Thommesen Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Lager en større save hvor jeg starter "uten klubb". Blir spennende! Tidligere erfaring "amatørspiller". Aktive nasjoner: alle de store + NOR SWE. Første klubb "Mandalskameratene". Da er det bare å gunne på. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Artig å drive et lag når styret plutselig bestemmer seg for å blaste £13.5M på å oppgradere fasiliteter og stadion rett før transfervinduet starter. Red.: USAKLIG at alle tre keeperne mine klarer å bli skadet samme uke og jeg må stille med to "grå" keepere i en seriekamp! WTF! Endret 8. juni 2012 av PSV Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Lurer på en ting: når jeg under kampene ser at spillerne mine løper etter en ball, men for så å stoppe opp eller sakke farten akkurat nok til at motstanderen bår ballen først, er det pga. en fullstendig idiotisk spiller med IQ på linje med en huskatt eller er det bare animasjonen som lyver? Det skjer forsåvidt med rimelig gode og rutinerte spillere også, deriblant Muri. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 En ting er sikkert, det er jævlig irriterende Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Sånn går det når man må stille med en "grå" keeper som sikkert har 3 i CA i Champions League.Tror dette er det største nederlaget mitt i FM noensinne! Noen av målene tror jeg til og med jeg kunne reddet. Endret 8. juni 2012 av PSV Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Dersom det er animasjonen som bare ikke stemmer så skaper jo det litt problemer... du blir litt rådvill når du ser at vingen din med 19 i hurtighet blir parkert i alle løpsdueller. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Har hatt noen abusurde kamper i Cl kvalifiseringen nå. Møt både heerenveen og rapid wien. Slo Heerenveen 10 - 2 samanlagt og slo Rapid Wien 6 - 1 på bortebane Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Når det gjelder dette med at en klubb alltid er på hugget når man skal selge unna har jeg merket det en del når jeg kvitter meg med skrapet på slutten av sesong eller begynnelsen av den neste, etter at aktiviteten i transfervinduet har vært av det gode slaget. Da er det ofte nyopprykkede klubber i nederste spillbare del av samme liga som meg som biter på. Ellers har jeg en god evne til å snuse opp middels til svært gode spillere i Jevnaker-saven min. Problemet mitt er at jeg kjøper alt det gode, og sitter naturligvis igjen med en voldsom stor tropp. Noen av spillerne blir naturligvis sure og de selger jeg unna. Da er det ofte Start og Bodø-Glimt som er på hugget. Tror fem av spillerne i startelleveren til Start kommer fra mitt lag. I tillegg er vel førstekeeperne i 4-5 av tippeligaklubbene også ting som kommer fra mitt lag. De fleste av dem har blitt solgt til islandske klubber, der de har gjort det bra for så å bli oppdaget av norske klubber igjen. Problemet mitt nå er at selv om jeg omsider har blitt en profesjonell klubb så er det noen av stjernene mine som ikke vil signere nye kontrakt så jeg blir nødt å kvitte meg med dem før jeg ikke får noe igjen for dem. Så med en gang overgangsvinduet åpner i August forsvinner fire av mine førstelagsspillere. Når det gjelder 3d-motoren så har jeg også blitt overrasket når jeg ser at mine kjappbeinte spillere blir enten fraløpt eller løpt opp av spillere med under 10 i hastighet. Jeg kunne delvis forstått det om spillerne hadde hatt ballen i føttene, men det skjer like ofte mens ballen er i luften. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 I en save der jeg startet som unemployed og endte opp med å trene Chelsea hadde Norwich fått seg en sugar daddy. De kjøpte stort sett alt jeg prøvde å selge i to-tre sesonger (de endte vel opp med å kjøpe 7 spillere til en snittsum på over 10 millioner pund) og finaniserte min oppgradering av et heller labert Chelsea-mannskap som jeg vant alt som kan vinnes med over en 4-årsperiode. Det var greit ettersom Abramovich hadde snøret igjen pengesekken på det tidspunktet jeg overtok laget. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Alltid kjekt når alle de viktigste spillerene mine blir skadet rett før et gruppespill. Så må eg starte med middelmådige spillere. Rundpilte nettopp united, men hjelper lite når mine spisser er inneffektive og united spillerene er effektive. Nesten som eg gir opp nå. 5 år på rad eg har prøve å komme meg forbi gruppespillet, men stopper helt opp der. Ser andre her inne som kommer mye lengre med lag som i virkeligheten er svakere, skjønner virkelig ikkje at dem greier å bygge opp et lag så fort. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor er ikke Birkir med i Brann-stallen hvis du bruker den oppdaterte databasen? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Kanskje det er en bug? For har er ikkje solgt eller lånt ut. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Sikkert fordi denne "Birkir" gikk til Brann etter at de låste databasen til den nyeste patchen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har ikke lov til å ha 3 trenere, men jeg får lov til å ha 6 juniortrenere Lenke til kommentar
Ulrich89 Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg får ikke lastet ned den nye patch`en... Har forstått at det skal skje automatisk via steam. men det skjer ikke. Får beskjed om at det ikke finnes nedlastbart innhold. Når jeg skal starte nytt spill får jeg kun opp 12.2.0 oppdatering, eller Standard.. Patch 12.2.2 skal jo være tilgjengelig...What to do ? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Meget fornøyd etter min første sesong i Premier League. Endte på en finfin 7. plass. Dog misfornøyd med hvor mange mål jeg slapp inn. I den forbindelse lurte jeg på om noen vet om en god og billig midtstopper til en maxpris av £5M. (Sommeren 2013) Endret 9. juni 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Huskar ingen navn akkurat no, men fant mange billege, og gode midtstopperar i Russland i 2012-15. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Føler første sesongen med Swindon gikk bra, med at de akkurat hadde ryket ned til npower League 2. Gikk de rett opp igjen i min første sesong med 102 poeng og 98 mål. Så får se åssen det kommer til å gå i npower League 1 da! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Argh, nok en gang røyk det på målstreken. For andre året på rad kom jeg på 2.plass i PL, 1 fattig poeng bak vinneren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå