Winydancer Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Noen som har noen gode spillerkjøp til overs? Er Swindon i sin første sesong i npower League 2, har ikke allverdens med budsjett heller. Første sesong er det litt tricky, men i neste vindu er det gull å plukke opp avfallet fra ungdomsavdelingene til topplagene. Plukket opp 3-4 spillere fra United og Chelsea sine U lag, og solgte dem med enorm fortjenste etter 2-3 sesong. Hjalp meg med etpar opprykk også Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Noen som har noen gode spillerkjøp til overs? Er Swindon i sin første sesong i npower League 2, har ikke allverdens med budsjett heller. Det artige med slike games er jo å finne spillere selv. Skaff deg så gode speidere som mulig og se etter spillere med enkelte ekstremferdigheter, helst på fysiske egenskaper. Som sagt er det lurt å speide på alle ungdomsspillere hos premier league lag, men noe jeg har plukket opp enda bedre spillere med er ved å regelmessig gå igjennom alle u-21 landslag innenfor EU og speide/tilby prøvespill til alle som er uten klubb/kontrakt. Plukket opp mange heftige spillere på det, blir også penger av det siden det er vansklig å holde på slike spillere lenge så fort PL lagene kjenner lukten av de Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg mista totalt lysten på FM-saven min etter å ha tapt med Spurs mot Arsenal i Supercupen. GRRR! Lite motivasjon til å starte nytt spill og, selv om jeg egentlig vil. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sliter litt med motivasjonen selv nå, transfer season, og trenger desperat en venstreving. Men finnes jo ikke gode vinger (som vil hit riktignok), noen som har tips på artige formasjoner uten vinger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mista litt gleden selv da jeg mista alt av overgangsbudsjett og lønnsbudsjett før sesongen. -.- Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Sliter litt med motivasjonen selv nå, transfer season, og trenger desperat en venstreving. Men finnes jo ikke gode vinger (som vil hit riktignok), noen som har tips på artige formasjoner uten vinger? Gode gamle 4-1-3-2 virker fortsatt, samme gjør 4-1-2-1-2 eller 4-2-3-1. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Noe slik? Eventuelt med skyve ei linje, eller begge, et hakk lenger ned? Ikke tenk på rollene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det er nok slik vi mener ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Nja. Bruker vingene helt ut faktisk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, var det jeg skulle unngå da Finnes ikke gode nok vinger som vil signe for meg.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vel, det funker uten vinger og. Ellers så kan du kjøre 4-1-3-2 som jeg sa. Fire vanlige bak, en ballvinner/anker, 3 sentralt på midten (jeg kjører en playmaker, en ballvinner/box to box og en box to box) og så to spisser hvor den ene detter en del ned i banen (deep lying, f.eks., eller target man). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Morsomt med teamtalk når du er ny i klubben og har lite erfaring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Beste er når du er fornøyd med gutta og de reagerer negativt. Endret 1. juni 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Hehehehey, vi er tilbake! Laptopen er hjemme igjen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hadde en trening Beste er når du er fornøyd med gutta og de reagerer negativt. Spilte en treningskamp borte mot PSG og jeg (VIF) hadde holdt dem til 1-1 til pause, selv om vi burde nesten ha ledet. Jeg sa til dem at jeg var fornøyd med innsatsen i 1. omgang og hva skjedde? Hele laget unntatt en "så ut til å skru av"... "Godt jobbet gutter, dere slo Chelsea 5-0 på Stamford Bridge!" "Ey, fuck deg!" Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Vant cupfinalen 3-0 mot Liverpool elns med Arsenal, og sa at de spilte fantastisk. Alle reagerte negativt. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Samme her etter CL seier over City, ein av spelerane gjekk faktisk ut i media og klagde på reaksjonen min etter seieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå