Atald Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Om ikke ryktene fra belgiske aviser viser seg å stemme og Hazard ender opp i Arsenal. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hysj på'rei! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hazard vil vel være i Lille et år til for å kunne oppleve CL med dem etter hva jeg forstod. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Wæææææt I år skal jeg til og med foretrekke FM framfor FIFA. Fornøyd? Visste du at det er mulig med begge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Joda. Fram til 10 kjøpte jeg begge, men det ble altfor tidskrevende. I fjor kjøpte jeg bare FIFA, men det er muligens det særeste spillet jeg noen gang har spilt. Derfor blir det først og fremst FM i år. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har alle FM, men bare sporadiske FIFA. Har vel bare 09, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 På fredag ble det sluppet en podcast der flere nye funksjoner i FM12 ble annonsert. Podcasten finner man i iTunes (eller ved å trykke her) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg håper de fikser den norske ligaen og måten spillet blir. På FM10 blir alltid de typ 50 beste solgt allerede første sesong. Som regel er det laget ditt som klarer å holde på spillerne. På et par sesonger blir det med andre ord latterlig lett å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg håper de fikser den norske ligaen og måten spillet blir. På FM10 blir alltid de typ 50 beste solgt allerede første sesong. Som regel er det laget ditt som klarer å holde på spillerne. På et par sesonger blir det med andre ord latterlig lett å vinne ligaen. Jeg kan være enig i at norske klubber er litt for flinke til å selge spillere (slik som Frigg-saven min), men de er også veldig flinke til å få fatt i steinsolide spillere. Når norske lag får omdømmet litt opp er det nok greit å vinne ligaen, men igjen, når det gjelder Frigg-spillet mitt hadde jeg dårlig omdømme, og da måtte jeg speide noe fryktelig etter spillere. Jeg vant ikke ligaen, men han som tok over etter meg kom ganske høyt opp på tabellen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Ligger an til kun et spillerkjøp første sesongen med Liverpool da, slik som transfervinduet utartet seg i England. Kanskje to? (Eden Hazard og muligens James McCarthy) Lenke til kommentar
LasseGro Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ahh, gleder meg sykt til dette spillet! Skal bli vilt med en Liverpool save med tanke på Henderson, Adam, Downing! Tror jeg har någetlunde taktikken klar Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hm, KAN det være en slik fancy 4-3-3 eller 4-2-3-1? Tror selv jeg vil forsøke noen av disse variantene: Reina Kelly - Agger - Skrtel - Enrique Lucas Henderson - Gerrard Suarez (AM R) - Carroll (ST) - Downing (AM R) Eventuelt: Reina Kelly - Agger - Skrtel Lucas - Adam Suarez - Gerrard - Downing Carroll Dæffen - gleder meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 3-2-3-1 du. Fancy shiet. Spesielt med tanke på at det bare er 10 på banen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Trenger ikke flere. Jeg er så god at jeg vinner 5-0 med 10 mann. Du har jo fått alle oppdateringene mine fra FM11 over MSN Ok da, glemte venstrebacken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 La oss bare håpe at det kommer flere gode talenter opp enn det det har gjort de siste årene. Blir for lett etterhvert. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Sant det. Sier litt når jeg, med 20 i youth facilities og youth recruitment network får opp EN fyr med 3 stjerner i potential ability ca hvert tredje år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det og ja. Er sjelden jeg får opp noen syke spillere. Alt for sjelden egentlig. Føler man må være heldig om man kal få opp en god spiller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har på 13 sesonger totalt fått opp 3 spillere som er gode nok for førstelaget. 2 av disse kom sommeren 2012. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Pressfire kjører en artikkel om FM12 i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kan ikke huske at jeg fikk opp en eneste en med United. Fra 2010-2018 og United har fått opp en god del opp gjennom for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå