Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode spillerkjøp til overs? Er Swindon i sin første sesong i npower League 2, har ikke allverdens med budsjett heller.

Første sesong er det litt tricky, men i neste vindu er det gull å plukke opp avfallet fra ungdomsavdelingene til topplagene. Plukket opp 3-4 spillere fra United og Chelsea sine U lag, og solgte dem med enorm fortjenste etter 2-3 sesong. Hjalp meg med etpar opprykk også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode spillerkjøp til overs? Er Swindon i sin første sesong i npower League 2, har ikke allverdens med budsjett heller.

 

Det artige med slike games er jo å finne spillere selv. Skaff deg så gode speidere som mulig og se etter spillere med enkelte ekstremferdigheter, helst på fysiske egenskaper. Som sagt er det lurt å speide på alle ungdomsspillere hos premier league lag, men noe jeg har plukket opp enda bedre spillere med er ved å regelmessig gå igjennom alle u-21 landslag innenfor EU og speide/tilby prøvespill til alle som er uten klubb/kontrakt. Plukket opp mange heftige spillere på det, blir også penger av det siden det er vansklig å holde på slike spillere lenge så fort PL lagene kjenner lukten av de ;)

Lenke til kommentar

Vel, det funker uten vinger og. Ellers så kan du kjøre 4-1-3-2 som jeg sa. Fire vanlige bak, en ballvinner/anker, 3 sentralt på midten (jeg kjører en playmaker, en ballvinner/box to box og en box to box) og så to spisser hvor den ene detter en del ned i banen (deep lying, f.eks., eller target man).

Lenke til kommentar

Hadde en trening

Beste er når du er fornøyd med gutta og de reagerer negativt.

 

Spilte en treningskamp borte mot PSG og jeg (VIF) hadde holdt dem til 1-1 til pause, selv om vi burde nesten ha ledet. Jeg sa til dem at jeg var fornøyd med innsatsen i 1. omgang og hva skjedde? Hele laget unntatt en "så ut til å skru av"...

 

"Godt jobbet gutter, dere slo Chelsea 5-0 på Stamford Bridge!"

"Ey, fuck deg!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...