mjefa Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Er jævlig å ha solgt unna spillere for å få på plass drømmesigneringen. Økonomien er i boks, men nå vil plutselig spilleren ikke signer. Noe å gjøre utenom å skryte av han i media ? Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Nytt prosjekt; Føre Ranheim opp i tippeligaen, og skaffe ett godt fotfeste! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jaakkola Ødegaard-Nordström-Pulido-Eyimofe Okoli-S.Eriksson Uchebo-Skrabb/Litmanen-Berisha Mäkelä Ser meg fornøyd med det HJK Helsinki laget, synd at serielederen har et lite forsprang på meg. Endret 29. mai 2012 av Liberale Samebror Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Haha, lagde nettopp en save på pure faen! Starta med Tromsø, også fiksa jeg litt i FMRTE, sånn jeg fikk Alex Ferguson som Ass manager! Men sletta bare saven etterpå, awesome tho! Har dog starta en ekte save med tromsø:o Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Fikk et bud på 80 mill fra Real Madrid på denne spilleren. Burde eg akseptere bude? Endret 29. mai 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Definitivt ja, men god ving. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Sesongen over for Everton (fortsatt noen kamper for England) Slått ut tidlig i FA cupen, slått ut sent i Ligacupen. Vant eeendelig Ligaen, phew. Og for 3dje år på rad Champions League ^^ Selger Bochetti til Bayern for 405 millioner, og kjøper Varane fra Real for 240. Grei deal spør du meg ^^ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Satte akkurat igong ein ny save med Gloucester i engelske Blue Square Bet North. Ingen pengar, dårlege spelarar, dårlege fasilitetar og eit lag som er forventa å ende midt på tabellen. Kjekt med skikkelege utfordringar. Endret 30. mai 2012 av archanios Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Når kommer Patch V. 3 ut? Og hva vil den inneholde? Vil den komme ut når alle ligaer i verden er ferdigspilt (er vel bare Norge igjen) og oppdatere seg deretter, eller vil den komme etter alle Engelske overganger osv? Eller må jeg vente, og kjøpe FM 13 for å se Hulk, Wiel, Marin, Hazard i Chelsea, hvor det står på turneringslisten (regjerendemester; Chelsea CL) osv.? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Tviler på at det vil komme ut noen flere patcher ut, det vil i så fall bare bære små bug fixes. Det blir ingen offisielle databaseoppdateringer før FM13. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Satte akkurat igong ein ny save med Gloucester i engelske Blue Square Bet North. Ingen pengar, dårlege spelarar, dårlege fasilitetar og eit lag som er forventa å ende midt på tabellen. Kjekt med skikkelege utfordringar. Sånt er moro! Du får holde oss oppdatert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Endelig spiller Asker-laget mitt en virkelig god kamp. Da taper jeg, såklart. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Endelig spiller Asker-laget mitt en virkelig god kamp. Da taper jeg, såklart. Skulle bare mangle. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hvor mye ville dere vært villig til å betale for denne guttebassen her? Her er budet mitt, som ble akseptert. 150 millioner NOK. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Fekk berre sju månadar i Gloucester før det ikkje var godt nok å gjere det betre enn forventningane frå før sesongen og sparken var eit faktum. Fortvilar likevel ikkje då eg har fått ei ny utfordring med å berge Barrow frå nedrykk i Blue Square Bet Premier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hvor mye ville dere vært villig til å betale for denne guttebassen her? Her er budet mitt, som ble akseptert. 150 millioner NOK. God pris. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hvor mye ville dere vært villig til å betale for denne guttebassen her? Her er budet mitt, som ble akseptert. 150 millioner NOK. Ville nok vært villig til å betale opp mot 200 mill. Enig med DJ_Dark, god pris. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Er litt usikker. Er mye panikk over signeringen, i og med at Lamela furtet seg til Real Madrid og Cleverley la opp, i tillegg til at jeg hadde fire av fem startere på midtbanen ute med skade/suspensjon samtidig forrige sesong. Han er shaky på lagarbeid. Uansett hva som skjer kommer jeg til å få noen gode kamper ut av han til bedre OMS-er kommer opp fra reservelaget, og da lukter jeg nok på det dobbelte av den summen når Real Madrid eller Barcelona kommer snusende. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Skotsk cupkamp av beste merke. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Man opplever alltid noe nytt, som at keeperen min i Asker ikke kan bruker på ett år siden han er i militærtjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå