Brann89 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hedenstad, Ørjan Hopen, Nelson Rivas og Joshua king signere eg alltid når eg starter en Brann save. Selger fort Guastavino og Mjelde, får alltid litt vel mye for dem. Viktigste er kanskje Nelson Rivas, har ordner opp i forsvaret. Endret 3. juni 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har startet med Blackpool, og er i januar, men sliter med å finne en god midtstopper. Tips? Har 204 mill NOK Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nesten så jeg vurderer å selge litt av midtbanen til Vålerenga for å få penger til en god midtstopper. Problemet er, jeg vil ikke kvitte meg med noen! Beste midtrekka i Norge, for pokker! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Etter nesten 10 år i Brann, har eg nå fått et tilbud fra Arsenal. Har veldig lyst å vinne CL med Brann før eg drar, men å ta jobben i en av de 4 store hadde vært artig det også. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fellaini eller Sandro som ballvinnende midtbanespiller? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har startet med Blackpool, og er i januar, men sliter med å finne en god midtstopper. Tips? Har 204 mill NOK Championship? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Herregud så god Carlos Fierro er. 10 mål på 10 kamper med Liverpool nå, 18 år Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Føler mitt Swindon har hatt en fin sesongstart hittil, de står med 31 poeng iløpet av 11 kamper(10 Seire og 1 Uavgjort) Står også med 28 Mål for, og 7 Mål imot. Er også best på Hjemme og Bortestatistikk Røyk også dessverre ut i kvalifiseringen til Fa Cup'n men står igjen i Johnstone's Paint Trophy ^^ Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen? 2 Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har startet med Blackpool, og er i januar, men sliter med å finne en god midtstopper. Tips? Har 204 mill NOK Championship? Jepp, men har kjøpt Rhodolfo(?). Luru forresten på det samme som han over. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen? Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet. Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Får ikke kallt Elliot Grandin tilbake fra lån. Trenger ham. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen? Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet. Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen? Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet. Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån? Du får ham tilbake til neste sesong. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen? Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet. Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån? Du får ham tilbake til neste sesong. Men kan jeg selge ham nå til den klubben han er utlånt til eller en annen klubb? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det kommer igjen an på hva slags låneavtale det er snakk om. Om låneavtalen har en klausul om avtalt kjøpssum kan du ikke selge ham før den låneklubben han er i velger å ikke benytte seg av klausulen når låneavtalen er over. Om ikke så kan du selge til hvilken som helst klubb du vil, men spilleren vil ikke gå til den klubben før låneavtalen er over. 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sjekk meldinga som dukket opp i nyhetsboksen min: "Football-manager"-søknadene, hoho! 3 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Herregud så god Carlos Fierro er. 10 mål på 10 kamper med Liverpool nå, 18 år Hvordan fikk du han så tidlig? Fikk han ikke før i 3dje sesongen pga arbeids tilatelse Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sjekk meldinga som dukket opp i nyhetsboksen min: "Football-manager"-søknadene, hoho! Du har det gøy med Editoren på fritiden, ell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå