Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Argh, nok en gang røyk det på målstreken. For andre året på rad kom jeg på 2.plass i PL, 1 fattig poeng bak vinneren..

 

ahhh, den er lei...

Når du nevner målstreken kommer jeg bare tilbake til semifinalen i cupen, lå under 2-1 i det 89. så får jeg et skud reddet på streken..

 

EDIT: Etter at jeg kjøpte Thor Øyvind Hovda fra Hønefoss for 100.000kr(?), så har han hatt en perfekt sesong første sesongen som hjalp også til opprykk. Men dessverre så ser det ut som større klubber vil ha spilleren å begynner å gå opp i millionpriser..

Endret av Fillofanten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag på hvem jeg kan kjøpe med Liverpool? Trenger vel egentlig forsvarsspillere mest, alt utenom venstreback. Og kanskje et midtbaneanker.

 

Har litt for mye penger til overs. 560millioner, pre-season før 4. sesong.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Hm, første gang jeg har opplevd at en spiller har godtatt en bot på 2 ukelønner for dårlig innsats uten å bli sur. Kanskje ikke rart med en rating på 3.2 sist kamp og to forårsakne straffer i 3-0-tapet mot Tromsø på Alfheim.

 

Surt å få sesongens første tap, etter åtte strake seire på de åtte første kampene, og 28-11 i målforskjell nå etter ni kamper. Har forøvrig hentet inn en svensk spiss, som nå står med 9 mål på 3+6 kamper. Ikke verst til å være 3.valg (vel, i min AMs øyne anyway).

Lenke til kommentar

Kan jeg bare spørre hvorfor du skal forsterke forsvaret? Det er den lagdelen som egentlig ikke trenger forsterkning (bortsett fra at man må skaffe seg enten en backup på høyreback eller en som er latterlig mye bedre enn Johnson, som f.eks Van Der Wiel) i Liverpool på 5-6 sesonger.

 

Det kan du! Jeg gjorde en "feil" for et par sesonger siden ved å selge Coates. Det skulle jeg absolutt ikke gjort. Nå har jeg Agger og Papadopoulos, med Wilson som backup. Det fungerer fint. Johnson er grei, men skulle gjerne hatt en som er hakket vassere der. Flanagan fungerer som backup.

 

Midtbane + angrep har jeg litt for mange gode spillere nå. Eriksen, Leiva, Moura, Oxlade-Chamberlain, Mkhitaryan, Kovacic, Töre, Suarez, Paloschi, Fierro. Så der blir det nok ingen kjøp på en stund..

Lenke til kommentar

Suksess og suksess. Er i gang med fjerde sesong nå, har vunnet noen cuper her og der. Men ikke vunnet serien enda (dog ETT poeng unna i fjor).

 

Spiller 4-2-2-2 med OMV/OMH. Fungerer egentlig veldig bra. Kan anbefale Carlos Fierro som makker til Suarez. Fantastisk spiller. Han som dyptliggende spiss og Suarez som måltyv.

Lenke til kommentar

Bruker Henrik Mkhitoryan som fremskutt playmaker, med Lucas Leiva som ballvinnende midtbanespiller ved siden av. På vingene har jeg Gökhan Töre og Lucas Moura.

 

Fungerer egentlig veldig bra! Har også Christian Eriksen og Mateo Kovacic som backup på midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...