DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Kommer helt an på speiderrapporten. For alt vi vet kan han være nesten ferdigutviklet. Jeg har tro på ham! 4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Tar speiderne hidden attributes med eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Nei, men flere kan "sees". Som for eksempel dirtyness, preformer og adaptibility. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se. Stjernene gir ofte en pekepinn på hvor mye han kan utvikles. Er statsene helt irrelevante i forhold til hvilken posisjon han skal spille er det selvfølgelig mindre attraktivt. I tillegg liker jeg dårlig spillere med lav Determination, da de har en tendens til å ikke utvikle seg, men det kan jo trenes opp med tutor. Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg, Hater også spillere med høy injury proneness og spillere som ikke leverer jevnt, som du sier. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Den værste er jo conststency og til en grad important matches. Hjelper ikke at man har konge stats om man spiller superbra en kamp så spiller ræva 4 andre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se. Stjernene gir ofte en pekepinn på hvor mye han kan utvikles. Er statsene helt irrelevante i forhold til hvilken posisjon han skal spille er det selvfølgelig mindre attraktivt. I tillegg liker jeg dårlig spillere med lav Determination, da de har en tendens til å ikke utvikle seg, men det kan jo trenes opp med tutor. Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg, Hater også spillere med høy injury proneness og spillere som ikke leverer jevnt, som du sier. Ja, glemte å nevne injury proneness. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Når kommer FM 13 ut? Vil bli digg å se at regjerende mestere i PL er City, FA Cup er Chelsea, CL er Chelsea, og La Liga, Real. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) My guess, oktober Endret 25. mai 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Er det mulig å forhindre at spillere som har scora 2 mål får ta straffespark? Midstoppern min skulle plutselig ta straffe etter å ha putta to på corner... Edit: Haha, der fikk vi enda ei straffe, og han fikk prøve seg igjen, putta heldigvis nå da Endret 25. mai 2012 av Sveern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Når kommer FM 13 ut? Vil bli digg å se at regjerende mestere i PL er City, FA Cup er Chelsea, CL er Chelsea, og La Liga, Real. Egentlig ikke. Er det mulig å forhindre at spillere som har scora 2 mål får ta straffespark? Midstoppern min skulle plutselig ta straffe etter å ha putta to på corner... Edit: Haha, der fikk vi enda ei straffe, og han fikk prøve seg igjen, putta heldigvis nå da Tror ikke det, dessverre. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Fått nok av å se at City er mestere på min save Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Da har jeg skrudd opp youth quality via FMRTE på rundt 30 land, opp til et nivå mellom 140 og 195 (kun brazil over 190), så får vi se hvordan det slår ut! Blir spennende å se iløpet av et par år. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 så mye? Det er jo helt sykt! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Brasil ligger vel på 185 fra før om jeg ikke husker helt feil. Gikk selv gjennom alle landene og justerte opp 20 poeng. Satte Brasil på 195 og gjorde noen egne vurderinger på land jeg selv syntes var lave, eller for høye Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Alle land :s har vel tatt en stund Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Halvtime kanskje, var litt artig å se også, er noen overraskelser der Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Blir nok ikke å gjøre det selv ^^ Cant be arsed! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Fått nok av å se at City er mestere på min save Merkelig. På min save er de ofte ikke i CL engang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg, En av de beste opplevelsene i så måte jeg har hatt er med Anthony Annan i det forrige FM-spillet. Scoutene mine mente han var 2,5* i ability og skjønte ikke hvorfor jeg ba dem scoute ham. Assistentmanageren likte ham heller ikke. Men han var en bauta som ballvinner på midtbanen min. Og jeg sleit jævlig når jeg prøvde bytte ham ut med andre "bedre" spillere. Har hatt samme opplevelse med Mikel og. Ikke det samme som talent som motbeviser trenerene akkurat, men det beviser jo at det å se etter rene stats kan være vel så bra som å høre på trenere og scouts og. En må gjøre en totalvurdering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Rart med det hvordan spillere med dårlig stats han pisse på de med bedre. Selv hadde jeg både Ganso og Pastore, men Anderson var ofte bedre i snitt enn dem begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå