet er urelevant :S Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hva ville DU/DERE gjort? Jeg har tidligere kjøpt et FM-spill på vårparten. Men det var til sterkt redusert pris. Om du synes det er kjipt å starte i 2011 uten å få med noen overganger som kommer nå i sommer kan du vel like gjerne vente. Jeg synes ikke slikt er så viktig. Jeg har også unnlatt å kjøpe en ny verisjon av spillet ved en anledning eller to fordi jeg syntes det som jeg allerede hadde var bra nok og spilte det lenge. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Grei debut for min unge regen ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dafuq. Slo nettopp Viking 13-0. Det vil si... reservelaget til Viking, som hadde en spiss i mål. Bug much? De fleste A-lagsspillerne spilte B-kampen dagen før og hadde 60-70% fitness. Haha. Merkeligste jeg har opplevd. Jaja, nå får jeg iallefall grei pluss i målforskjell. Vant forøvrig skuddstatistikken 33-0 (20-0 på mål). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Lasta ned en database som har til og med 6. div i Norge. Skal starte med det lokale laget, tenkte jeg.. Blir spennende. Kommet til 2030 med LFK, men saven begynner å bli såpass treig at jeg ikke gidder mer. Men motivasjonen er fremdeles på plass, så da blir det ny save.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 jævla bug, FM klikker alltid når jeg kommer til 4-6 desember...uansett hvilken fil jeg spiller med Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Prøvd å dra på ferie i den perioden, regner jeg med? :/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 selvfølgelig, er utrolig kjedelig fordi jeg hadde et så bra lag mtp at jeg spilte med HJK Helsinki Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Lasta ned en database som har til og med 6. div i Norge. Skal starte med det lokale laget, tenkte jeg.. Blir spennende. Kommet til 2030 med LFK, men saven begynner å bli såpass treig at jeg ikke gidder mer. Men motivasjonen er fremdeles på plass, så da blir det ny save.. Link? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) FY F**N! Er klar for Champions League i min tredje sesong med Blackpool, den andre i PL. Alt jeg trengte å gjøre var å ta poeng mot Tottenham i nest siste serierunde, og jaggu meg vant jeg! Endret 14. juni 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Lasta ned en database som har til og med 6. div i Norge. Skal starte med det lokale laget, tenkte jeg.. Blir spennende. Kommet til 2030 med LFK, men saven begynner å bli såpass treig at jeg ikke gidder mer. Men motivasjonen er fremdeles på plass, så da blir det ny save.. Link? http://www.fmnorge.com/index.php/topic/16099-norsk-liga-egendefinert/ Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Takker og bukker <3 Får starte enten med Mosjøen (der jeg kommer fra) eller Halsøy (subteam i Mosjøen) der jeg spilte som ung Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jess! Verdt å merke seg at det ikke er noen spillere på de laga nedover i systemet, men at det visstnok skal være mulig å legge til spillere på alle spillbare lag når man starter gamet. Ikke prøvd dette sjøl enda, så kan ikke bekrefte det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Mosjøen har spillere, iallefall i Vanila FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Sesongen 18/19 over. Eneste nedturen var at jeg ikke hitta målet på 140 ligamål. Litt stats: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Doumbia herjer for Spurs hos deg også, ja... Han Dohnal virket forøvrig rimelig ivrig foran mål. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Mosjøen hadde spillere, som jeg trodde. Men var ikke akkurat kvalitet, som jeg også trodde. Har klassekeeper (visste dette fra før da) mens resten er skrot Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Doumbia herjer for Spurs hos deg også, ja... Han Dohnal virket forøvrig rimelig ivrig foran mål. Du kan vel si det sånn ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå