Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer egentlig "on-demand" løsningen til CDON? Er det sånn at jeg klokken 00:01 natt til fredag logger inn og begynner å laste ned og finner lisensnøkkel på mine sider hos CDON? Kan de ikke bare heller sende ut lisensnøkkel så kan jeg pre-loade via Steam?

 

Ettersom spillet er låst til steam så kan jo ingen aktivere før Steam kicker ting i gang uansett...

Lenke til kommentar

Jeg skal ha around-the-clock-jobb (messe) i helgen, så for min del blir det ikke spilling før tidligst tirsdag (fortsatt før deg, Dark). Jaja.

 

Da er nok jeg allerede ferdig med 3 sesonger :whistle:

 

Permhelg? Eller har dere kommet frem til det punktet hvor det er generell kvelds- og helgeperm?

 

Eller har du rett og slett bare dimma og gitt faen i hele greia?

Lenke til kommentar

Spillet går jo igjennom Steam uansett hvor du kjøper det? Om jeg så laster ned via CDON.com så må spillet igjennom steam, nedlastingen inneholder og krever Steam installasjon og integrering samtidig som lisensnøkkelen må løses igjennom Steam så hva blir forskjellen?

 

Det blir jo som de siste årene, bare at i år så er du tvunget til å velge Steam løsningen.

Lenke til kommentar

Hm, jeg er litt torn her; På en side er jeg sinnsykt glad for å ha fått spillet allerede (forhåndsbestiller så og si alt på Elkjøp) da dette ikke alltid er en selvfølge. Når de kan sende ut tidlig pga. limits på når det kan startes så gjør vel det sjansen for at alle kan få det til release større. På en annen side er det litt kjedelig å måtte vente.

 

Får vel bare dø 10.000 ganger til på Dark Souls mens jeg venter. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ha around-the-clock-jobb (messe) i helgen, så for min del blir det ikke spilling før tidligst tirsdag (fortsatt før deg, Dark). Jaja.

 

Da er nok jeg allerede ferdig med 3 sesonger :whistle:

 

Permhelg? Eller har dere kommet frem til det punktet hvor det er generell kvelds- og helgeperm?

 

Eller har du rett og slett bare dimma og gitt faen i hele greia?

 

 

Har lang perm :-) Overflyttningsperm.

Lenke til kommentar

Men hvem vil spille med Mysen'a. Forbanna drittby, bebodd av forbanna drittfolk.

 

Ai ai! Her var det mørke toner fra Leo'en. Jeg har ikke helt det samme forholdet til Mysen som du har. Vet bare at de hadde utrolig mange spillere som var utrolig bra teknisk og trege som Ruddock. Enrique Tapia f.eks., eller Ole Johan Aas. Ellers er jeg jo fra Sotra som sagt (selv om jeg for tiden bor i utlandet), og da er den eneste lokale klubben som er spillbar Nest-Sotra. Jeg kjenner flere som spiller i den klubben (ingen av de var noe gode på fm2011). Men laget er i alle fall hypet opp, og jeg liker å starte med en liten klubb med stort potensiale (enten spillere eller omdømme. Siden alternativene er Åsane, Fyllingen og den gjengen der så er det like greit at man prøve seg på helt ukjent tomter. Dessuten har Mysen så artig navn. Mysig betyr koselig på svensk.

 

Nja, var vel en 97/98 mellom CM2 og CM3?

 

Hadde min spede begynnelse i CM97/98, med Freddy Leon og Ibrahima Bakayoko, men var vel CM3 med Peter Prospar, Dean Keates og Tonton Mokouko det virkelig tok av.

 

Prospar husker jeg. Jeg husker at rundt CM2 et sted spilte Nwankwo Kanu i Italia. Jeg sleit alltid med å få han til å fungere. Men når han fikk spille sammen med Les Ferdinand så scorte han hinsides med mål.

 

Prospar finnes forresten i fm2011 også, men han er på ingen måte like mye tak i som han var den gang da.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Football Manager 2012 havner på Steam uavhengig av hvor du har kjøpt det, det nye av året er at spillet MÅ aktiveres og kjøres igjennom Steam i motsetning til tidligere hvor du kunne velge mellom Steam og en annen løsning.

 

Men hvorvidt vi som har kjøpt via CDON vil få muligheten til å pre-loade via Steam ved å få lisensnøkkelen i dag er noe jeg selv lurer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...