Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, mulig jeg er verdens tregeste, men siden jeg ikke har spilt med lag som ikke har full 'seated capacity' før, er det en bug i spillet som gjør at man kun utnytter sitteplassene og ikke full kapasitet?

 

Jeg har nøyaktig 9,456 attendance på samtlige kamper i år, og en kapasitet på 10.656 tilskuere (9.456 sitteplasser).

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Hm, mulig jeg er verdens tregeste, men siden jeg ikke har spilt med lag som ikke har full 'seated capacity' før, er det en bug i spillet som gjør at man kun utnytter sitteplassene og ikke full kapasitet?

 

Jeg har nøyaktig 9,456 attendance på samtlige kamper i år, og en kapasitet på 10.656 tilskuere (9.456 sitteplasser).

 

Dette resulterer gjerne i at klubben etter hvert fyller opp de resterende plassene med seter. Det er mulig du til og med kan requeste noe slikt av styret, men det husker jeg ikke nå.

Lenke til kommentar

Framskutte planen om å skifte taktikk til winger (som jeg ikke har xD) så selger og kjøper spillere i januarvinduet. Spørsmålet er, kan jeg bruke Barkley som høyreving ennsålenge till jeg har fått noen bedre der?

 

Edit1: Prøvde han der mot Chelsea, har hatt taktikken som backup hele sesongen så laget er kjennt med det. Barkley ble MoM med 2 mål og en assist så gikk greit ^^ Kjøpte Bale på venstre kant for 280 mill og en regen fra Huddesfield for 220. Solgte Randon for 3xx husker ikek helt til PSG og Sanogo til Juventus for 180 mill. Hadde for mange spisser.

 

Spiller mot United nå. Leder 1-0 til halvtid og rundspiller dem atm

 

Edit2: 4-1 mot Untied. Glad det gikk smertefritt, hadde totalt dominans hele kampen. Barkley 2 mål igjen. Ett mål på corner fra min regen forsvarer og Fellaini hadde en kanon fra 35-40 meter, nydelig. De Gea spilte 8.3 med 4 mål imot, sier litt hvor dominerende mitt Everton var ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Synes det blir morsomere spill med vinger ^^ Ble så dødt min 4-3-3

 

4-3-3 tilsier vel at du har et par kantspillere? I alle fall moderne 4-4-3. De vandrer gjerne litt innover i banen, men det gjør jo ofte kantspillere i moderne 4-4-2 og, om du kjører med offensive backer og minst en sittende midtbanespiller.

Lenke til kommentar

Satte Norge, England, Tyskland, Brazil, Argentina, Nederland, Spania og Italia på 200 og simmet til 2025 for å se hvor sinnsykt det ble. Det var ingen nevneverdige talenter å snakke om. Ble faktisk dårligere, spør du meg. Ville satset på å holde det et stykke under maksverdi. Å sette opp med 10-20 poeng høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...