Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Kommer helt an på speiderrapporten. For alt vi vet kan han være nesten ferdigutviklet.

 

Jeg har tro på ham!

4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se.

 

Stjernene gir ofte en pekepinn på hvor mye han kan utvikles. Er statsene helt irrelevante i forhold til hvilken posisjon han skal spille er det selvfølgelig mindre attraktivt. I tillegg liker jeg dårlig spillere med lav Determination, da de har en tendens til å ikke utvikle seg, men det kan jo trenes opp med tutor. Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg,

 

Hater også spillere med høy injury proneness og spillere som ikke leverer jevnt, som du sier.

Lenke til kommentar

4,5* eller ei. Har lært at jeg aldri skal stole blindt på mine speidere, selv de med 20/20. En av de viktigste faktorene jeg sjekker er om de presterer jevnt. Jeg kjøper ikke spillere som har fairly inconsistent preformer eller værre. I tillegg ser jeg ofte nesten mer på statsa spilleren har, enn på stjernene, selv om jeg også bruker stjernene til å se.

 

Stjernene gir ofte en pekepinn på hvor mye han kan utvikles. Er statsene helt irrelevante i forhold til hvilken posisjon han skal spille er det selvfølgelig mindre attraktivt. I tillegg liker jeg dårlig spillere med lav Determination, da de har en tendens til å ikke utvikle seg, men det kan jo trenes opp med tutor. Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg,

 

Hater også spillere med høy injury proneness og spillere som ikke leverer jevnt, som du sier.

Ja, glemte å nevne injury proneness.

Lenke til kommentar

Er det mulig å forhindre at spillere som har scora 2 mål får ta straffespark? Midstoppern min skulle plutselig ta straffe etter å ha putta to på corner...

 

Edit: Haha, der fikk vi enda ei straffe, og han fikk prøve seg igjen, putta heldigvis nå da :p

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Når kommer FM 13 ut?

Vil bli digg å se at regjerende mestere i PL er City, FA Cup er Chelsea, CL er Chelsea, og La Liga, Real.

Egentlig ikke.

Er det mulig å forhindre at spillere som har scora 2 mål får ta straffespark? Midstoppern min skulle plutselig ta straffe etter å ha putta to på corner...

 

Edit: Haha, der fikk vi enda ei straffe, og han fikk prøve seg igjen, putta heldigvis nå da :p

Tror ikke det, dessverre.

Lenke til kommentar

Har opplevd at spillere med lavt antall stjerner kan motbevise speiderne og bli veldig gode, men at de med høyt antall stjerner alltid har potensialet der, så lenge de er ivrige på å utvikle seg,

 

En av de beste opplevelsene i så måte jeg har hatt er med Anthony Annan i det forrige FM-spillet. Scoutene mine mente han var 2,5* i ability og skjønte ikke hvorfor jeg ba dem scoute ham. Assistentmanageren likte ham heller ikke. Men han var en bauta som ballvinner på midtbanen min. Og jeg sleit jævlig når jeg prøvde bytte ham ut med andre "bedre" spillere. Har hatt samme opplevelse med Mikel og.

 

Ikke det samme som talent som motbeviser trenerene akkurat, men det beviser jo at det å se etter rene stats kan være vel så bra som å høre på trenere og scouts og. En må gjøre en totalvurdering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...