Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Joda, har gått bra utenom Premier League. Der har jeg kommet på 2-4 plass. Moura er helt fantastisk, ga vel 180 millioner eller noe sånn..

Har Enrique på venstre, Papadopoulos og Agger i midten og Johnson på høyre. Er på utkikk etter ny høyreback, men har ikke funnet noen passende enda..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 6 år kommer jeg til å selge Ter Stegen. Han har absolutt ikke spilt noe bra og ikke like god i FM som RL. Har min regen keeper i mål så lenge og han spiller mye bedre :p

Spørsmålet er om jeg kommer til å kjøpe ny Main eller holde med min regen...

Lenke til kommentar

Solgte Ter Stegen nå, får etter noen mnd faktisk mer enn jeg gav for han, 145 mot 135 ^^, solgte også Jelle Vossen i siste liten for 157 mill til Bayern.

Hentet inn 2 regens, 1 keeper til en ok pris, og en spiss til en helt utrolig pris, skjønner ikke hvorfor de lot han gå så billig :S

post-262771-0-65264600-1339553574_thumb.jpg

post-262771-0-00246500-1339553583_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Og i en alder av 30 år, med to mål i serien mot Everton, runder Nicolas René Bracamontes 1000 nettkjenninger i sin proffkarriere.

Fordelingen er som følger:

2 mål på 6 kamper for Chivas Guadalajara

117 mål på 131 kamper for Mexico (la opp på landslaget når han var 28 år gammel)

882 mål på 599 kamper for Manchester United

Totalt: 1001 mål på 736 kamper

For en 100% gjennomsyret latterlig spiller.

Lenke til kommentar

Solgte Ter Stegen nå, får etter noen mnd faktisk mer enn jeg gav for han, 145 mot 135 ^^, solgte også Jelle Vossen i siste liten for 157 mill til Bayern.

Hentet inn 2 regens, 1 keeper til en ok pris, og en spiss til en helt utrolig pris, skjønner ikke hvorfor de lot han gå så billig :S

Grei spiss det der. Mangler litt på Off the Ball samt at det ikke finnes lagarbeid i fyren. Må nok regne med endel situasjoner der han ikke gidder å sentre og bommer selv. :p

Og i en alder av 30 år, med to mål i serien mot Everton, runder Nicolas René Bracamontes 1000 nettkjenninger i sin proffkarriere.

Fordelingen er som følger:

2 mål på 6 kamper for Chivas Guadalajara

117 mål på 131 kamper for Mexico (la opp på landslaget når han var 28 år gammel)

882 mål på 599 kamper for Manchester United

Totalt: 1001 mål på 736 kamper

For en 100% gjennomsyret latterlig spiller.

Syke, syke spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...