DementedAlbino Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Noen som har testet FM på nettbrett? Er det mulig å spille online på nettbrett, eventuelt nettbrett mot pc utgaven? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Sjekk meldinga som dukket opp i nyhetsboksen min: "Football-manager"-søknadene, hoho! Du har det gøy med Editoren på fritiden, ell? Ehh, editoren? Det er et helt vanlig klipp-ut screenshot på mac, så nei Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Er flere morsome sitater fra FM som er i spillet så Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Herregud så god Carlos Fierro er. 10 mål på 10 kamper med Liverpool nå, 18 år Hvordan fikk du han så tidlig? Fikk han ikke før i 3dje sesongen pga arbeids tilatelse Jeg fekk Carlos Fierro i første overgangsvinduet når jeg startet ny game med Manchester United:D Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har aldri fått ham. Prøvde kjøpe ham som 27-åring fra Inter, men de skulle vel ha noe sånn som 80 millioner og han var unasett ikke interessert i å spille i PL. Sukk :< Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har aldri fått ham. Prøvde kjøpe ham som 27-åring fra Inter, men de skulle vel ha noe sånn som 80 millioner og han var unasett ikke interessert i å spille i PL. Sukk :< Han skårer som bare de å! heilt sjukt te talent! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Han scora som bare faen for Inter og Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 f.a.e.n Lå an til å vinne Euro Cup, Premier League OG fa-cup med Liverpool i sesong 2, men endte bare med seier i sistnevnte. Tapte finalen i euro cupen mot porto og premier league med 1 poeng.. Herregud, er det mulig å rote bort! Spilt såå bra hele sesongen, men de siste 6-7 kampene i PL var helt forferdelige.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) *sukk* Leder 1-0 i sesongens viktigste kamp, spiller 11 mot 10, og jeg ser ut til å cruise mot tabelltopp. Men så tror du ikke kødden av en midtstopper jeg har klarer å bli utvist... PÅ OFFENSIV CORNER!? Alle de tre nevnte tingene skjedde forøvrig innenfor en tidsramme på 5 minutter, hvor min utvisning skjedde sist. Herrefred. Noen ganger. Red.: OG ATTPÅTIL så blir han sur når jeg gir han 2 ukers lønn i bot.. for 'vicious foul'. Jeez. Endret 4. juni 2012 av PSV Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Hehe, har hatt noen av de... to-fots-taklinger i motstanderens boks, helt ut av det blå... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Rekorden min er spissen min, som kasta seg inn i motstandernes felt og fikk rødt kort. Etter 24 sekunder. I en CL-semi. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Det er jo ikke så veldig usannsynlig da. Crouch klarte jo å få to gule kort for to nesten like hårreisende idiotiske taklinger langt oppe på motstanders banehalvdel i kvatfinalen mot Real Madrid for et par år siden Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Er det galt at jeg vil signere noen bare på grunn av navnet? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Haha, og akkurat mens jeg leser dette så får spissen min rødt for tofotstakling bakfra i offensiv 16. Well played, boys. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Mission complete. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Artig, han Berisha... 1) Skadet på internasjonalt oppdrag, ute i 3 måneder med 'torn calf muscle' 1.5) "This is the fifth time Berisha has been injured whilst on international duty." (!!!!) 2) Så stolt over sin første A-kamp, takker meg og gir meg æren. 3) "Lager lyder om å ønske seg til en større klubb" 4) Kommer ikke til enighet med meg om å bli og ber om å bli transfer listet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Kjører med kun kommentering på i nøkkelsituasjoner i kamp. Er det normalt med nødbluss/bengalske lys på FM? Første gang jeg har sett det. Nydelig resultat btw Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Har sett det flere ganger på FM12. Egentlig en god del etterhvert. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Kjører med kun kommentering på i nøkkelsituasjoner i kamp. Er det normalt med nødbluss/bengalske lys på FM? Første gang jeg har sett det. Nydelig resultat btw Fyllingsdalen knuser Rapid Wien 7-3 sammenlagt i 2015? O.O Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 La meg stille et søtt lite spørsmål Spiller for tiden med vålerenga. Hadde tenkt til å søke opp og hente inn noen unge utenlandske stortalenter. Men når jeg søker på navnet så dukker de ikke opp. Jeg har fått ledelsen til å utvide speidingsområdet uten at dette hjalp spesielt. Har dette noe med hvilke land jeg valgte når jeg startet spillet? Du kan vel søke etter spillere i land selv om du ikke har tatt de med som playable vel? Hva er greia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå