Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Hedenstad, Ørjan Hopen, Nelson Rivas og Joshua king signere eg alltid når eg starter en Brann save. Selger fort Guastavino og Mjelde, får alltid litt vel mye for dem.

Viktigste er kanskje Nelson Rivas, har ordner opp i forsvaret.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler mitt Swindon har hatt en fin sesongstart hittil, de står med 31 poeng iløpet av 11 kamper(10 Seire og 1 Uavgjort) Står også med 28 Mål for, og 7 Mål imot.

Er også best på Hjemme og Bortestatistikk :)

Røyk også dessverre ut i kvalifiseringen til Fa Cup'n men står igjen i Johnstone's Paint Trophy ^^

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen?

 

Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet.

 

Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det :)

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen?

 

Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet.

 

Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det :)

Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen?

 

Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet.

 

Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det :)

Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån?

 

Du får ham tilbake til neste sesong.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg en utlånt spiller tilbake i troppen?

 

Du går inn på spilleren, så finner du "hent tilbake fra lån" under "overganger og kontrakter" oppe til høyre i spillervinduet.

 

Merk at det må ligge som en del av avtalen, altså at man skal kunne hente spilleren tilbake. Ikke alle låneavtaler har det :)

Hvis det at man kan hente spilleren tilbake ikke er en del av låneavtalen, hva gjør man da? Må jeg kjøpe han tilbake til klubben, og er det mulig for meg å selge ham mens han er på utlån?

 

Du får ham tilbake til neste sesong.

Men kan jeg selge ham nå til den klubben han er utlånt til eller en annen klubb?

Lenke til kommentar

Det kommer igjen an på hva slags låneavtale det er snakk om. Om låneavtalen har en klausul om avtalt kjøpssum kan du ikke selge ham før den låneklubben han er i velger å ikke benytte seg av klausulen når låneavtalen er over. Om ikke så kan du selge til hvilken som helst klubb du vil, men spilleren vil ikke gå til den klubben før låneavtalen er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...