Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så god Carlos Fierro er. 10 mål på 10 kamper med Liverpool nå, 18 år :)

 

Hvordan fikk du han så tidlig? Fikk han ikke før i 3dje sesongen pga arbeids tilatelse

 

Jeg fekk Carlos Fierro i første overgangsvinduet når jeg startet ny game med Manchester United:D

Lenke til kommentar

f.a.e.n

 

Lå an til å vinne Euro Cup, Premier League OG fa-cup med Liverpool i sesong 2, men endte bare med seier i sistnevnte. Tapte finalen i euro cupen mot porto og premier league med 1 poeng..

 

Herregud, er det mulig å rote bort! Spilt såå bra hele sesongen, men de siste 6-7 kampene i PL var helt forferdelige..

Lenke til kommentar

*sukk* :sleep2:

 

Leder 1-0 i sesongens viktigste kamp, spiller 11 mot 10, og jeg ser ut til å cruise mot tabelltopp. Men så tror du ikke kødden av en midtstopper jeg har klarer å bli utvist... PÅ OFFENSIV CORNER!? Alle de tre nevnte tingene skjedde forøvrig innenfor en tidsramme på 5 minutter, hvor min utvisning skjedde sist.

 

Herrefred. Noen ganger.

 

Red.: OG ATTPÅTIL så blir han sur når jeg gir han 2 ukers lønn i bot.. for 'vicious foul'. Jeez.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

post-63678-0-54720200-1338924816_thumb.jpg

 

Artig, han Berisha... :wee:

 

1) Skadet på internasjonalt oppdrag, ute i 3 måneder med 'torn calf muscle'

1.5) "This is the fifth time Berisha has been injured whilst on international duty." (!!!!)

2) Så stolt over sin første A-kamp, takker meg og gir meg æren.

3) "Lager lyder om å ønske seg til en større klubb"

4) Kommer ikke til enighet med meg om å bli og ber om å bli transfer listet.

Lenke til kommentar

La meg stille et søtt lite spørsmål :)

 

Spiller for tiden med vålerenga. Hadde tenkt til å søke opp og hente inn noen unge utenlandske stortalenter. Men når jeg søker på navnet så dukker de ikke opp. Jeg har fått ledelsen til å utvide speidingsområdet uten at dette hjalp spesielt.

 

Har dette noe med hvilke land jeg valgte når jeg startet spillet? Du kan vel søke etter spillere i land selv om du ikke har tatt de med som playable vel?

Hva er greia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...